İstanbul-2023
Uzun zaman geçti ve biz artık o eski biz değildik.
Her an taarruza hazır vahşi kurtlardık. Acımasız, korkusuz, duygusuz birer robot kurt.
Başta bende böyle sanmıştım ama sonra vatan aşkı içime ilmek ilmek işlendi.
Zaman zaman kendimi robot gibi hissediyorum evet, ama Batur hocanın da dediği gibi; yitip gitmekten iyidir.
"Hayırdır Metehan, yine başlamışsın bacak sallamaya ?"
"Heyecanlıyım hocam, normal değil mi ?"
"Bu konuyu konuşmuştuk, heyecan yoktu."
"Stres diyelim o zaman."
"O da olmayacak Metehan. Görevde duygulara yer yok, unutma."
"Unutturmuyorsun ki hocam."
"Bak bu ilk göreviniz, anlıyorum tamam heyecanlısınız ama bu işimize çomak sokmaktan başka bir şeye yaramaz. Bununla baş etmeyi öğrenmeniz lazım."
"İlk ve sondu hocam, merak etme."
"Güzel. Birazdan teslimat yapılacak. Korkut ve Atilla haber verdikten sonra Ferman'la gidip çantayı alacaksınız. Adamlar durumu anlamdan bu işi halledin."
"Tamam hocam, merak etme."
"Haa, bu arada, bana artık hocam deyip durma."
"Ne deyim hocam ?"
"Abi de mesela."
"Hocamsın ama."
"Abin olabilirim."
Gülümseyip cevap verdim.
"Denerim hocam."daha fazla ısrar etmedi.
Evet, bu bizim ilk görevimizdi.
Biraz sonra teslim alacağımız çantanın içinde tam on kilo patlayıcı madde var.
Çantayı teslim edecek kişi bizim kim olduğumuzu bilmiyor ama biz onun kim olduğunu biliyoruz.
Eğer çantayı alacak asıl kişilerin yerine biz geçmezsek çok büyük bir felaketi önleyememiş olacağız.
Şu an kalabalığın ortasında siyah bir minibüsün içinde Batur hocayla karşı karşıya oturuyorduk.
O önündeki bilgisayar ve kulaklıkla iletişim sağlıyor bende siyah filmli camlardan dışarıyı izliyordum.
"Ferman sen yerinde hazır mısın ?"
"Anlaşıldı operatör, biraz heyecan var ama hazırım, tamam."
"Sıfır duygu istiyorum beyler."
"Anlaşıldı tamam."
"Korkut, Atilla siz ?"
"Görüntü bekliyoruz, anlaşıldı tamam."
"Anlaşıldı operatör."
Konuşma bitti.
"Burası çok kalabalık, doğru bir yer seçtiğinizden emin misiniz ?"
"Kalabalık olmasa işimiz daha tehlikeye girer. Böyle de tehlikeli ama en azından dikkat çekmemiş oluyoruz. Ayrıca Koca Kurt böyle istedi, hani sorgulamıyorduk ?"
"Bu sorgulamak değil ki."
"Ya ne o zaman ?"
Cevap verecekken geçilen anons durdurdu beni.
"Operatör, kurt avı gördü, tamam."
"Anlaşıldı, operasyon başlasın."
Korkut ve Atilla, benim Ferman'la birlikte yerine geçeceğimiz adamları paketleyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİYADE KURT
Acción'Tarih tekerrürden ibarettir.' derler ya; tarihi tekrarlatan olaylar mıdır yoksa olaylara yön veren liderler midir ? Bu soruyu binlerce defa kendine soran ama her seferinde cevapsız kalan, kendini farkında olmadan tarih girdap'ında sokan, bir o kada...