PART 16 // you had an argument?

57 10 5
                                    





פליקס התעורר ליד הבוגר שחיבק אותו וחלקו העליון היה חשוף.

פליקס נשק לשפתיו של הבוגר אבל הוא לא התעורר עדיין, פליקס נקטע לאחר ששמע דפיקות בדלת.




הצעיר רץ למטה בחיפזון וכשניגש לדלת הביט בעינית.


הוא ראה שם את אחותו הגדולה שבוכה ומנסה לנגב דמעות, פליקס מיד פתי את הדלת והתקרב אליה.

"רוזה?? מה קרה??" פליקס שאל בדאגה ומשך אותה לבית.

פליקס בושיב את רוזה על הספה ולאחר כמה דקות הגיש לה כוס תה.

"את מוכנה לפחות לספר לי מה קרה?" פליקס אמר והביט בה במבט מבולבל.

"ליקס, משהו לא בסדר איתי?" רוזה שאלה ופליקס החמיץ, "מה זאת אומרת!?" "רבתי עם ג'ני" רוזה לחשה ולגמה מהתה.

"כי?!" פליקס צעק ורוזה ידעה שהוא יכעס על מה שהיא תאמר.

"קנאה, קנאתי שהיא הלכה לטייל עם ידיד שלה." "רוזה!! דיברתי אבל איתך על זה!" רוזה נרתעה והביטה בצעיר ונגבה את דמעותיה.

"את לא יכולה להיות אובססיבית אליה, היא נאמנה לך! היא לא תתן לאף אחד לגעת בה חוץ ממך, יש לה חברים משפחה ואת הבת זוג שלה ואת צריכה לבטוח בה." פליקס אמר והביט ברוזה עם מבט מיואש.

"בסדר, אבל אתה לא יודע איך זה זוגיות היום, טוב נראה מה יהיה.. אבל מה איתך-" רוזה נקטעה לאחר שראתה נער בלי חולצה יורד לסלון.

"פליקס!" מינהו אמר והביט בו במסט ישנוני.

"בוא לידי" פליקס אמר ומינהו התקדם אליו והתיישב לידו.

"קח שים" פליקס לחש והביא למינהו שמיכה להתכסות.

"אהה.. הבנתי, אז לא משנה." רוזה לחשה בצחוק ומבט מובך בזמן שגם גירדה את עורפה.

"אה אמ ז-זה הוא לא.." פליקס גמגם מעט ומינהו ישר התיישר ותפס בפניו של הצעיר.

"אני מה!?" מינהו שאל במבט מתגרה
"הוא הבן זוג שלי" פליקס אמר ונשק לשפתיו של מינהו.

"אווו אתם כל כך חמודים!" רוזה אמר והביטה לכיוון הדלת כי נשמעו דפיקות.

"אני אלך לבדוק מי זה." פליקס אמר וקם אל הדלת.

פליקס פתח את הדלת וראה את ג'ני המודאגת.

"אני מצטערת פליקס, רציתי לשאול אם רוזה נמצאת כאן, היא הלכה ואני כל כך דואגת." פליקס הנהן והצביע לסלון.

ג'ני רצה אל הספה וחיבקה את רוזה בחוזקה.

"אני מצטערת כל כך אהבה שלי, לא רציתי לפגוע בך ככה." ג'ני אמרה וליטפה את פניה של הצעירה.

"לא לא, אני מצטערת." רוזה לחשה ודמעה עלתה בעיניה.

"אני אוהבת אותך רוזי" ג'ני לחשה ונשקה לשפתיה של הצעירה.

"גם אני אותך." רוזה לחשה וחיבקה את הבוגרת בחוזקה.

פליקס התיישב ליד מינהו והביט בו בחיוך רך.

ג'ני הסתובבה אל פליקס והחמיצה פנים, "רוזה, לפי מה שהבנתי יהיה לך גיס בקרוב, אה?" ג'ני אמרה ורוזה ושני הנערים פרצו בצחוק.

"בקרוב מאוד" מינהו לחש ופליקס חייך ואחז במותניו של הבוגר.



רוזה וג'ני שמו לב שהמזמוזים בין שני הנערים לא מפסיק והן פשוט תפסו את עצמן וברחו מהבית בצחקוקים.

"היונג, אני לא רוצה שתעזוב אותי בחיים." פליקס לחש והביט בעיניו הנוצצות של הבוגר.

"אני לא אלך לשום מקום ליקסי, אתה האהבה שלי, אני לא אתן לאף אחד לפגוע בך, יום אחד אתה תהיה רק שלי.." מינהו אמר ופליקס פרץ בבכי והתנפל על הבוגר עם נשיקות..








מישהי ביקשה לצרף את צ'אני לסיפור אז חשבתי על משהו:))

𝙢𝙮 𝙢𝙤𝙙𝙚𝙡 𝙥𝙖𝙧𝙩𝙣𝙚𝙧Where stories live. Discover now