עבר שבוע מאז שפליקס לא ראה ולא שמע ממינהו ודאג מאוד.
"פליקס מצאתי מועדון טוב, רוצה נלך?"
האן שאל והניח את ידו על כתפו של הצעיר, "לא יודע." "פליקס אתה צריך לצאת קצת זה יקל עליך." האן אמר וחייך מעט.פליקס הנהן וחיבק את האן.
פליקס והאן התארגנו.
(האווטפיט של האן)
(האווטפיט של פליקס)
"יאללה צא כבר ילד." "אני לא ילד!" צעק פליקס והתחיל להתקדם לאוטו של האן,
"אתה כן." האן לחש לעצמו שהצעיר לא ישמע.//////
"נראה לי זה כאן."
האן ופליקס נכנסו למועדון מלא באנשים שרקדו שרו צרחו ושתו.
"פליקס בוא לבר." "אוקיי, אבל אני לא שותה יותר מבירה כי אני לא מרגיש אחרי זה טוב." האן הנהן ומשך את פליקס אחריו.
שני הנערים התיישבו וחיכו לברמן,
"וודקה עם קולה ובירה אחת בבקשה." האן אמר ופליקס גיחך."תשתה תשתה." האן אמר ופליקס הרים גבה ושתה מעט מהבירה, "וואו זה טוב." האן לחש לאחר ששתה מעט מהכוס.
"בוא לרקוד אין לי כוח לשתות, אחר כך." פליקס אמר ומשך אחריו את האן.
האן ופליקס התחילו לרקוד צחקו בלי סוף ודיברו גם תוך כדי, אבל לא ידעו איך הערב יגמר.
"וואו פליקס, אתה צריך להיות חשפנית עם תנועות ריקוד כאלה." "סתום תפה!" פליקס צרח ונתן מכה קלה לכתפו של האן שפרץ בצחוק, "פליקס הלכתי לבר ואחזור." האן אמר ופליקס הנהן והמשיך לרקוד."
"יא סתכל לאן אתה נדחף!!" פליקס צווח והסתובב לראות מי נתקל בו.
"היו-היונג'ין..?" פליקס מלמל מעט והיונג'ין פער את עיניו והיה נראה כאילו עוד שניה הוא מזיל דמעה.
"יונגבוק.. לא ענית לי לשיחות ולא שמעתי ממך כל כך הרבה זמן, אתה יודע כמה חיפשתי אותך!?" היונג'ין אמר וניער מעט את הצעיר.
פליקס העיף את ידיו של היונג'ין מכתפיו באגרסיביות והביט בו במבט עצבני.
"נטשת אותי!! אתה מבין למה גרמת לי??" פליקס צעק וכולם סביבו שמעו אותו וכולם נעצרו ובהו בשני הנערים.
"איפה היית.. כשהייתי צריך אותך..? שהייתי צריך מישהו שיגן עלי! שיהיה לצידי." פליקס צרח על הבוגר והתחיל לדמוע
"אמרת שתשאר איתי תמיד עד הסוף! הבטחת שבזכותך יגיע יום יהיה לי את השם משפחה שלך ואתה תעשה אותי מאושר!!" פליקס צעק וניגב את דמעותיו.
"פליקס! לא נטשתי אותך, לקחנו הפסקה של זמן קצר-" "קצר!?!? לא שמעתי ממך כלום במשך חצי שנה, וקצת יותר." פליקס אמר ודחף מעט את היונג'ין,
"אבל יודע מה? סך הכל כל החודשים האלה עברו לי קל, מאוד." פליקס לחש ותפס את ידו בחיוך והמשיך לבכות.
"וגם.. נראה לי שאני אשאר לי פליקס לעוד הרבה מאוד זמן ואני כל כך שמח מזה." פליקס לחש.
"מה זאת אומרת?" היונג'ין שאל והרים גבה.
"זאת אומרת זאת אומרת." אמר נער שנעמד מאחורי פליקס.
"מ-מינהו..?"
אומאגאג קיצר מחר יצא נראלי עוד פרק
YOU ARE READING
𝙢𝙮 𝙢𝙤𝙙𝙚𝙡 𝙥𝙖𝙧𝙩𝙣𝙚𝙧
Romanceפליקס היה נער בן 19 הוא היה גם שחקן וגם דוגמן, אך הוא קיבל שותף בן 22 שקשוח מידי ולא ממש מוצא דרך לדבר איתו בקטע חברי יותר, אך לאחר שהוזמנו לשחק בסדרה הכל מתהפך לגמרי. מכיל!!⚠️ -סמאט🔞 -ביאל👨❤️👨👨❤️💋👨 -הטרדה מינית👥️ -הומור מיני🫦 -שפה בוטה...