Álomittasan feküdt a motel szoba ágyán. A plafont bámulta miközben a csupasz mellkasán pihenő lány hátát simogatta.
Már egy órája, hogy ott hagyta a húgát az apja kezében. Azóta nem sikerült elérnie a testvéri kötelékükön. Mondjuk nem is volt rá nagyon alkalma, most pedig meg nem válaszolt neki. Olyan mintha megszakította volna a kettejük közötti kapcsolatot. Nem érezte sehogyan sem a túloldalon. És ez borzasztóan zavarta őt.
A mellkasán gubbasztó lány most felemelte a fejét és kíváncsian a szemébe nézett. Olyan csodálatosan kék szemei voltak, hogy amint belenézett érezte, hogy megmerevedik alul. Pedig még csak most fejezték be az első menetet.
– Min gondolkodsz ennyire? – kérdezte meg tőle.
Nem tudta, mit mondjon erre. Nem akarta állandóan a barátnője nyakába zúdítani a gondjait. Meg voltak neki a sajátjai is. Nem kellettek neki az övé is.
– Azzal elrontanám a hangulatot, nem gondolod? – húzta fel kérdőn a szemöldökét.
– Figyelj, Liam, már együtt vagyunk egy ideje és nagyon jól tudod, hogy mindig meghallgatom, ha valami nyomaszt téged. – Az egyik kezét, ami eddig a mellkasán pihent most az arcára tette és gyengéden simogatni kezdte. Behunyta a szemét és élvezte a barátnőjének finom, puha kezét. – Szóval, kérlek, mond el mi nyomaszt!
Gondterhelten felsóhajtott.
– De neked is meg van a magad baja, Gwen.
Gwen most feltolta magát félig ülő helyzetbe ezzel láttatni engedte a melle domborulatát, amiről félig lecsúszott a takaró.
– Liam Cameron Callen, mond el, hogy mi bajod van! – parancsolta, mire döbbenetében még tiltakozni is elfelejtett.
Akkor szokta csak a teljes nevén szólítani a barátnője, ha haragszik rá vagy ha mérges, vagy akkor, amikor nagyon tudni akar valamit. Mint például most.
Egy mély levegőt vett, hogy felkészítse magát arra, hogy megint a húgáról fog beszélgetni.
– Az a bajom, hogy ott hagytam a húgomat az apám kezében megint és fogalmam sincs, mit tesz éppen vele – kezdte el. – És most nem érem utol sehogyan sem a köteléken és kezdek nagyon aggódni miatta. Sosem szokott ilyet csinálni. Mindig válaszol az első szólításra.
Gwen együttérzően nézett rá és ettől görcsbe rándult a gyomra.
– Szerintem nem kell aggódnod miatta. Meg tudja védeni magát, ha úgy hozza az élet. Majd, ha valamilyen baja esik akkor úgyis szólni fog. Eddig mindig szólt – tette hozzá egy kicsit neheztelően.
Ezen muszáj volt felnevetnie, mert az előző alkalommal amikor a húgának segítség kellett pont tövig benne volt Gwen-be. És hát mit ne mondjon eléggé kellemetlen volt megszakítania az aktust.
Gwen erre jól vállon bokszolta. Már emelte a kezét a következő ütésre, de pont sikerült elkapnia a csuklójánál keresztül. A hátára fordította és barátnője fölé tornyosulva a szemébe nézett. Megfogta az egyik vörösesbarna hajtincsét és a füle mögé tűrte. Egy halvány mosoly terült szét Gwen arcán, mire lehajolt hozzá és egy csókot nyomott a szája sarkába.
– Mondtam már, hogy milyen gyönyörű vagy? – kérdezte meg tőle, miközben az arcát kezdte el puszilgatni. A szájától haladt felfele az orrán keresztül a homlokáig.
Gwen becsukta a szemét, így élvezte, hogy kényezteti őt.
– Egy párszor már igen – motyogta.
– És ugye el is hiszed?
– El – nyögte.
Liam már a nyakát becézgette, amikor Gwendolyn az állánál fogva felhúzta és megcsókolta. A lány nyelve átcsusszant az ő szájába. Nem tétovázott tovább, elmélyítette a csókukat. A nyelvét végig húzta a barátnője fogain, majd eszeveszett táncot kezdtek el járni egymással.
YOU ARE READING
Blood and blade [Vér és penge]
Fantasy⚠️Mindenki saját felelősségre olvassa, mert a könyv komoly témákat dolgozz fel, mint például a családon belüli erőszak és annak a feldolgozása!⚠️ Lilith Callen nem ismert mást egész életében csak a gyilkolást. Tulajdon apjának dolgozott, mint orgyi...