Druhý den u snídaně se k nim připojil i Lucius. Všichni ohromeně zírali na muže sedícího vedle Snapea.
" Chtěl bych vám něco oznámit," řekl Brumbál a čekal až se všichni zklidní. Oči všech studentů se upřely na ředitele."Pan Malfoy bude od nového pololetí, což je už pondělí, platným členem profesorkého sboru jako asistent profesora Snapea. Mějte na paměti, že může využívat nástroje odměn a trestů, jak jste zde zvyklí. Jednejte s ním s úctou, jako se všemi ostatními procesory. To je vše, můžete snídat," řekl Albus a posadil se.
Harry zbledl. Věděl, že se s Malfoyem bude muset vídat, ale teď když ho měl mít na očích každý den, byl ještě víc nervóznější. Hermiona se ho snažila povzbudit, ale marně.
Jakoby ta celá záležitost byla najednou víc skutečnější. Děsil se toho až budou mít v pondělí Obranu. Ještěže teď byl víkend, bylo to jako odklad jeho " trestu".***
Celý víkend byl Harry jako na trní nebyl schopný se soustředit na úkoly. Snažil se co nejvíce zabavit letáním, ale ani to tentokrát moc nepomáhalo. Došlo to tak daleko, že ho musela Hermiona dotáhnout na ošetřovnu pro lektvar na uklidnění, protože ho přepadl záchvat paniky. Což se samozřejmě doneslo k řediteli a přes něj k Severusovi a Luciusovi. Všichni tak netrpělivě očekávali pondělí...
***
"Probereme teorii a poté se rozdělíme do několika skupin," řekl Severus. Podal Luciusovi pergamen s posledními testy. Lucius je rozdával jejich majitelům. Když se dostal k Harrymu, prohlédl do jeho, známku dostal Vynikající. Poté se jejich pohledy střetly a Harry zrudl a Lucius se pousmál. Věděl, jak působí na muže. Dost často jen tak pro zábavu flirtoval. Líbil se mu ten pocit moci. Jenže když si toho všiml Severus, zamračil se na něj a poslal mu nitrozpytem myšlenku.
Nech toho! Jsi teď asistent profesora. Chovej se slušně!
Poté začal Severus s výkladem. Po hodině Harryho Severus zavolal, aby tu chvíli zůstal. Mladík nervózně pokl a poslal své přátelé napřed. Zavřel za nimi dveře a celý nervózní se otočil. Kolem něj poté prosvištelo několik kouzel zajišťující soukromí. Lucius si jej prohlížel zkoumavým pohledem a Severus jako obvykle nasadil nepřístupnou masku.
ČTEŠ
Moc tří
FanficPostavy: snarrylu Varování: 18+ Děj: Žádné originální téma nečekejte 🤭 Opět je vyslechnuta věštba, kdy má Harry Potter zastavit Voldemorta a Albus se marně snaží přijít na to, jak tomu zabránit. Pomůže nečekaně Lucius Malfoy. On, jeho milenec Sever...