Şarkı 🎶Aseel Hameem - Shkad Helw
Kalbim neden ağrıyor neden şuan canım bu kadar yandı. Aslında sevinmeliydim. El ele gördüm mutlu olmalıydım . Keşke bu iş yerine girmeseydim. Şuan bu durumları yaşamazdım. Çocuklarıma baktım nasıl masum uyuyorlardı.
Çocuklarımı belki istemeyecekti. Doğru karar verdim Uyumak en iyisi gece onların artık neler yapabileceklerini düşünmek istemiyorum.
Sabah yataktan zor kalkmıştım.Sağ olsun semra abla gelip onları kahvaltıya alıp götürmüştü. Bende tekrardan yatmıştım. Saat 1 olmuş nasıl uyudum bu saate kadar ama kendime gelmiştim.
“Hadi kalk uykucu yemek yiyelim. Dün akşam” lafını kestim
“Dün akşamla konuşulacak bir şey kalmadı. Herkes kendi dengiyle mutlu bitti. Hadi bugün eğlenelim yemekten sonra aqua dan kayalım”
“Tamam senin böyle güçlü ayakta durmana hayranım. “ öyle olmasam yaşadıklarıma nasıl katlanırdım.
“Hayat bana öğretti. Evlatlarım için güçlü olmalıyım. Hadi mayomu giyiniğim havluyu da alalım. Çok acıktım” gülerek aşağı restorana indik. Yemeklerimizi aldık sohbet ederek yemek yiyorduk.
Aslan da girdi ama yüzüme bakmadan geçti. Başka masada o çağla kardeşi yemek yiyorlardı. Arkamı dönüp bakmadım.
“ Esma anlat noldu sevgiliminsiniz”
“Evet ben ciddi olduğunu daha önceki evliliğimin umurumda olmadığını söyledi. Hiç bir kızla ilişki yaşamamış . Annesi terk ettikten sonra kimseye güvenememiş. Babası o olaydan sonra ölmüş. Adamın kalbi dayanmamış yazık olmuş. “
“Üzüldüm işte herkesin bir hayat hikayesi var . Herkese kendi yaşadıkları zor gelir. Demek ki sana ilk defa kendini açmış. Çok şanslısın hep mutlu olun inş” yemeklerimizi yiyorduk. Hasan geldi yanımıza bana baktı.
“Asel hanım aslan abi seni yukarda odasında bekliyor.” Masadan kalktım. Asansöre bindim onun katında inmiştim. Kapıya vurdum içeriye girdim.
“Beni çağırmışsın aslan”
“ Dün ben seni yemeğe çağırdım. Çağlayı değil istesem onu çağırırdım. Ama sen ne yaptın benim gururumla oynadın. Böyle bir şey yapmanı senden beklemezdim. Beni hayal kırıklığına uğrattın. Beni istemediğini başkasını göndererek değil de yüzüme söyleseydin. Bundan sonra benim için her şey bitti. Artık eski işine geri dönüyorsun. Seni yakınımda görmek istemiyorum”
şuan kendimi o kadar kötü hissediyordum ki dokunsa ağlayacaktım. Ben kendi ellerimle mahvettim her şeyi kendimden soğuttum. Belkide çocuklarımı sevecekti.
Eski kocam gibi olmayacaktı. Nasıl böyle bir şey yaptım. Beni sevdi kendine yakıştırmıştı. Ben naptım onla ben olamam dedim. Beni çağırdığı özendiği yere başkasını gönderdim.
Arkasını dönüp lavaboya girdi. Yüzüme bile bakmadı.Odadan çıktım denize gittim . Orda şezlongda kaç saattir oturdum bilmiyorum. En köşeye geçmiştim. Biri gelse beni görmezdi.
Tam kalkıyordum. Aslanın adımı söylemesini duydum.
“Asel neredesin”
“Aslan buradayım az kafamı dinlemek istedim dedim.”
Beni gördüğü gibi hemen sarıldı. Bende onun o erkeksi kokusunu içime çektim. Çok güzel kokuyordu.
“ Haber vermeden nereye gidiyorsun. Seni arıyorlar 2 saattir esmalar merak etti. “
“ Çocuklarım onlarda korkmuşlardır.” Kolumdan tuttuğu gibi birbirimize yakınlaştık. Beni kendine çekti. Yüzümüz çok yakındı.
“Merak etme semra hanım onlarla ilgileniyor. Seni aradığımızı bilmiyorlar.” Adam bana böyle bakma kalbim kötü oluyor.
“ Anladım peki sen ne den beni aradın. En son yüzümü görmek istemediğini söyledin”
“ Benden özür dilemen gerekirken halen kendini haklı görmen. Sen istedin senden uzak durmamı burada ne işin var mutlu olman gerekirdi. Neden ağladın anlamıyorum kendin istemedin beni neden” sona doğru sesi yüksek çıkmıştı.
“Korkuyorum” sessizce demiştim.
“Benden mi korkuyorsun sen sana hiç kötü davranmadım ben”
“Hayır aynı şeyleri yaşamaktan ya çocuklarımı sevmez istemezsen. Çok zor şeyler yaşadım artık huzur istiyorum ben” bir anda dudaklarıma yapıştı. Şaşırdıktan sonra bende karşılık verdim.
Yıllardır bana hasret çeker gibi öpüyordu.
Beni içine almak ister gibi öptü. Artık ben ayrılmıştım. Şuan çok utanıyordum. Kafamı eğiyordum ki kaldırdı kucağına oturttu beni.
“Ben eski kocan değilim olmamda senin saçının teline zarar gelse yakarım hatun. Beni o karaktersiz adi heriflw bir tutma. 2.si çocuklarında artık benim çocuklarım bende onların abisiyim hiçbir zaman ayırmam çocuklarım olarak görüyorum. Bu saatten sonra seni bırakmam be kadın.” Sarıldım.
“ Aslan sen dün çağlayla oldun mu birlikte el ele tutuşuyordunuz. O gün merve neden senin masanda yemek yiyordu. Açıklamanı yap”
dediklerimden sonra gülmeye başladı. Ben gülünecek birsey dememiştim.“Sen beni mi kıskandın asel im. Sadece o an sende sinir ol diye elinden tuttum içeriye girdiğimizde onu istemediğimi söyledim. O gün merve de benim masamda yemeğini yemek istedi. Bende oturabilir dedim bu kadar” benim de keyfim yerine gelmişti.
“E dedi o zaman artık şüphe yok değil mi ne zaman evleniyoruz”
“Hop orda dur bakalım ne bu acele ilk önce birbirimizi tanıyalım. Çocuklarımla tanış zaman geçirelim.”
“Tamam hatun sen nasıl istersen öyle olsun. Hadi gidelim hatunum” uzun zamandır ilk defa böyle mutluluk hissettim.
“Peki ailen bizi kabul eder mi ? Daha önce evlendim boşandım. 2 tane çocuğum var.”
“ Aslan Karahan’ın kadınını kimse hakkında konuşamaz. Ailem bile onlarda konuşamaz.” Gülümsedim.
Beraber otele gelmiştik. Kız kardeşi koşarak yanımıza geldi.
“Abi çağla’yı odasında bulduk . İlaç içip intihar etmeye kalktı. Neden intihar etti bilmiyorum hastaneye götürüyorlar.”
Arkadaşlar beğenmeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın &Beyazı (+18)
General FictionAsel yaşadığı zorluklara rağmen ayakta durmaya çalışır. İlk evleliğinde yaşadıkları yüzünden daha evlenmeyi düşunmez.Kendini çocukladına adar. Aslan Karahan soyadı gibi karaydı. Yaklaşılmaması gereken bir adamdı. Herkes ikinci şans hayatta hak ede...