۵⁹

320 44 42
                                    

"Bunca zaman sadece sen vardın...Kimse beni sevmedi herkes benden nefret etti ama sen...Sen beni sevdin...Beni korudun,benim tarafımdaydın...Seni seviyorum Seungmin...Senden gerçekten çok hoşlanıyorum...Bunca zaman abim ve sen dışında beni kimse bu kadar sevmemişti...Bana anne baba oldun Seungmin,gerçekten çok teşekkür ederim..."

Diyip göz yaşlarını silmişti...Seungmin ne olduğunu pek anlamasa da ona sarılmıştı. Jeongin'de ona sarılana kadar ağlaması durmuştu. Fakat Seungmin'in belinde hissettiği sert acı ile...

Aslında her şeyin bir oyun olduğunu düşünmüştü...

------------------------------------------------------------

Kala kalmıştı öylece. Sırtına giren bıçağı hissetmişti...Jeongin bir süre sonra ondan ayrılmış ve bıçağı sırtından çekmişti. Oğlanın ağzından sert bir inleme çıkmıştı.

"N-neden...NEDEN YAPTIN BUNU!?"

"Korkma Hyung,sence bu dünyada artık yaşayabilir miyiz?"

Diyip bıçağı kendi karnına saplamıştı. Seungmin ise bu yaptığının üzerine bir şok daha yaşamıştı. Jeongin acı içerisinde konuşmaya başlamıştı.

"Bak...Bunu yapmasaydım emin ol cehennemi burada yaşayacaktık. Oraya yalnız gitmeyeceksin veyahutta gitmeyeceğim. Beraber gideceğiz...Orada herkes benden nefret edecek..Sen beni koruyacak mısın onlardan Seungmin? Beni onlara karşı savunacak mısın? Özür dilerim...Bunu yapmak zorundaydım...Lütfen beni affet. Diğer tarafta cennete gidemem...Benimle gelir misin Kim? Cehennemde senin için yanacağım...Umarım sende benimle olmayı kabul edersin,birbirimiz için yanalım...Sevgilim..."

Diyip kanlı elleri ve kanlı dudaklarıyla oğlanın dudaklarına yapışmıştı. Bu bir ölüm öpücüğüydü...Seungmin'de ölmek üzere olan bedeni ile ona karşılık vermişti. Seungmin'in yanaklarına kan bulaşmıştı. Jeongin'in ellerinden...Bir süre böyle kaldıktan sonra ayrıldılar.

"Söz veriyorum...J-Jeongin...Asla,seni asla yalnız bırakmayacağım. Cehennemde de cennette de,daima seninle olacağım sevgilim..."

Son sözlerdi bunlar...Her hikayenin mutlu bir sonu yoktu. Bununda olmadı...İki aşık ceset,ve diğer tarafta onları bekleyen,yanan kızgın bir ateş...Umarım bu ateşte birbirleri için yanarlar,umarım bu ateşte birbirlerini korurlar...Ve ya umarım Tanrı tarafından affedilirler...Çünkü onlar cehennemi hak edecek hiç bir şey yapmadılar. Sadece hakları olanı aldılar...

------------------------

Selamm

Umarım fici beğenmişsinizdirr

İlk final ficim...Halbuki son başladığım ficlerden biri...

Duygulandım- neyse

Artık bana yazar değilsin demezseniz sevinirim @ziptipirtti bu fici ben yazdım sadece kendi hesabımdan değil.

PSİKOLOJİNİZİ MAHVETTİM VE PİŞMAN DEĞİLİM!

QPSİWPİSXUAJZKSD Şaka bir yere kadar bonus bölüm yapıp Minho'ya falan ne olduğunu anlatacağım...Kim bilir... Belki Jeongin'in bilmediği Hyunjin adında bir sevgilisi vardır :)

O hâlde görüşürüzz (Bu hesabı da takip edin buradan fic yazmayı seviyorum yeni bir Jeongho fici yayımlayacağız.)

I'm scared..  (1) ✓SeungInHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin