PART 11 // I dont want it

50 6 0
                                    


"הוא חייב ניתוח." אחד הפרמדיקים אמר למינהו שפער את עיניו והאן נבהל ושם את ידיו על פיו.

"למה?!" מינהו שאל וקם מהכיסא, "מצאנו משהו.. אמ באזור המותן שלו, וזה די מסוכן, הניתוח יהיה פשוט זה לא יהיה מסובך."
הפרמדיק אמר ומינהו נרגע מעט, "א-אבל זה לכמה זמן בערך ומתי?" מינהו אמר והפרמדיק חשב לכמה שניות, "לגבי מתי אתה צריך לקבוע את התור או שאנחנו יכולים לקחת אותו כעת, והאורך זמן שהוא יהיה שם? אממ.. נראה לי שבוע." הפרמדיק אמר וחיכה לתשובתה של מינהו, "אוקע, אבל אנחנו נוכל לבוא איתכם להיות איתו שם קצת לפני? בבקשה אני לא יכול בלעדיו." מינהו אמר והאן הנהן והביט בפרמדיק.

"אתה אח שלו-" "אני הבן זוג שלו, לי מינהו." מינהו קטע את הפרמדיק והביט בו עם מבט מאיים, "אה- אמ כן כן אתה יכול ברור, רק מי אתה?" הפרמדיק שאל את האן והביט בו, "אח שלו, האן ג'יסונג." האן לחש והביט בפליקס ואז בפרמדיק,
האן תמיד היה אומר שהוא אח של פליקס כשמגיעים רגעים ששואלים את האן מה הוא בשבילו כדי שיתנו לו ללכת איתו, אבל למעשה הוא היה החבר הכי טוב שלו שבאמת היה כמו אח שלו.

"אה אז כן שניכם יכולים לבוא." הפרמדיק אמר ושני הנערים הנהנו, "רגע מה עושים לו!?" "תרגע מר לי הם רק מזריקים לו הרדמה כי הוא לא רוצה ללכת לבית חולים." הפרמדיק אמר וניסה להחזיק את מינהו שרצה להתפרץ לסלון.

"אוקע אוקע אנחנו יכולים לסוע כבר?!" האן אמר והפרמדיק הנהן וליווה את מינהו והאן למושבים האחוריים, לאחר כמה דקות הם הכניסו את פליקס על מיטה מתגלגלת אל איפה שישבו האן ומינהו, הרדימו את פליקס ומינהו החזיק בידו ונשק לה כל כמה פעמים, "הוא יהיה בסדר" האן
לחש והביט בעיניו הדומעות של מינהו, מינהו הנהן ובהה בפליקס.

"הגענו מר לי" אמר הפרמדיק שנהג.

הפרמדיקים מסרו את את פליקס לאחד מהרופאים וגלגלו את המיטה עם פליקס עליה לחדר ניתוחים בזמן שמינהו והאן אחריהם.

"תחכו כאן בחוץ." הרופא קבע והשאיר את שני הנערים מחוץ לחדר ניתוחים

"פאק אני לא יכול לעמוד בזה." מינהו אמר והלך מפה לשם כל שניה.

"מינהו זה לא משהו חמור אני בטוח." האן אמר והביט בבוגר, "כן כן אני יודע ואני גם בטוח אבל עדיין זה קשה בלעדיו."

לאחר שעתיים של המתנה מינהו כבר הרגיש שהוא משתגע, "מר לי?" הרופא שניתח יצא מהחדר ניתוחים וסגר מאחוריו את הדלת.

"מה איתו!? בבקשה אני מתחנן תגיד לי שהכל בסדר, בבקשה!"



פרק קצר כי אין לי ממש זמן לכתוב הרבה סורי ותצביעו✨️

𝙢𝙮 𝙢𝙤𝙙𝙚𝙡 𝙥𝙖𝙧𝙩𝙣𝙚𝙧Where stories live. Discover now