Katy Perry - The One That Got Away (mutlaka dinleyin)
Daisy, "Black çok aptal," dedi.
"Evet! Dün senin transfer öğrenci olduğunu
düşündü ve sonra sana çıkma teklif etti!" Alice Daisy'i yanıtladı.Daisy, "Her neyse, Lily ve çetesi gelmeden ödevimizi bitirmeliyiz," dedi.
"Tamam," dedi Alice. Daisy, "Önce, 10 parşömen iksir ödevimizi bitirelim," dedi. Makale unutkanlık iksirleri, ne yaptıkları ve içerdiği malzemeler hakkındaydı.
"Adım bir: Kazanınıza 2 damla Lethe Nehir suyunu akıtarak ekleyin. 20 saniye hafifçe ısıtın. Kazanınıza 2 Valerian Dalını ekleyin. Saat yönünde 3 kez karıştırın. İkinci adım: Harcınıza 2 ölçü standart malzeme ekleyin. 4 adet Ökseotu Çileğini havanınıza ekleyin. Havaneli ile orta incelikte toz haline getirin. Ezdiğiniz karışımdan 2 ölçek kazana ekleyin. Saat yönünün tersine 5 kez karıştırın. İksiri tamamlamak için asanızı sallayın." Daisy okudu ve gezi devirdi.
"Merlin'in sakalı, biz tüm bunları nasıl hatırlayacağız?" Diye sordu Alice. Daisy omuz silkti. "Her neyse, hallederiz," dedi küçük bir gülümsemeyle.
"Tamam o zaman. Sırada, bakalım, Tılsım varken sende Aritmansi var, değil mi?" diye sordu.
"Doğru," Daisy başını salladı. İkisi de kitaplardan çalışarak ödevlerini yapmaya başladılar.
"Daisy, Daisy, sana bir büyü yapabilir miyim lütfen?" diye şakacı bir şekilde sordu Alice.
Daisy ders kitabından başını kaldırarak, "Ne büyüsü olduğuna bağlı," dedi sırıtarak.Alice bir vuruştan kaçınmadan hemen gerçekleştirdi. Daisy'nin kulakları kedi kulaklarına çevrildi ve şok içinde yanlışlıkla kulaklarını kıpırdattı.
"Neydi o?!" diye sordu.
Alice gülerek yerde yuvarlanıyordu. "A-aynaya bak," dedi kahkahalarının arasından. Daisy aynaya baktı ve pembeye döndü. "Lily gelmeden onu düzeltiyorsun," dedi sessizce.
Bu, Alice'in aklını başına toplamasına neden oldu. "Üzgünüm," dedi ve büyüyü çabucak bozdu. Çok geçmeden tüm ödevlerini bitirmişlerdi ve Lily, Mary ve Marlene yatakhaneye girdiler.
Hepsi oturdu ve fısıldaşmaya başladılar ama Alice ve Daisy onları duymazdan geldi. Alice, Daisy'ye "Hmm, seninle konuşmam gereken bir şey var" dedi.
Daisy başını salladı ve yataklarının çevresine bir sessizlik (susturma) büyüsü yaptı. "Ee, Quidditch seçmelerinin yaklaştığını biliyorsun, doğru mu?"
Daisy başını salladı. Alice, "Eh, bu yıl deneyebileceğimi düşündüm," dedi. Daisy, "Evet, kesinlikle yapmalısın! Uçma konusunda gerçekten iyisin," diye yanıtladı.
"Tamam, evet, ama sen de denemelisin!" dedi Alice. Daisy, "Ah hayır, olamaz," dedi.
"Hadi ama! Uçma konusunda benden bile daha iyisin. Seni uçarken gören tek kişi olarak, sözüme inanmalısın. Ayrıca, bir arayıcı için mükemmel bir yapıya sahipsin," dedi Alice."Sanmıyorum, kimse uçtuğumu bilmiyor. Ayrıca ne için deneyeceksin?" Daisy basitçe sordu.
Alice, "Kovalayıcı," dedi."Tamam. Şey, denemiyorum. İyi geceler!" Daisy dedi.
Alice, "İyi geceler benim harika ve güzel en iyi arkadaşım," dedi.
Daisy kızardı ve ışıkları kapattı.
***
"Daisy, bana bunu her gün yapma!" dedi seçme kıyafetleriyle çoktan hazır olan Alice."Tamam, tamam, kalktım," dedi teslim olurcasına ellerini kaldırarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞKA BİR ÇİÇEK | James Potter
Fanfic(ingilizce aslından çevrilmiştir) Daisy Evans her zaman ikiz kardeşinin gölgesi altında kaldı, her zaman utangaçtı ve kesinlikle sosyal birisi değildi. Kardeşi ondan nefret ediyor gibiydi ama Daisy bunu pek umursamıyordu. Ta ki bir gün Lily çok iler...