~נ.מ איווי~
עבר שבוע.שבוע שלם שהאמת ולא ראיתי אותו,שבוע שלם שלא ראיתי את פניו היפות והאלוהיות.אבל אולי זה בעצם לטובה אולי זה כדי שאני פשוט יתחיל לשכוח ממנו, אבל על מי אני עובדת אני לא בטוחה שבשלב הזה אני כבר יכולה וזה מטריף אותי.אני והיילי חזרנו הביתה מבית הספר ובאנו אליי,האמת שזה ממש מצחיק כיאילו זה כבר הבית השני שלה.ככה אני מרגישה כשאני אצלה ואני אוהבת את זה,אני שמחה שיש לי את היילי אחרת אני לא יודעת מה הייתי עושה.
אני והיילי היינו כל אחת בטלפונים שלה עד שלפתע היילי מחייכת אליי חיוך שאני מכירה כלכך טוב שאומר ׳אני זוממת משהו משהו שכנראה איווי לא תרצה אבל זה לא משנה כי אני יכריח אותה ׳.
צחקתי והסתכלתי עליה במבט חשוד והיא אמרה ״טוב אזזז עכשיו ליאם״ ילד מהשכבה שלנו ״שלח הודעה בקבוצה של השיכבה ויש מסיבה בערב״
ידעתי שהיה משהו,אבל בדרך כלל אני לא מתה על ללכת למסיבות אבל הפעם אפילו לא התנגדתי ואמרתי ״אז מה נלבש?״ והיא הסתכלה עליי במבט שואל ״ממתי את לא מתנגדת״ צחקתי ואמרתי לה ״הפעם אני לא,אני רוצה פשוט להשתחרר.לשכוח הכל״ לשכוח ממנו. ״אז ככה״ אמרה וקמה לחטט בארון שלי כדי למצוא לי ולה משהו ללבוש והמשיכה לומר ״אני חושבת שכדאי לך ללבוש את השמלה השחורה התואמת שקנינו כל שגם אני אלבש,יהיה מזה חמוד״ והנהנתי גם כי אין לי שמץ של מושג בלהתלבש וגם כי יש לה מבין שנינו את הכי הרבה סטייל. היא שלחה אותי להחליף לשמלה,בשמלה יש מן שסע בברך שמאריך את רגלי ולדעתי גם השמלה מיפה את קימורי גופי בדיוק במקומות הנכונים.
יצאתי מהשירותים להראות לה איל אני נראית וכשיצאתי היא הסתכלה עליי במבט המום ״מה ,משהו לא בסדר? זה נראה לא טוב?״ אמרתי והיא צחקה ואמרה ״אחותי את פשוט כלכך יפה,מקנאה בך מזה התחת הזה״ וצחקנו שנינו.
היא לבשה את שמלתה והיתאפרה,אני החלטתי לשים רק מסקרה וגלוס משום שלא הרגשתי צורך במלא איפור.
שתינו סיימנו להיתארגן וירדנו למטה,באנו לצאת מהבית אך עצר אותנו צ'ייס ״לאן אתן הולכות בדיוק?״ שאל ועניתי לו ״אנחנו יוצאות למסיבה ״ הוא הסתכל על מה שלבשתי ושאל ״בלבוש הזה?אין מצב איווי״ גילגלתי את עיניי ואמרתי ״הכל טוב צ'ייס מבטיחה שאזהר אני גם אתקשר אלייך ״ הוא נאנח כי הוא יודע כבר שזה לא יעזור לו הינהן נשק לראשי ונפרד מאיתנו בזמן שיצאנו מהבית.
*************************************
הגענו למסיבה והיילי אמרה לי ״בואי נלך לקחת משהו לשתות״ הינהנתי והלכנו להתיישב בבר שהיה ליד הבריכה,לקחנו לעצמנו משהו לשתות וסרקתי עם עיניי את הסביבה אולי גם קצת כדי לראות אם איידן כאן עד שלפתע ראיתי אותו יושב במין חבורה של בנים ובנות ושתי בנות ממש נמרחו עליו,לא יודעת למה אבל היה לי רצון למשוך להן את השיער ולהגיד להן שלא יעזו להתקרב אליו. הוא קלט עם עיניו את עיניי כשראה שהסתכלתי לעברו והוא חייך חיוך צדדי אלוהים כמה שהוא מעצבן.
המשכנו להסתכל אחד על השנייה בזמן ששתיתי את כל הכוס במכה כיאילו זה היה מים.
״אחותי מה יש לך אל תשתי כלכך מהר״ הייתי אמרה וניתקתי את עיניי ממנו והסתכלתי עלייה ״סליחה הייתי צמאה ״ צחקתי והיא גילגלה את עינייה וחייכה , החזרתי את מבטי אליי רואה אותו עדיין מסתכל עליי והוא התחיל לנשק את אחת מהזונות שהיו עליו תוך כדי שהסתכל עליי.הו לא הוא לא עושה את,גם אני יכולה שתיתי עוד כוס ופשוט ניגשתי לאחד הבנים שהיה שם ונישקתי אותו מות איידן.כנראה זה האלכוהול שהשפיע אבל כמה שרציתי שאיידן יראה שגם אני יכולה ושהוא לא מפריע לי,ניתקתי את שפתיי מהבן הזר שהרגע נישקתי והסתכלתי על איידן . ראיתי שפניו האדימו ותהיתי למה ,האם הוא מקנא?
חזרתי אל הבר ולקחתי עוד כוס ועוד כוס עד שהגעתי כבר לכוס הבערך מספר שבע שלי והייתי כבר נורא שיכורה ברמה שלא ידעתי אפילו איך קוראים לי,
באתי לקחת עוד כוס עד שהכוס נלקחה ממני והסתובבתי לראות מי זה וראיתי את איידן מולי כמה שהוא נראה אלוהי. ״מה נראלך שאת עושה ״ שאל ,התעלמתי משאלתו ואמרתי לו ״תחזיר !״ תוך כדי צחקוק ואז הוא גילגל את עיניו ואמר לי ״את שיכורה מהתחת אה מכשפה ?״ גילגלתי את עיניי ואמרתי לו ״ממש לא למה שתחשוב ככה״ ונפלט ממני שיהוק המוכיח אחרת ״טוב את לא שותה יותר ״ והלך
אך עצרתי בעדו מללכת ופשוט הוצאתי כל מה שהיה לי להגיד ,על הכל. הלכתי אחריו כשנעצרנו ליד הבריכה וצעקתי עליו ״אתה חתיכת מניאק ! מנשק בנות אחרות,מה אתה חושב לעצמך!״ והוא גיחך ואמר ״למה מה אכפת לך,הו אל תגידי שאת מקנאה ״
הכעס שהיה בי העצים ופלטתי ״אז מה כשאני נישקתי את הבחור הסתכלת עליי,אל תגיד שאתה מקנא ״
צחקתי צחוק מר והלכתי תוך כדי לאחור ובטעות מעדתי ונפלתי אל תוך הבריכה ...היי אהובים,אני יודעת שלא ממש קוראים את הספר אבל מי שכן אני רק רוצה שתדעו שאני לא מעלה מלא זמן כי אני במחסום כתיבה אבל אני מבטיחה שאשתדל מעכשיו להעלות קצת יותר 💓
YOU ARE READING
שונאת אותך...נכון?
ChickLitאיווי ריין צריכה לשרוד עוד רק שנה נוראית אחת שנשארה לה בתיכון . רק עוד שנה אחת עם הבן אדם הכי אולי מעצבן בעולם?!, והחבר הכי טוב של אחי צ'ייס ..איידן ג'ונסון . הילד שכל הזמן פשוט לא מפסיק להציק לה ולהתעלל בה . הם יריבים מאז בערך כיתה ח שמשום מקום הו...