PART 17 // dont mess with him!

57 6 3
                                    


"היונג דיי!!" פליקס צעק וצחקק בעקבות הנשיקות הרבות שנוחתות על פניו.

"לא רוצה!" מינהו אמר וחזר לנשק את פניו ועיניו היפות של הצעיר, לאחר דקה נשמעה דפיקה בדלת.

"אני אלך לבדוק מי זה." "אני איתך"




מינהו הביט בעינית וראה נער עומד ומחכה.

"אתה מכיר אותו?" פליקס הביט בעינית והחיוך שלו ירד.

"זה סונג." פליקס לחש ופתח באיטיות את הדלת.

"סונג?" פליקס שאל ואותו הנער ששמו סונג חייך ואז הביט לכיוון השני של הדלת וראה את מינהו, החיוך ירד והנער נשם מהר.

"פליקס, מה אתה עושה איתו?!" סונג היה נראה זועם ופליקס התעצבן עוד יותר.

"מה אכפת לך?! מה זה עיניינך בכלל? אם לא הוא הייתי מתאבד בגללך." פליקס אמר ונצמד אל מינהו, סונג היה נראה מודאג ולא ידע מה להגיב.

"חשבתי אתה חבר אמת ותשאר איתי ותעזור לי, אבל לא!! הוא זה שנשאר איתי ועזר לי, דאג לי במשך כל הזמן הזה ואתה הלכת והשארת אותי לבד במצב רע." פליקס אמר והתחיל להזיל דמעות, הצעיר הסתובב עם פניו אל מינהו וחיבק אותו בזמן שהוא ממשיך לבכות.

"פליקס תתרחק ממנו! אתה לא מבין שהוא מסוכן לך!!??" פליקס שמע את דבריו של סונג והסתובב אליו, סונג נדחף על ידי הצעיר שעדיין בכה.

"הוא עשה את זה בגלל מישהו שפגע בי!!" פליקס צרח ושוב פעם דחף את הבוגר.

"ליקס.." מינהו לחש ומשך את הצעיר אליו באיטיות, פליקס הניח את ידיו על עיניו ומינהו חיבק אותו מאחור.

סונג הביט בהם בחשד ומעט פחד, "אתם רוצים להגיד שאתם ביחד!?" סונג אמר ומינהו גיחך ופליקס הוריד את ידיו מעיניו.

הצעיר הסתובב אל מינהו ומשך אותו לנשיקה מהעורף, סונג פער מעט את פיו ועיניו.

מינהו משך את פליקס קרוב אליו מהמותן ונשק לשפתיו באגרסיביות, "טוב טוב! הבנתי אתם יכולים להפסיק כבר." פליקס התנתק ממינהו והביט בסונג.

"רוצה אנחנו גם נזדיין פה בשביל להוכיח?" פליקס שאל ומינהו הניח את ידו על המותן של הצעיר.

"פליקס, הבן אדם הזה הוא ליטרלי פשוט חתיכת מניאק! הוא יפגע בך בסוף."

מינהו התקדם אל סונג במהירות ופשוט נתן לו אגרוף עד שהוא נפל לרצפה.

"אתה שפוי?! זה כאב!" "מעניין לי תזין, מצחיק עד כמה אתה רוצה להרחיק אותו ממני" מינהו אמר וניער את ידו, "איכ למה נגעתי בך בכלל."  מינהו אמר ומשך את פליקס חזרה לבית.



הדלת נטרקה, וסונג ישב שם במשך חמש דקות עם מחשבות בראשו אבל בסופו של דבר קם ופשוט הלך.




רק שחייב להתחיל להיות פעילה גם בסיפור הזה))

𝙢𝙮 𝙢𝙤𝙙𝙚𝙡 𝙥𝙖𝙧𝙩𝙣𝙚𝙧Where stories live. Discover now