0.2

847 56 49
                                    

Asaldan

Gözlerim alarmın durmadan çalmasıyla açılmıştı.

Tam doğrulup kapatacaktım ki göğsümün sol tarafındaki ağırlık çekti dikkatimi.

Hemen soluma dönerken yüzüme gelen kızıl tutamlar ile göğsümdeki ağırlığın ayparçama ait olduğunu anlayıp onu uyandırmamaya dikkat ederek alarmı kapattığımda neden bu saatte hâlâ kalkmadığını sorguluyordum.

Uykusu bana göre hem daha hafif hem de azdı. - o olaydan sonra doğru düzgün uyuyamaz olmuştu ayparçam ya gece 'abiiiii 'diye bağırarak uyanır ya da gecenin bir körü uyanıp evimizin bodrum katında olan spor salonunda spor yapardı bir tek benim kokumla bir de Çınar abisinin (!) kokusuyla deliksiz uyuyabiliyordu -

Ben ise kulağının dibinde davul da çalsalar uyanmayan tiplerdendim Asel ise benim tam tersim kapısını açsam uyanabilen tiplerdendi.

Yorgun ve uykusuz olduğu zamanlar hariç tabii, o zamanlarda onu uyandıran ölüm fermanını imzalamış oluyordu.

Dün de sabaha karşı depodan gelmesi üstüne bir de benimle ilgilenmesinin de etkisi vardı tabi bu kadar uyumasında.

Hemen Çınar' a mesaj atarak bugün yeraltında olan işimizi erteledim.

Bu hayatta kimse ayparçamdan önemli değildi benim için ne o piçler ne de başkası...

Göğsümdeki hafif hareketlenmeyle bakışlarımı tavandan çekip ayparçama döndürdüm.

Hafifçe açılan mavi hareleriyle bana bakarken tebessüm etmemle o da hafif bir tebessüm ederek başını tekrar göğsüme yaslayıp gözlerini kapattı.

Ben de onun bu tatlı halini izlerken uyuya kalmışım...

******

Kolumun adeta deşilmesiyle gözlerimi açtım.

Ama karşımda kızıl katil civcimi görmeyi beklemiyordum.

Yüzü sinirden kasılmış burnundan ateş çıkıyordu adetâ.

Ben gergince sırıtırken bu onu daha fazla sinirlendirmiş olacak ki tüm camları kıracak düzeyde bağırmaya başladı.

" GEÇ KALDIK LAN GİTTİ TÜM PLAN BATTI, ÇÖP OLDU. "

Derdi bu muydu yani

Gülmeye hatta kahkaha atmaya başladım.

Üstüme atlamasıyla acıyla inledim ama ayparçam durmayıp saçlarımı yolmaya başladı..

Ne kadar durması için yalvarsam da işe yaramamıştı.

Son çareyi saçlarına asılmakla buldum ben de..

Biz karşılıklı birbirimizin saçlarını yolarken zar zor bulduğum sesimle

"geç kalmadık ayparçam erteledim ben seni uyandıramayınca, 1 gün daha yaşatacak kadar panzehiri enjekte etti Çınar" dedim.

Cümlem bittiği anda saçlarımın arasından çekilen elleri boynumda hissettim.

"canım ikizim benim, ikizini de düşünürmüş "

Yanaklarıma sulu birer öpücük bırakırken üstümden doğrulmuştu.

"kahvaltıda ne istersin can yarım? " demesiyle odadan çıkması bir olmuştu.

Bu da bipolar aq

Aselden

İkizimin odasından hızlıca çıkıp kendi odama girdim.

Kayıp Hisler UçurumuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin