Alec Benjamin - İf We Have Each Other
O gece Daisy, Alice ile Remus hakkında konuştu.
Daisy, "Gerçekten hoş birisi. Sanırım onunla arkadaş olmak istiyorum. Sadece o. Ve belki Peter," dedi.
"Bence bu harika bir fikir! Neden bu gece onlarla ev ödevi yapmayı istemiyoruz?" Diye önerdi Alice
"Tamam! Frank'i de davet edebilirsin," dedi Daisy kıpırdanarak. Alice, Frank'ten bahsedilince kızardı ama kabul etti. İkisi de şöminenin yanındaki kanepelere doğru ilerlediler.
"Hey Remus, bizimle ödev yapmak ister misin? Peter'ı da getirebilirsin," diye sordu Daisy.
"Eh, tabii!" dedi Remus hafifçe kızararak. Sirius bunu Daisy'ye çıkma teklif etmek için bir fırsat olarak değerlendirdi.
"Hey Evans! Lütfen benimle çıkar mısın?" Diye sordu Sirius heyecanla.
"Hayır Sirius!" dedi Daisy sakince.
Sirius, üzerine basılmış bir köpeğe benziyordu. Daisy aldırış etmedi.
"Vay canına, bu bana Lily ve James'i hatırlattı!" diye haykırdı Alice. Remus, Peter, Daisy ve Alice, Frank'in aslan resmi çizdiği yere gittiler.
"Hey Frank, bizimle ev ödevi üzerinde çalışmak ister misin?" diye sordu Daisy, hepsini işaret ederek.
"Hayır, özür dilerim, Phil ile Ravenclaw ortak salonunda on dakika içinde çalışacağımı zaten söylemiştim," diye yanıtladı Frank hafifçe kızararak.
"H-sorun değil," dedi Alice kızararak. Frank gülümsedi ve kükremesi için çizimini büyülemeye geri döndü. Ortak salonda sessiz bir köşeye geçip çalışmaya başladılar.
"Hafta sonu neden bu kadar çok ödev veriyorlar?" Diye şikayet etti Peter.
"Bilmiyorum ama bunu yapmalıyız" diye yanıtladı Alice coşkuyla. Hepsi gözlerini devirdi ve Alice tek kaşını kaldırdı.
Hepsi bir süre sonra bitirdiler ve Gobstones oynamaya karar verdiler. Sirius ve James Gobstone oynadıklarını öğrendiklerinde şikayet etmeye başladılar.
"Bensiz?" Diye feryat etti James. Sirius, Daisy'yi alamet-i farikası olan yavru gözleriyle etkilemeye çalıştı ama nedense, Daisy'de işe yaramadı.
Yaklaşık on beş başarısız dakikanın ardından, James ve Sirius pes ettiler ve şaka planlamaya geri döndüler.
"Vay canına," dedi Daisy, sahte terini silerek. Remus ve Peter gülmeye başladılar.
"Biliyor musun, Sirius ve James sandığın kadar kötü değiller," dedi Remus.
"Gerçekten mi? Sözüne güvenebilirim. Bir gün." Dedi Daisy. "Tamam," dedi Remus, ona küstahça sırıtarak. Daisy yanaklarının ısındığını hissetti.
Remusa karşı hislerim mi var?
Oldukça bulutlu bir Salı günü, Remus Lupin çok hasta görünüyordu. Solgun görünüyordu ve Daisy ile Alice'e sorunun ne olduğunu söylemeyi reddetti. Çapulcuların geri kalanı biliyor gibiydi.
Daisy, sevdiğiniz şeyler gibi kokan bir iksir olan Amortentia hakkında daha fazla bilgi edinmek için birkaç kitap almak üzere kütüphaneye gitmeye karar verdi.
Daisy'ninki çilek, vanilya ve şaşırtıcı bir şekilde Remus'un saçı gibi kokuyordu.
Okurken, bir kütüphanede birinin takdir edilenden daha yüksek sesle konuştuğunu duydu. Kim olduğunu anladığında gidip onlara sessiz olmalarını söylemek üzereydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞKA BİR ÇİÇEK | James Potter
Fanfiction(ingilizce aslından çevrilmiştir) Daisy Evans her zaman ikiz kardeşinin gölgesi altında kaldı, her zaman utangaçtı ve kesinlikle sosyal birisi değildi. Kardeşi ondan nefret ediyor gibiydi ama Daisy bunu pek umursamıyordu. Ta ki bir gün Lily çok iler...