۵⁵

277 47 80
                                    

Jeongin'den

Sabah erkenden hazırlanmış yeniden okula gitmek için hazırlanıyordum. Abimin zorla vereceği kahvaltıdan kaçmaya çalışırken yakalanmıştım..

"Vaay,kaçıyorsun ha? Gel buraya gel gel.."

"Abi,aç değilim..."

"Okulda bir halt yemiyorsun gel buraya ye dedim."

"Off,of!"

Evet,zorlada olsa o ekmeği yemiştim. Okulda kusmazsam iyidir,artık tek oturmuyorum sonuçta...

(...)

Okula yine ilk gelenlerden biriydim. Ancak ilk değildim...Sınıfa girdiğimde kimse yoktu ve bende buna karşılık direk lavaboya koştum. Giderken yangın merdivenlerinden gelen sesle ister istemez merdiven kapısının önüne geldim. Kapı ardına kadar açıktı. İçerde Seungmin ve...Müdürün çocuğu vardı..?

Seungmin'in saçını çekiştiriyor onu bildiğin dövüyorlardı. Bense hiç tepki vermeden dimdik orayı izliyordum...

Yazardan

Oğlan Onları dik dik izlerken 2'si de Jeongin'i fark etmişti...Ama oğlan hala tepki vermiyorlardı.

"Hah? Gelmiş bizim küçük velet..."

"JEONGİN YARDIM ET!"

"Kes sesini!"

Bunu diyerek bir tekme atmıştı oğlanın karnına. Jeongin hala dimdik izliyordu ve tepkisizdi. Seungmin'e tepkisizdi fakat diğer ikisine nefret dolu bakışlarını anlatmıştı. Ah,sabır bir yere kadar.

"AH-JEONGİN!"

Oğlan hiç bir şey demeden tekrar sınıfa kaçmıştı. Bu neydi? Gerçekten Seungmin onun için bu kadar önemsiz miydi? Seungmin ise hayal kırıklığına uğramıştı. Herkes aynı...

(...)

"Günaydın Jeong!"

"Günaydın Lix."

Jeongin güler yüzlü Felix'e tepkisiz bir cevap vermişti. Noldu bir anda? İstese de tepki veremiyordu? Yüzü hep aynıydı.

"İyi misin?"

"Hmhm."

"Pek öyle görünmüyor..."

"Uykum var sadece."

"Ah tamam..?"

İkisi de tekrar dersine dönmüştü. O kızın gözü yine Felix'deydi. Ama Felix kızın yüzüne bile bakmamıştı.

------

Seungmin sırasında oturmuş hala düşünüyordu. Jeongin...Ona bunu nasıl yapardı? Bir hata mı yapmıştı? Hayır,Seungmin onun için arkadaşlarından vazgeçmişti..?Neden...? Oğlan mental açıdan çok bıkmıştı. Bir çok kez sırtından vurulmuştu ama Jeongin'den hiç beklemiyordu. Çantasından defterini çıkaracakken oğlanın verdiği kolye ve papatyalara baktı. Papatyaları ekmeyi unuttuğunu fark etmişti ve onlar solmuştu. Belkide bir belirtiydi. Kısa bir arkadaşlıktı belki... Her neyse,artık derse geçse iyi olur...

------

Jeongin son derse kadar,hiç bir şeye tepki verememişti. Ne zorbalara, ne Felix'e. İstese de yapamamıştı. Bu neyin nesiydi? Yeni bir hastalık falan mı var? Oğlan çantasından Tarih kitabını çıkaracakken çantanın arka kısımdaki küçük cebin içindeki çakı bıçağını fark etti. Abisi bunu sokakta her hangi biri saldırırsa çıkartması için cebine koymasını söylemişti ama oğlan dinlememişti. Sanırım...Abisinin sözünü dinlemeye karar vermişti ama o bıçağı saldırılara karşı kullanmayacaktı. :)

- Okul çıkışı -

Okul çıkışı Seungmin'in sınıfının önünde malum kişinin çıkmasını bekliyordu. O kişi çıktığında hiç kimse fark etmeden onu takip etmeye başlamıştı. Eve gidene kadar...Sonunda orman havası veren ağaçlık bir alanda oğlanın karşısına bir anda çıkıvermişti. Buna karşılık ikisi arasında bir süre sessiz bir bakışma geçti.

"Ne işin var burada kahrolası?"

Hiç bir cevap vermemişti oğlan. Sonrasında aniden oğlanın bileğinden ve ensesinden tutup yeşil büyük ağaçların bulunduğu alana getirmişti.

"NE YAPIYORSUN SEN KONUŞSANA BE SÜRTÜK P!Ç!?"

Oğlan hala tepkisiz ve cevapsızdı. En sonunda yere atmıştı büyüğünü. Ve cebinden bıçağı çıkarıp üstüne çıkmıştı.

"D-dur o elindeki n-ne?"

"Kendini bir şey sanan kötü çocuklara ne olur biliyor musun?"

Bir robot gibiydi Jeongin. Hala aynı bakışı atıyordu.

"Büyüyüp,kötü bir adam olurlar."

Elindeki eldivenden kan akmaya başlıyordu. Oğlan ise çığlıkla acıyı bastırmaya çalışıyordu. Jeongin,oğlanın kulağını çoktan kopartmıştı. Sıra en önemli aşamaya gelmişti...

(...)

- Ertesi gün -

Taehyung hocanın sınıfa her zamanki gibi disiplinli girişi ve ardından direk konuya girmesi...

"Çocuklar, 4-C den Kim Woojin...Onu tanıyan var mı?"

"Hocam onu tanımayan olur mu? Tüm okul tanıyor."

"Dünden beri kayıpmış...Müdür eve gelmediğini söylemiş. Dün geç saatt-"

Sözünü bitirmeden okulun önünden gelen siren sesleri ile herkes cama yapışmıştı. Evet polisler okula gelmişti. Dış kapıyı da kilitlemişlerdi. İşte asıl olay şimdi başlıyordu...

(...)

Tüm okul koridorda panik içerisindeydi. Ağlayan kızlar,korkanlar ve şüpheli arayanlar...Polisin söylediğine göre ormanlık bir alanda oğlanın kulağı kopartılmış bir şekilde bulunmuştu. Tüm okul bundan dolayı şüphelenmişti. Jeongin ise tek başına 4-C ye gitmiş orada oturuyordu. Seungmin sınofa girdiğinde oğlanı içeride fark etti. Evet,Seungmin'in baş şüphelisi Jeongin'di. Oğlanı görür görmez kolunden tutup erkekler tuvaletine götürdü zorla.

"Jeongin..."

Jeongin ise hala tepkisiz ona bakıyordu.

"Sen mi yaptın!?"

"Daha açık sorman gerek."

"Woojin'i sen mi öldürdün!?"

"Tanrım...Umarım yapmamışımdır."

"Ne..."

"Ne için buraya getirdin?"

"P-peki...Woojin...O şu an nerede?..."

"1024 metre uzakta,1.9 metre derinde."

_______________________________

I'm scared..  (1) ✓SeungInHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin