Bölüm 6

255 25 15
                                    

Alan Walker - Alone

Hogsmeade haftasonundan önceki akşamdı. Daisy ne giyeceğine karar veremediği için çıldırıyordu. Alice, "Hadi ama Daisy. Neredeyse gardırobunu boşalttık, tüm elbiselerini denedik ve Lily ve çetesi, yataklarında rastgele sıralanmış elbiseler gördüklerinde kızacaklar," diye yakındı Alice.

Daisy ağzından uzun bir küfürler savurdu ve giysilerin bir kısmını gardırobuna geri koydu.

"Vay, vay, vay, pis ağzını biraz temizlemelisin," diye haykırdı Alice. Daisy utangaç bir şekilde sırıttı ve "Üzgünüm!" dedi.

Alice, "Hmm, daha önce tanıdığım Daisy lanet sözler söylemezdi, bildiğim kadarıyla," dedi Alice. Daisy, "Daha önce tanıdığın Daisy gitti," diye karşılık verdi.

"Pekala o zaman! Başka bir not, lütfen elbiseni seç! Sevdiğim tüm elbiseleri sana söyledim. Yatağımdalar," dedi Alice yavaşça, sinirlendiği belliydi.

Daisy gözlerini devirdi ve Alice'in yatağına gitti. Elbiseleri hızlıca gözden geçirdi ve "Bu dökümlü elbiseyi beğendim. Hmm, sadece rengini değiştirmemiz gerekiyor" dedi.

Daisy asasını aldı ve elbiseye hafifçe vurdu. Neon yeşilinden parlak kırmızıya döndü.

"Mükemmel!" Daisy haykırdı.

"Beğendim," dedi Alice. Daisy esnedi. Daisy, "Bu gece makyaj yapamayacak kadar yorgunum ve her neyse, Lily yakında dönecek, o yüzden artık yatmalıyız," dedi.
Alice "Tamam" dedi.

Daisy kıyafetlerin geri kalanını dolaba boşalttı ve "İyi geceler!" dedi. Perdelerini çektiler ve lambalarını söndürdüler. İlk kez Daisy ilk uyanan oldu.

Çabucak giyindi ve Alice'i onun yerine makyajını yapmak için uyandırmaya başladı. İş uyanmaya geldiğinde Alice, Daisy'nin tam tersiydi. Daisy ona dokunduğunda hemen uyandı ve sersemlemiş bir şekilde doğruldu.

Ne olduğunu hatırladığında tamamen uyandı.

"Senin randevun! Remus ile!" Alice farkında olarak haykırdı.

"Bırak buradan, sonra makyajını yapacağım!" dedi Alice heyecanla. Yataktan hızla kalktı, duşunu aldı ve üzerine rahat bir kıyafet giydi.

Önce biraz fondöten, allık ve göz farı yaptı. Daha sonra göz kalemi ve dudak parlatıcısı ekledi. Alice, "Fazla değil, makyaj," dedi.
Daisy aynaya baktı ve kendini tanıyamadı.

"Bu... ben mi?" Daisy sordu.

"İyi anlamda mı kötü anlamda mı?" Alice şüpheyle sordu.

"TABİİ İYİ BİR ŞEKİLDE! BAYILDIM! ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM!" dedi Daisy, onun üstüne atlayarak. Alice acı içinde inleyerek,

"Şşt, sessiz ol, onları uyandıracaksın," dedi. "Saç zamanı!" Alice mutlu bir şekilde dedi, Daisy bir kez onun dışında.

Daisy, Alice işini bitirene kadar hareketsiz ve sessizce oturdu. Saçının bir kısmını başının ortasından aşağı doğru bir örgü halinde toplamıştı. Gerisi omuzlarında gevşek bir şekilde asılıydı. Daisy hayranlıkla, "Gelecekte cidden stilist olmalısın," dedi.

"Hadi ama, bu bir şey değil, deneseydin sen de yapabilirdin," diye yanıtladı Alice.

Daisy gözlerini devirdi ve harika en iyi arkadaşına gülümsedi. Daisy, "Tamam, gitmeliyiz," dedi. "Biz derken ne demek istiyorsun? Bu senin randevun, onu tek başına görmeye gideceksin, biliyorsun," diye yanıtladı Alice.

"Ama ben... Tamam, iyi. Ama benim duygusal desteğe ihtiyacım var," dedi Daisy.

"Plan şu. Aşağı in ve onunla tanış. Ne kadar göz kamaştırıcı göründüğünü söylediğinde, ben de on saniye sonra aşağı geleceğim. Seninle kahvaltı yapmaya geleceğim, sonra randevu vaktin geldiğinde Remus'la baş başa kalırsın." dedi Alice gömleğini düzelterek.

BAŞKA BİR ÇİÇEK | James Potter Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin