10.

543 29 14
                                    

" Pojďme do sprchy," navrhl Lucius, když vyšli z krbu. Harry musel uznat, že u něj to je víc než zapotřebí. Byl z celého toho cvičení v Komnatě pěkně zpocený.

Vešel za muži do koupelny a rychle se svlékal. I muži na sebe nenechávali dlouho čekat. Brzy už si všichni užívali horké proudy vody.  Jeden druhému mydlili záda.

Lucius, který stál za Harrym přešel rukama u dopředu hladil jej po hrudníku s ztvrdlých bradavkách

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lucius, který stál za Harrym přešel rukama u dopředu hladil jej po hrudníku s ztvrdlých bradavkách. Poté s pěnou sjel níž a pořádně mladíka začal mydlit v rozkroku. Harry vzdychal a zvrátil hlavu dozadu. Severus se otočil a začal Harryho umývat také... když byla všechna pěna spláchnuta klekl si před mladíka a pohltil jeho penis do svých úst. Harry i Lucius to sledovali se zatajeným dechem. Severus byl velmi nadaný, přivedl Harryho těsně na hranu a pak se odtáhl.

" Ne..." vzdychl Harry nešťastně.

"Nejsi tu sám," zachraptěl Severus a pak začal laskat Luciuse. Harry přikývl a pomohl Severusovi s Luciusem. Poté se opět vystřídali a jejich pozornost si užíval Severus. Po chvíli se přesunuli se do ložnice.

"Lehni si," řekl Harrymu Severus a mladík se uvelebil doprostřed postele. Lucius začal znovu ústy dráždit Harryho penis a Severus se věnoval jeho bradavkám. Brzy Harry opět vydával slastné zvuky. Pak Lucius provedl čistící kouzla, převrátil Harryho na všechny čtyři. Secerus se uvelebil pod Harrym a znovu vsál jeho penis.  Zatímco Lucius začal jazykem laskat Harryho otvůrek. 

Mladík vzdychal a přirážel do Severusových úst

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Mladík vzdychal a přirážel do Severusových úst. Také vzal Severuse do svých úst. Poté Lucius prstem dráždil vstup až se zavrtal dovnitř. Harry zavzdychal, když Lucius neomylně našel ono kouzelné místečko. Harry měl pocit, že vybuchne. Brzy Lucius přidal druhý a nakonec třetí prst.

"Och, já už to nevydržím...," vzdychal Harry. Muži se svým počínáním na chvíli přestali.

" Harry je čas..." řekl Lucius a políbil ho. Mladík si povzdechl. Věděl, že se to nakonec stane.

" Dobře," řekl Harry.

"Vyber si, kdo bude první, " pohladil ho Lucius po tváři. Harry pohledem těkal od jednoho k druhému. Nemohl si vybrat a pokrčil rameny Severus tedy přivolal galeon a podal mu ho.

Moc tříKde žijí příběhy. Začni objevovat