my precious bungaa " Zareef memeluk isterinya. yahhh baru setengahari kerja dah rindu belum outstation lagi.
" Abanggg miss youuuu" raisha membalas pelukan suaminya.
" Miss you too my wife " Zareef tersenyum. Comelnyee wife sape? Wife Zareef la hahahah.
" Damn- abang sha Rasa sha craving nak bela ular la " tersedak Zareef mendengarnya. Lalu pelukan dileraikan.
" What Bunga? Again abang tak dengar" merah mukanya akibat terkejut.
" Ish orang kata sha teringin nak Bela ular, please abangg...." muka comel ditayang. Please la encik abangg.
" A big no precious bahayaa " kata Zareef tegas.
" Alaaa boleh laaaa abang pleasee " raisha memujuk lagi.
" No tak boleh " Zareef menggelengkan kepalanya. Wooo tak boleh jadi kalau terlepas ular Tu mauu jenuh nak Cari err.
" Ishh mintak Bela je pun" marah raisha. Bibir dicebik.
" Wait.. Bunga pregnant ke ni?" Tanya Zareef lagi.
" Huh noo " Balas raisha.
" Ok dah berapa lama Bunga tak datang period" Tanya Zareef serius.
" Sebulan dah kot " Balas Raisha perlahan.
" Huh now jom Kita pergi klinik" pujuk Zareef.
" Err abang but sha tak de lah cam orang lain muntah itu ini " Balas Raisha polos. Tak faham pening semua campur.
" But bunga always craving benda pelik Kan" kata Zareef lagi.
" Ok fine kejap sha pergi bersiap " raisha terus bergegas Naik ke atas. LOGIK juga ye.
𝒛𝒂𝒓𝒆𝒆𝒇𝒓𝒂𝒊𝒔𝒉𝒂
" So macam mana reen?" Tanya Zareef serius. Doktor dihadapan dipandang dengan tajam. Sabar Zareef sabar.
" Ekhem congrats for both of you. Kandungan cik raisha sudah 2 minggu " kata doktor bernama aireen itu gembira.
Zareef melepaskan nafas lega. Raisha? Still tak percaya dengan kata - kata doktor aireen tadi.
" My preciouss" Zareef memeluk sang isteri. Mukanya terlihat bahagia. Siapa la Yang buat Tu.
" Ekhem kot ye pun nak bersawit kat luar la Zareef " Balas aireen.
" Jeles la tu cepat - cepat la kahwin Kan preciouss Kan , btw thanks aireen " Zareef tersenyum .
" Kiteorang balik Dulu ye aireen" kata raisha Dan dibalas anggukkan kecil Daripada aireen. Haih untunglaa encik crush tolong la notice.
𝒛𝒂𝒓𝒆𝒆𝒇𝒓𝒂𝒊𝒔𝒉𝒂
" Abanggg" panggil raisha.
" Yes Bunga?" Balas Zareef dengan suara gembira.
" Are you happy?" Tanya raisha lagi.
" Of course bungaa" Balas Zareef lagi. Diusap kepala sang isteri Yang berlapik dengan tudung.
" Nanti kalau raisha dah gemuk abang still sayang raisha?" Tanya raisha lagi. Please overthinking.
" Of course precious no matter what happen , Bunga gemuk ke berkedut ke abang tak kesah asalkan my precious ni always ade disisi abang" Zareef menghadiahkan senyuman Yang Manis.
" Then ni, ni bukti cinta abang dekat precious , our mini zareef's " perut si ieteri Yang Kempis diusap lagi.
" Thanks sayang " dahi si isteri dikucup. Ye dia bahagia.
" you know what precious , kalau bukan sebab abang mesti- " mulut Zareef ditutup menggunakan telapak tangannya.
" Ok abang tak payah sambung" pipinya sudah kemerahan. Wooo wife sape ni blushing sangat ahaks kau ade?
" WAITTT ABANG STOPP " jerit raisha. Telapak tangannya ditarik semula.
" WHY PRECIOUS" jerit Zareef juga.
" Jom makan dekat kedai burger Sana nak? Hehe" Zareef menepuk dahinya.
" Jom la abanggg" raisha menayangkan Gigi arnabnya. Wowow comelkan saya? Macam nayeon twice.
" Ye la kejap " okay zareef okay Demi isteri tercinta sanggup Kita Cari parking.
" Nah your special cheese burger " Zareef meletakkan satu bungkus burger Di hadapan si isteri.
Wowowo GAISSDD wooo special cheese burger nampak tak kat Mata ni keluar bentuk love ahaks .
Nikmat betul orang dihadapannya makan. Pelawa Pon idok haih nasib isteri.
" Er precious nak sikit boleh?" Tanya Zareef takut takut.
" No " raisha menggelengkan kepalanya.
" Sikit je please" pujuk Zareef. Fine skrang ni menyesal tak order alasan ' tak suke burger' kalau nak order pun beratur panjang.
" I said no " kata raisha lagi. Sebok je hm.
" Fine" suara Zareef berubah seperti ingin menjauh. Nak merajuk ler.
" Gurau je la , eiii merajuk pun hensem nah ambil " burger itu sudah bertukar tangan. Ala gurau sikit je.
" Ya allah" terkejut Zareef dibuatnya. Hanya tinggal sayur Dan bawang terisa Di bungkusan burger tersebut.
Raisha mengangkat kedua jarinya seperti " piece" lalu tersenyum lucu.
Zareef mengeluh perlahan. Terkena la ni . Sayur itu ditelan payah. Boleh tak merajuk sekarang ni?
Tbc.
No idea meh.