~~היית מת~

101 5 3
                                    

~נ.מ איווי~
הרגשתי נשימות על ראשי ועייני לאט לאט נפקחו ולא ציפיתי למה שעיניי רואות עכשיו, איידן מחבק אותי עם יד אחת שלו על מותני וראשי על חזהו ונפלטה ממני צעקה,איידן התעורר נבהל ממני . ״מ-מה קרה?״ שאל בקול צרוד שמראה שהוא עוד ישנוני  ״מה קרה אתה שואל?, מ-מה לעזעזל אני עושה בחדר שלך.למה אנחנו ישנים ביחד, הו לאלא אל תגיד שאנחנו-״ אך הוא קטע אותי ואמר ״תרגעי מכפשה אנחנו לא ״ פלטתי נשיפה ונרגעתי גלגלתי את עיניי ואמרתי לו ״ אתה עוד חייב לי הסברים !״ אמרתי מנסה להישאר בטון כועס אבל המראה של איידן שהוא עדיין עוד לא התעורר ועוד שוכב עם עיניו עצומות כלכך מכביד עליי.הוא נראה כלכך.. חמוד,מה יש לי הוא לא חמוד! אני שונאת אותו! לאחר כמה רגעים הוא פשוט הנהן ואמר בלחש ״בסדר מכשפה״ ואמרתי ״טוב א-אני חושבת שאני אלך עכשיו״ ובאתי לקום אך הרגשתי את ידיו מחזיקות חזק במותני ומושכות אותי חזרה למיטה לידו. ״אל תלכי עדיין מכשפה תישארי,תחכי איתי עוד חמש דקות ״ אמר בקול ישנוני וצרוד ולפתע הרגשתי את בטני מתהפכת מבפנים .הרגשות המזדיינים שלי ממש לא עוזרים עכשיו .
נשארתי לידו מסתובבת אליו בכדי לראות את הפנים שלו .הפנים היפות שלו. וליטפתי את פניו ,בעזרת האצבע חוקרת את תוי פניו האלוהיים ורק עכשיו קולטת שנרדמתי ליד פאקינג איידן . למה זה הרגיש לי פאקינג טוב ,איך הגענו למצב הזה בכלל?.....
*************************************
~נ.מ איידן~
אני לא זוכר כמה זמן עבר מאז שנרדמתי שוב לאחר שאיווי התעוררה מבולבלת והתעקשה על הסבר אבל אני רואה שגם איווי נרדמה יחד איתי,וזה הרגיש לי ...טוב? לא אין מצב בחיים!.
אבל ההרגשה של ידיה על פני מלטפות ונעימות זה עורר בי מין הרגשה מוזרה אני עדיין לא יודע בדיוק מה אבל זה היה מוזר,איווי נראית כלכך יפה כשהיא ישנה.לא רק כשהיא ישנה,אני חייב לסתום .
החלטתי לאחר כמה דקות שבניתי בה להעיר אותה אז ליטפתי את פניה ושיערה והחלטתי להתקרב ולהניח נשיקה קצרה ורכה על לחיה,לא יודע למה היה לי את הרצון לעשות את זה.לפתע היא התעוררה ופקחה את עיניה לאט והסתכלה עליי בישנוניות,קודם חקרה את פני בעזרת עינייה היפות ואז הסתכלה אל תוך עיניי במבט שאני לא מצליח לפענח וניכנסנו לקרב מבטים קצר.היא הראשונה לשבור אותו בכך שהיא התרוממה אז התרוממתי יחד איתה,אמרתי לה ״בוקר טוב מכשפה.אני אלך להכין ארוחת בוקר ולהביא לך כדורים לכאבי הראש שלך ״  היא הינהנה וחייכה חצי חיוך שניסתה להסתיר בכל שניסתה להיראות כועסת אך זה לא ממש עבד לה,לא יכולתי שלא לצחוק והיא גילגלה את עיניה.יצאתי מהחדר יורד להכין לשנינו ארוחת בוקר ומכין לה את הכדורים עם המים ושם בצד לבנתיים. לאחר בערך חמש דקות היא ירדה למטה והיא נראית כלכך טוב עם הבגדים שלי ולפתע עלו בי המחשבות לרצות גם לקרוע אותם ממנה,ממש ממש לא מה אני פאקינג חושב לעצמי ״בוקר טוב מעצבן ״ אמרה וצחקתי ואמרתי בציניות ״בוקר טוב מכשפה, איך ישנת?. סביר להניח שכנראה מעולה כי הזלת עליי ריר בלילה ,חלמת עליי או משהו ?״ ראיתי שהיא מתחילה להתעצבן וצחקתי אפילו יותר ,אני אוהב לעצבן אותה.
היא התקרבה לשולחן כאשר ראתה את הכדורים מונחים לצד המים שהכנתי לה מראש והתחילה לשתות אותם,הרגשתי שהיא נבהלה כשהרגישה את ידיי מחבקות את מותניה מאחור. היא נחנקה מהמים.
״כמה טוב לראות שאני משפיע עלייך מכשפה אה ועוד דבר.את נראית פאקינג מדהים בבגדים שלי״ לחשתי לה באוזן והרגשתי את עורה הסמור נגד עורי וצחקקתי.
היא הסתובבה אליי וענתה ״אתה ממש עף על עצמך,היית מת להשפיע עליי״ גיחכתי למשמע מילותיה והתקרבתי אליה מוריד את פניי אל פניה,בעזרת שתי אצבעותיי הרמתי את סנטרה בכדי שתהיה מול פניי ולחשתי ״אה אז אני לא משפיע עלייך מכשפה ?״ שאלתי והתקרבתי עוד /אל פניה כך ששפתי נגעו לא נגעו בשפתיה והתחכחו בשפתיה והמשכתי לאמר ״אני חושב שכדאי לבדוק את זה״
שמעתי אותה בולעת את רוקה וחזה עלה וירד.הרגשתי את נשימותיה המהירות על שפתי ופה כבר נגמר לי הסבלנות והטחתי את שפתיי על שפתיה
טועם שוב את הטעם האהוב עלי,מנשק ומלקק את שפתיה המתוקות וחוקר כל כל פינה ופינה בפיה עם לשוני.היא השתחררה מהשוק והניחה את ידיה על צווארי מנסה להתקרב לטעם של עוד אך התנתקתי ממנה,הסתכלנו אחד על השנייה מתנשפים מהנשיקה מרוב שאנחנו צריכים חמצן וחקרנו אחד הזאת השני.
ראיתי על עיניה שהיא רוצה עוד מזה ומשום מה גם בה הייתה תחושה כזאת. שתינו נראים בהלם מכך שאנחנו רוצים את זה,התקרבתי אליה שוב מנשק את קו לסתה ולאחר מכן יורד אל צווארה מנשק בנשיקות רטובות עד שלפתע נשמעה מפיה אנחה עצרתי את הנשיקה והסתכלתי עליה מחייך והיא פקחה את עיניה הסתכלה עליי במבט שואל ואמרה ״למה הפסקת ?״ תוך כדי שהיא מתנשפת וגיחכתי והמשכתי במעשיי.מנשק,מלקק ואף נושך את צווארה החם והתמקדתי בנקודה כלשהי עד ששמעתי גניחה שנפלטה מפיה של איווי למרות שהיא ניסתה אותה להסתיר ואמרתי ״כמה טוב לדעת שטוב לך,אני אוהב את הקול הזה״ וציפיתי שהיא תגלגל עיניים או תטיף לי מילים אך היא לא יכלה לדבר מכיוון שהיא כולה מתנשפת והיא רק אחזה בשיערי ומשכה אותי אל צווארה שוב והמשכתי במעשי. אחרי זמן מה שבו סימנתי אותה ואני מקווה שהיא לא תהרוג אותי על זה ביקשתי עם עיני רשות להרים את חולצתה אך לא ציפיתי שהיא באמת תסכים נשקתי לפיה עוד פעם והחזקתי את קצוות חולצתה עד שלפתע צלצול נשמע מהטלפון של איווי והיא קפצה מבהלה,התנתקנו איד מהשניה בכדי שהיא תענה לטלפון והיא אמרה ״זה צ'ייס!״

שונאת אותך...נכון?Where stories live. Discover now