2.

470 30 24
                                    

Druhý den ráno si Albus zavolal Harryho,  aby mu pověděl jisté novinky. Vůbec se mu do toho nechtělo.

"Posaď se Harry. Potřebuji s tebou probrat nějaké věci," řekl Albus ztěžka.

"Budeme se dívat na další vzpomínky na Voldemorta?"

"Objevila se nová věštba..." řekl stařec vážně.

"Aha... " zbledl chlapec.

" Podívej se na ní, vzpomínka je v myslánce," pobídl jej Albus.

Harry přikývl, přešel k misce, zabořil do ní hlavu a spadl do vzpomínky. Když z ní vyšel, byl bledý.

"S kým mám spojit svoji magii?" zašeptal

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


"S kým mám spojit svoji magii?" zašeptal.

"Se Severusem a Luciusem Malfoyem."

"Vždyť je to Smrtijed..." vykřikl Harry nevěřícně.

" To byl i Severus, to přeci víš."

"Teď už přeci pomáhá Řádu. Ale loni se mnou Malfoy bojoval na ministerstvu. Proč by mi najednou pomáhal?"

"Protože je v tíživé situaci a my ho potřebujeme na své straně. Nezapomeň, že podle věštby musí být ti dva označení Voldemortem. Což Lucius i Severus splňují."

" Víte, že se mu nedá věřit..."

" Severus mu věří, tím pádem i já..."

" Vy jste mu to jen tak řekli? To už to teď ví i Voldemort," mračil se Harry.

" Zavázal se mi Neporušitelným slibem," zavrtěl stařec hlavou.

" Dobře ale..."

"Problém je, že netuším jak vaši magii navzájem spojit. Prohledal jsem v knihách a dostupných materiálech, kde co a nenašel jsem nic. Nicméně Lucius tvrdil, že má určitý nápad, ten je ovšem poněkud kontroverzní..."

"Co tím myslíte?" nechápal Harry.

"Nejedná se o bílou magii."

" Jistě, co taky jiného čekat... tak co bych měm udělat? Nějaký Woodoo?" mračil se Harry.

" Lucius se Severusem by měli dorazit během patnácti minut.  Takže počkáme, aby ti to mohl vysvětlit sám..." řekl Albus a uhnul pohledem. 

Nedokázal se přimět mu všechno vysvětlit. To co po něm tentokrát chtěli bylo prostě nehorázné... Raději nabídl Harrymu čaj a sušenky. Mladík se tvářil rozhozeně.

O co jde? Když mi to nechce Brumbál říct a vyhýbá se mi pohledem? Jak moc to bude zlé?

***

Když se ti dva objevili, Harry už byl tak nervní, že nedokázal sedět na židli. Přecházel po místnosti sem a tam. Lucius na něj pokývl a pozdravil.

Moc tříKde žijí příběhy. Začni objevovat