Jmenuji se Carol Evansová a jsem agentkou NCIS. Mám hnědé vlasy a tmavě modré oči. Nevím, jak by mě popsali ostatní z týmu, ale já to umím jedním slovem. Zabiják. V plnění svého slibu, daného mému šéfovi, se nebojím chodit přes mrtvoly. Držím se hlavně Gibbsova pravidla číslo 9 (musíme se držet všech, ale tohohle se držím asi nejvíc) a to "Nikdy nevycházej z domu bez svého nože." Myslím, že ho splňuji dokonale, nikdo neví kolik a kde na těle mám své nože schované. Prakticky zabíjím jen svými noži nebo pomocí svého bojového výcviku, který je velmi dobrý. Můj příchod do této agentury byl předcházen tragédií v podobě pádu letadla. Cestovalo v něm asi 500 lidí včetně mě a dalších čtyř členů mé rodiny. Moje matka Helen Evansová, otec Daniel Evans, nejstarší sestra Paris a starší bratr Will a já jako nejmladší člen rodiny. Měla to být dovolená na Hawaii, ale brzy po vzlétnutí nás sestřelili teroristi. Letělo s námi spoustu mariňáků, jenom pár nás bylo civilistů, takže díky přítomnosti těchto vojáků, vyšetřovala tento pád NCIS. Když nás sestřelili, byla jsem sehnutá pro spadlou knížku na zemi a moje sedadlo mě tím pádem uchránilo při pádu. Dole na zemi jsem se zpod něj dostala a hledala v troskách přeživší. Viděla jsem jen mrtvoly a mezi nimi i svojí mrtvou rodinu. Zapadla jsem pak mezi nějaké sutiny, které mě zavalily. Ven mě dostal až agent NCIS, Leroy Jethro Gibbs. Vytáhl mě ven jako jedinou přeživší a později v nemocnici mi nabídl práci poté, co jsem mu slíbila, že ho budu chránit, abych mu mohla oplatit záchranu života. Tak jsem se dostala do NCIS a odtud se odvíjí můj příběh.....
Čauky lidi,
Tohle je prolog k mé povídce o NCIS. Přidala jsem tam jen svou postavu Carol Evansovou, která je taková malá vrahounka a drsňačka :-):-);-);-) Ale má taky svoje tajemství, která se budou časem odkrývat:-):-) Její podobu máte v médiích i na obálce, kdyby to nešlo zobrazit:-):-) V médiích máte jaké vlasy má teď a na obálce jsou ty, co bude mít pak:-):-) Doufám, že se vám bude tento příběh líbit :-):-)NCIS-Girl
YOU ARE READING
NCIS Naval Criminal Investicative Service
FanfictionPříběh z prostředí NCIS. Tým NCIS, ve kterém pracuji, čítá pět členů. Náš šéf Leroy Jethro Gibbs, sukničkář Anthony DiNozzo, počítačový expert Timothy McGee, agentka z Mosadu Ziva Davidová a já. Jmenuji se Carol Evansová a jsem v podstatě vrah ve...