Esmanın konuştuktan sonra yüzüne kapattım. Nasıl ya çisem kimdi ben çağlayla olsun diye ayrılmıştım. Bu kişi kimdi Allah’ım ben naptım nasıl bir şeyin içine girdim.Televizyon açıktı haberler de aslanın nişanlanması konuşuluyordu.
Sosyete Hancı ailesinin kızın çisemle aslan Karahan nişanlandı.Magazin kanallarında hep aynı haber dönüyordu. Çocukları odalarına gönderdikten sonra zilim çaldı.
Kapının göz deliğinden baktım. Esma gelmişti.
“Hoş geldin esma” bana üzgün baktı
. İçeriye girdi ağladığım belli oluyordu.“Asel bana her şeyi anlatıyorsun. Yoksa senle daha konuşmam. “ esma dedikten sonra kahve yapıp balkona çıktık.
“Esma ben çağla için ayrıldım. Bizim beraber olduğumuzu gördükten sonra intihar etti bu yükün altına giremeyeceğimi anladım. O yüzden ayrıldım. Olaylar farklı oldu başkasıyla nişanlandı. Ben çağlayla olsun diye ayrılırken bu kimdi . Başlamadan hiçbir şey ayrılmak daha kolay olur diye ayrıldım. Bu içimdeki sızı ama dinmiyor. İçimde çok büyük sıkıntı var. “esma bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu.
“İnanmıyorum Asel nasıl yaparsın bunu senin yüzünden ayrılmadılar. Adam hiçbir zaman onla olmadı ki kendini suçlu hissettin böyle bir şey yaptın. Sana çok sinirliyim. Bu yüzden kendini aldatmış gösterdin. Aslan ne yapsa haklı. Git konuş ona her şeyi anlatman lazım.”
Esra’nın demesiyle yeni fark ettiğim durum yüzüme çarpıyordu. Aslan onla hiçbir zaman olmadı ben neden böyle bir şey yaptım ki nasıl ani kararla yanlış bir karar almıştım.
“Her şey için geç aslan bana inanmaz. Elinde kanıtlar varken inanacak mı sanıyorsun. Esma zaten biz birbirimize göre değildik. Benim 2 tane çocuklarım var. Bak o kızla nişanlandı. Haberlerde nasıl manşet oldu. Benle olsaydı 2 çocuklu kadınla evlendi denilecekti. Hep insanların gözü bende olacaktı. Kapatalım bu konuyu iyi oldu herkes kendi dengiyle olması. Sakın hasana söylemiyorsun”
“Tamam asel sen nasıl istersen öyle olsun. Umarım pişman olmazsın.” Esma dediği gibi gitti.
Bana çok sinirlenmişti. Bende koltukta uzanıyordum. Ruhum enerjim çekilmişti. Elim kolumun kalkası yoktu. İkilem de kalmak gerçekten zordu. Kalbim onu isterken mantığım olmaz diyor.
Saat gecenin 2 siydi. Elimde olmadan whatsappa girdim . Kişilere baktım aslana tıkladım. Çevrimiçiydi bu nasıl bir tesadüftü. Bana bakmazdı biliyorum. Onu aldatan bir kadına neden baksın ki.
Whatsaptan çıktım telefonu sehpaya koydum. Odama gittim uyudum. Sabah kapımın vurulmasıyla uyandım.
Telefondan saate baktım sabahın 8’ydi. Kim bu saatte kapıma vurmuştu.
Kapıyı açtım karşımda pınar hanım ve 3 tane bayan ve arkasında 3 tane adam gördüm. Şaşırmış bir şekilde pınar hanımın suratına baktım.
“Günaydın asel” karşımda rahat bir şekilde günaydın demeside nasıl bir rahatlık.
“Günaydın pınar hanım neden gelmiştiniz ve bunca kişi neden geldi?”
“Aslan beyin emriyle artık siz burada kalmayacaksınız. Aslan beyin müştemilattaki evinde kalacaksınız. Artık aslan beyin hizmetçisi olacaksın o ne derse yapacaksın yapmak zorundasın. Aslan bey çok zeki kurnaz bir adamdır. Her yaptığı sözleşmede küçük bir madde vardır. Ama kimse onu görmez bilmez . Madde şöyledir ki aslan bey isterse ayrılırsınız işten o ne derse yaparsınız eğer yapmazsanız. Aklınız alamayacağı para ödemek zorundadır. Genellikle bunu ona ihanet edenlere yapar” diye söyleyince yutkundum.
Benden acı bir şekilde intikam alacaktı. Nişanlanması yetmemişti. Her gün yapacaktı , işkencesini her gün beni mahvedecekti. Allah’ım ben napayım bana çıkış yolu göster.
“Bu kişilerde şimdi bütün eşyalarını toplayacaklar size özel olanlar . “ bayanlara benim çocukların kıyafetlerini toplamaları için gönderdi. Erkeklerse çocukların oyuncakları bizim için değerli olanları topluyorlardı.
“ Hadi hazırlan aselcim. Bir an önce gitmeliyiz. “
“Pınar hanim ben gitmek istemiyorum başka yolu yok mu?”
“Keşke sana yardım edebilsem ama yok çok büyük paralar bütün sülalen ödeyemez öyle deyim ben sana. Ama sana şunu söyleyebilirim. Çisem hanımın dediklerini yapmak zorunda değilsin tek aslan bey ne derse onu yapacaksın.” Kafamı salladım.
Üstümü giyinmiştim çocuklarında çocuklarımda şaşırmışlardı. Yol boyunca soruları bitmemişti. Gelmiştik görkemli eve hayatım boyunca böyle ev göremem heralde.
Aslanın bu kadar zengin olacağını nasıl tahmin etmedim. Ağzım açık bakmayı bırakmalıydım. Pınar hanım beni evin hizmetçileriyle tanıştırdı. Şaziye hanım evdeki her şeyden sorumluymuş.
Çalışanlardan o sorumluymuş. Zaten yaşıyla anlaşılıyor. Sağ olsun fatma abla yardım etti. Aslanın şoförüyle evliymiş. Hamileymiş ben eve geçince onla iyi anlaşmıştık. Müştemilattaki evi temizleyip her şeyi yerleştirmiştim. Korkuyordum saat aksamın 8ydi. Kalbim küt küt atıyordu.
Geleceğini hissetmiştim. Çocuklar çizgi film izliyorlardı. Perdenin arkasından baktım indi arabadan benim evime bakıyordu.
Kapım çaldı. Korumalardan biri gelip aslanın beni çağırdığını söyledi. Kalbim hızlanıyordu ben ne yapacaktım.
Salona girdim karşısında durdum. Gözlerimiz kesişmişti birbirimize bakıyorduk.
Öksürük sesini duyana kadar bakışmamız kesildi.
“Beni çağırmışsınız aslan bey” gözlerine baktım.Tekrar hareketlenme görünce diğer koltukta oturan botokslu kadına baktım. Cidden bu mu ne kadar estetik olduğu her yerinden belli.
“Bize hizmet sen edeceksin hadi git et” dediği gibi yapıp çorbaları servis ediyordum. Botokslu çisem hanfendi elime çorbayı bilerek döktü .
“Sen napıyorsun yaktın beni dikkat etsene sen beceriksiz hizmetçi”
“ Bot.. pardon çisem hanim siz yaptınız çarptınız çorbayı düşürdünüz.”
“Sen bana yalancımı diyorsun. Aslan bir şey söyleyecek misin”
“Özür dile çisemden bir daha ona ağzını açmayacaksın. “ gözlerim dolmuştu.
Ben ona bakarken o bana bakmadı. Çisem yanağından öptü.
“Aslan bey ben rahatsızım izninizle ayrılabilir miyim.”
“Şaziye diye bağırmıştı.” Kadın korkudan koşarak geldi.
“Buyurun aslan bey”
“Ona öğret nasıl yemeklerin servis edileceğini bir daha hata yaparsa sana sorarım. Sadece ben geldiğimde dediklerimi yapacak ona göre öğret “ ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.
Ağlamamın sebebi elim değil kalbimin acımasıydı.
Arkadaşlar bölüm için beğenmeyi yorum atmayı unutmayınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın &Beyazı (+18)
General FictionAsel yaşadığı zorluklara rağmen ayakta durmaya çalışır. İlk evleliğinde yaşadıkları yüzünden daha evlenmeyi düşunmez.Kendini çocukladına adar. Aslan Karahan soyadı gibi karaydı. Yaklaşılmaması gereken bir adamdı. Herkes ikinci şans hayatta hak ede...