"Musíme to zničit," řekl Harry.
" Dojdu pro meč," přikývl Ron a odběhl pro nej do vedlejší místnosti.
" Chci to udělat já, " řekla Hermiona rozhodně a převzala si od Rona meč.
" Dávej pozor, bude se to bránit a napovídá ti to spoustu nesmyslů, nesmíš to poslouchat," radil jí Ron."Dobře," přikývla a zdvyhla meč. Jakmile se s ním přiblížila k pohárku začal na ní syčivě mluvit. Říkal jí ty nejohavnější veci o ní a jejích přátelích. Přes slzy ani pořádně neviděla na to co dělá, ale nakonec se jí podařilo jedním švihnutím přeseknout pohár vejpůl.
Viteál vydal ječivý zvuk, než se konečně Voldemortova duše rozplynula.
Hermiona se poté ztěžka sesunula k zemi. Ron byl v tu chvíli u ní a utěsoval jí. Harry Hermioně povzbudivě stiskl rameno. Severus s Luciusem se raději drželi zpátky. Ti tři spolu měli takový vztah, kterému ani jeden nerozumněl. Zmijozelové nikdy neměli ryzí přátelství navždy.
"Dobrá práce. Nyní zbývají jen dva. Něco schované v Bradavicích a had..." řekl Severus.
"Brzy se vydáme do Bradavic," přikývl Lucius a ostantní s ním.
***
Když se Voldemort unavil letem, rozhodl se raději jít zkontrolovat ostatní vitealy. Vztek, který jej zachvátil poté, co zmizel jak prsten tak medailon, byl neskutečný. Dorazil na Malfoy manor kde by měl podle plánu ukryt jeho deník. Obrátil panství vzhůru nohama a přesto jej nikde nenalezl. Měl chuť to tu srovnat se zemí, ale krevní ochrana to nedivolila, a tak nařídil Smrtijedům, aby se vystěhovali a dům zapálili. S rozkoší sledoval tu zkázu. Poté se přemístil neznámo kam. Potřeboval přemýšlet.
ČTEŠ
Moc tří
FanficPostavy: snarrylu Varování: 18+ Děj: Žádné originální téma nečekejte 🤭 Opět je vyslechnuta věštba, kdy má Harry Potter zastavit Voldemorta a Albus se marně snaží přijít na to, jak tomu zabránit. Pomůže nečekaně Lucius Malfoy. On, jeho milenec Sever...