Tak je tu poslední část 😉
***
Uběhlo několik měsíců, kdy Harryho sužovaly typické těhotenské obtíže od ranních nevolností přes těhotenské chutě, občas těsně za sebou jdoucích, k oteklým nohou a časté použití toalety kdy, si z jeho močového měchýře udělalo dítě kopací míč. Což bylo velice často.
Ale přes všechny tyto potíže se Harry na díte velice těšil. Nakupoval jako zběsilý a Severus mu nedokázal nic upřít. Pro jejich dítě to nejlepší. Dokonce mu vyjednal u Minervy individuální výuku, aby nemusel na všechny hodiny.
Ze začátku, když se to dozvěděl Luciusův duch, tak trochu žárlil, nyní se však na příchod nového člena rodiny velmi těšil.
Stejně jako Harryho náhradní rodina Weasleyovi. Nebylo dne, aby ho Molly nekontaktovala přes krb, aby se ujistila, že má všechno, co potřebuje. Být to na ní, byla by z Harryho vysloveně koule na nožičkách, jak se ho snažila vykrmit. Naštěstí jí Severus dokázal zkrotit.
***
"Harry musíš víc zatlačit, samo se ven nedostane," nabádal ho Severus a mladík měl chuť ho kopnout do rozkroku, místo toho mu velice silně zmáčkl ruku. Muž na sebe nedal nic znát, nicméně si své poznámky již nechal pro sebe.
"Harry, znovu se nadechněte a zazlačte, co nejvíce to jde," naváděla jej lékouzelnice.Za chvilku už slyšeli dětský křik. Zabalili miminko do plenky a podali mu ho Harrymu.
"Je to holka, " řekla jim s úsměvem. Harry a Severus ohromeně zírali na děvčátko s modrým očima a světlými vlásky. Potom lékouzelnice taktně opustila místnost.
" Jak je to možné?" zašeptal Harry dojatě.
"Zřejmě došlo k oplodnění ze spermií, které si již měl v těle," pokrčil Severus rameny.
"Musíme mu to dát vědět," pousmál se Harry.
" Jistě," přikývl Severus a zavolal Luciusova ducha.
"Vás tak nechat chvíli bez dozoru a vy už stihnete porodit. Co je to?"
"Podívej se sám, " zubil se Harry a Severus se potutelně usmíval. Duch připlul až k Harrymu a když mladík odhrnul přikrývku, překvapeně zamrkal.
" Nemožné..." zašeptal."Jo tohle je tvoje dcera... rozhodl jsem se jí pojmenovat Lily, teda jestli souhlasíš," řekl Harry.
" Jistě," přikývl Lucius.
" Chceš, aby měla tvé příjmení?" zeptal se Severus.
"To jde, když jste manželé?" podivil se duch.
"Nevím, ale Hermiona to zjistí. od tý doby, co byla na stáži na ministerstvu je pořád zahrabaná v nějakých paragrafech."
"Mohli byste to dát vědět Dracovi?" zeptal se po chvíli duch Luciuse.
"Samozřejmě. Pošlu pro něj skřítka, aby ho přivedl," přikývl Severus.
" Nikdy jsem si nemyslel, že se má rodina ještě rozšíří," řekl duch dojatě.
"A já bych si dřív nepomysel, že budu vychovávat dítě," odfrkl si s úsměvem Severus.
" Budeš skvělý otec," ujistil ho Harry a ta jistota s jakou to vyslovil v Severusovi vyvolala pocit uspokojení.
Miloval svého manžela stejně tak jako stále miloval Luciuse. Nyní bude vychovávat jeho dceru, konečně bude mít něco i z něj, i když je fyzicky pryč.
" Musíme dát vědět ostatním, všichni jsou už určitě napnutí," řekl Harry.
"A to ještě netuší, jaké to bude překvapení," usmál se Lucius.
Severus si Harryho přitáhl sobě a políbil. Konečně měl rodinu o které se mu nikdy ani nesnilo.
Konec
***
Snad se vám povídka líbila 😊 Zatím nemám nic nového napsáno. Jen spoustu nápadů. Momentálně hlavně čtu knižní sérii Cizinka a prokládám to seriálem ( k tomu už mě taky napadlo něco napsat 😉)
Stále bude platit středeční aktualizace Dědictví a časem určitě přidám další povídku na sobotu. Zkusím opět něco vyhrabat z archivu. Stále jeste nám z čeho brát.
ČTEŠ
Moc tří
FanfictionPostavy: snarrylu Varování: 18+ Děj: Žádné originální téma nečekejte 🤭 Opět je vyslechnuta věštba, kdy má Harry Potter zastavit Voldemorta a Albus se marně snaží přijít na to, jak tomu zabránit. Pomůže nečekaně Lucius Malfoy. On, jeho milenec Sever...