" Bungaaaaa" panggil Zareef.
"Yes abang?"Balas raisha.
" Jom dating" ajak zareef.
"Herm Dating?" Tanya raisha hairan.
"Yee Bunga Kita dating kat pantai nak?" Tanya zareef.
"Ish tak nak la" laju raisha menolak.
Dia bukan apa sekarang ni dia Rasa tak sedap badan , nak demam."Why?" Tanya zareef hairan dengan penolakan isterinya.
" raisha Rasa tak sedap badan la" kata raisha sambil mencebik.
Cepat sahaja Zareef meletak belakang tangannya didahi isterinya.
"Hmm Bunga tak demam ni.." tangannya Di tarik balik oleh Raisha.
" Ishh panas la Kan demam ni hmm" kata raisha lagi.
" Astaghfirullahalazimm ye la kejap tunggu abang ambil ubat kat bawah" Balas sambil bangun Dari duduknya. Lantas sahaja tangan raisha menarik lengan suaminya.
" Yes Bunga?" Tanya Zareef hairan.
" no need. Bunga tak nak ubat Bunga nak abang peluk je ".
" ayooo isteri siape ni manja sangat " kata Zareef lalu memeluk tubuh kecil isterinya.
" Wife Zareef Hayder laaa" kata raisha gembira.
" Haihh ye la... Dah jom tidur " zareef mengusap rambut isterinya lembut lalu mereka tertidur bersama.
𝒛𝒂𝒓𝒆𝒆𝒇𝒓𝒂𝒊𝒔𝒉𝒂
" Rayyan.." panggil gadis itu .
" Kau nak ape dayana?" Balas rayyan sambil mengangkat Alis Mata sebelahnya.
" Can you stop chasing Raisha?" Kata dayana.
" Why? Kenapa Aku nak kene stop kejar dia? Dia milik Aku dayana" kata jejaka itu geram.
" Dia dah kahwin rayyan.. please stop chasing her.. I'm begging" kata dayana sedikit merayu.
" Fuck!!" Jerit rayyan. Dayana sedikit terkejut dengan jeritan rayyan lantas dia menunduk .
" I'm sorry... but Daripada you kejar raisha Yang dah kahwin Tu why not you.." kata dayana sedikit takut apabila Mata kelabu lelaki itu memandang tajam ke arahnya.
" Why not?" Tanya lelaki itu balik.
" Why not you bagi peluang dekat I.. I tau you Akan marah Bila I cakap macam ni but sampai Bila I nak simpan perasaan ni.. " rayyan sedikit terkejut dengan kata kata dayana. 'Dayana suke Aku?'
" Boleh pergi mampos dengan perasaan kau.. fine Aku Akan stop kejar perempuan tu and you know what? Kau pun patut bla Dari hidup Aku dayana" kata rayyan geram.
Dayana memandang rayyan dengan pandangan sayu. Lalu dayana keluar Dari bilik lelaki itu.
" Astaghfirullahalazimm apa Yang Aku dah buat" rayyan menutup matanya. Ada benar kata gadis itu buat apa dia mahu kejar isteri orang. Kini hatinya agak sedikit sakit apabila telah menengking gadis tersebut disebabkan ego dia Yang tinggi.
Continuee
Embaaaa sorry chapter ni pendek sikit n sorry ignore my bad grammar hahahaha