🌌🪒
-Tae-
Siz hiç benden hiç vazgeçmez dediğiniz kişiden sadece bir mesaj ile uzaklaştığını belirten mesaj aldınız mı?
Ben daha 16 yaşındayken annem bana bir mesaj ile bunlara dayanamadığını söyleyip
terk etmişti. Babam ile annem zaten anlaşamadı. Tek çocuk olarak sığınacak biri yoktu. Bu yüzden popüler olmaya çalıştım.Girdiğim her ortamda dikkat çekmek istedim. Herkes beni sevsin, gözler benim üzerimde olsun istedim. Bunu elde edebilmek için kendimi bile harcadım.
Zayıf olabilmek için vitaminler kullandım. Yemek yemedim. Bayıldığım çok oldu ama uyandıran olmadı. Bayıldığım yerden kalkıp hiçbirşey olmamaş gibi hayatıma devam ediyordum.
Toplum içinde ağlamayı bana babam bir zayıflık olarak öğretti. Ağlarsam sevmezlermiş beni. Hep öyle derdi.
Babam ise benim en başından beri erkeklerden hoşlandığımı biliyordu.
Her yemek masasında bana kınayıcı bakışlar yollar ve benim iğrenç olduğumu hissettirdi.Popülerliğin 1. Kuralı:
Toplum senin ne kadar canını yakarsa yaksın hep gülümse ve ışılda.Toplum ne kadar seni sözleri ile incitse bile asla toplum içinde ağlama. Umursamaz görün canının yandığı belli olmasın.
Popülerliğin 2. Kuralı:
Zayıf ol. Nasıl olduğu önemli değil ol.Üstüne yapışan kıyafetler giymelisin ve onların içinde güzel görünmelisin. Bunun için zayıf olmalısın. Zayıflık çok önemlidir.
Popülerliğin 3. Kuralı:
Güzel görün, bakımlı görün. Benim için en önemli kural. Bunun için her sabah 04.00 kalkıyordum. Okulum 08.00 de başlasa bile.
Güzellik önemli. Toplumda lafının dinlenmesini istiyorsan güzel olmalısın.Her gün her gece odamda nefes almakta güçlük çekerek en nefret ettiğim ama muhtaç olduğum jilet. Beni öldürüyordu biliyorum ama bir yandan da kurtarıyordu.
Ne zaman panik olsam veya stres olsam hep vücuduma zarar veren biriydim. Boğuluyordum sanki nefes alamıyormuş gibi. Her gece inanmadığım Tanrıya benim canımı alması için dua ediyordum.
Popülerliğin 4. Kuralı:
Birçok kişi için önemli olmasa bile benim nefes kaynağım olan sınav notları.Sınavdan sonra eskiden arabaya binince kemerimi bağlamazdım. O arabadan tek benim bedenim ölü çıksın isterdim.
Burnum kanayana dek ders çalışırdım.Hayatım bir yarıştan ibaretken eğlenmek sadece kitaplarda olurdu. Babam annemin bizi terk edişinden sonra içip içip eve gelirdi. Beni ders notlarıma göre severdi. Yanlışım çok varsa beni odaya kilitler yemek,su vermes ve saatlerce ders çalıştırırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Murder Jeon / Taekook
Teen FictionKatil Jeon Jungkook , çok yanlış bir şey yaparak Instagramdaki tatlı çocuğu aşık olmuştu.