00

371 19 0
                                    

-TAE-
Bu gün o gün..
Annemin babamdan boşanıp yeni bir adam ile evleneceği gün. Annemi tabiki 2. evliliği için destekliyorum onu bu dünyadaki her şeyden fazla seviyorum. Ama hayatıma girecek yeni kişiler beni korkutuyor. Onlarla tanışmıştım. Pek tekin insanlara benzemiyorlar. Gerçekten çok beyaz tenliler. Gerçek olamayacak kadar beyazlar ve yüzelerinde çok sayıda damar var. Tuhaf gözüküyorlar. Vampir gibi...
Her neyse öyle bir şey yok sonuçta. Vampirler gerçek değil. Dışarıdan bir ses geliyor. Ama sesi tanıyamıyorum.
(X)
Girebilir miyim?
Tae
Gir
Yüzü tanımıştım, Jungkook üvey kardeşim olucak çocuk.
Jungkook
Üvey kardeşinim. Ama seni kardeşim olarak görmek istiyorum. Gerçi sen daha bir şey söylediğimde yüzüme bile bakmayıp yere bakıyorsun ve de cevap vermiyorsun. Ayrıca göz teması kurduğumuzda deliricek gibi oluyorsun ve hemen göz temasını bozuyorsun. Ama yine de sevdim seni.
Dedi ve sarılmak için yeltendi. Geri çekildim.
Tae:
Dokunma lütfen
Tek kaşını kaldırmış ve tuhaf tuhaf bakıyordu. Sonra geri çekildi
Jungkook:
Tamam ben gidiyorum bu arada hediye aldım. Çekmecenin içinde bakarsın.
Dedi ve hızlıca gitti. Aslında kardeşim olacak birine böyle davranmam. Ama elimde değil işte korkuyorum. Her neyse hediyeyi açmak için çekmecenin içinden aldım ve ve paketi yırttım. İçinde bir cd vardı. Sandalyeye oturdum ve bilgisayara taktım içinde bir sürü kod yazan bir animasyondu. Çok tatlıydı. Çizimi güzeldi ama bu ses kulaklarımı rahatsız ediyordu ve çınlamasına neden oluyordu. Ses çok tanıdıktı. Hatırlıyorum sanırım. Sesin içinde gizlenmiş insan sesleri vardı . Sesler çok az geliyordu. Hatırladım ve hatırladığım gibi gözümden bir damla yaş düştü. Ve sandelyeden kalktığım gibi banyoya koştum. Bütün midemi boşalttım. Bu anın seslerini nereden bulmuştu? Daha önemlisi bu olayı nereden biliyordu?Sanırım soracaktım. Cdyi elime aldım ve üst kata çıktım. Onun odası üst kattaydı eşyalarını yerleştiriyor olmalıydı. Kapıyı tıklattım ve kısık bir sesle girebilir miyim? Dedim içeriden "gir" komutunu aldım. Kapını kolunu yavaşça aşağı çekerek girdim.
Tae;
Bu sesi nereden buldun?
Jungkook:
Hangi ses?
Tae:
Hangi ses olduğunu sen biliyorsun
Jungkook:
Evet hatırladım, onun için bir kaç kez okula gelip eski sevgilin ile konuştum. Beğenmedin mi?
Tae;
Bunu satın mı aldın?
Jungkook:
Evet, onun için bir servet döktüm.
Dedi ve anlamadığım bir hızla ayağa kalktı ben bile ona bakarken başım dönmüştü. Nasıl bu kadar hızlı davranabiliyordu? Şimdi ise yanımdaydı. Boynuma burnunu sürttü. Kaçmak istedim ama felç geçirmişim gibi haraket edemiyordum.
Jungkook:
Bunu satın almak için gerçekten bir servet döktüm.
Ve bir anda dişlerini boynuma geçirdiğini hissettim kaçmak istiyordum ama kaçamıyordum felçli gibiydim. Gözümden yaş süzüldü. Isırdığı bölge yanıyordu ve kanımı içine çekiyordu.
Jungkook:
Ağlama zaten bunların hepsini sabah unutacaksın.
Ağzımı açıp konuşmak istiyordum ama açamıyordum. Tek bir ses bile çıkartamıyordum. Hala ağlıyordum. Ama Jungkook bir insandı bu nasıl olabilir ki? Rüyada filan da değildim.
**********
Bayılmışım sabah olmuştu ama Jungkook'un odasına hiç ışık girmediği için belli olmuyor. Kalktım ve etrafıma baktım. Burası Jungkook'un yatağıydı. Hızlı bir şekilde kalktım ama aynı hızla yere düştüm. Kafamı çarptım.
Jungkook:
İyi misin?
Tae:
Dalga mı geçiyorsun?
Jungkook;
Hayır
Tae;
Hatırlıyorum
Jungkook;
Neyi?
Tae;
Isırdığını
Jungkook:
İstisna değilsin olsaydın anlardım. Ve ayrıca öyle bir şey olmadı.
Tae:
Hayır hatırlıyorum ve boynumda bir iz bile var ve yanıyor nasıl unutmamı bekliyorsun?
Jungkook:
Tamam ama bunu hatırlaman imkansız?
Tae:
Bunun ne önemi var beni niye ısırdın?
Jungkook:
Hatırladığına göre artık ne olduğumu biliyorsun. Melezim annem insandı babam vampir. Ama kokunda beni çeken bir şey var. İlaçları aldığım halde tutamadım kendimi.
Tae;
Her neyse sen o sesi nasıl buldun?
Jungkook:
Eski sevgilin ile konuştum. Oda bana bunu verdi.
Tae;
Niye bunu yaptın?
Jungkook;
Bir plandı. Kokun beni çekiyor. Bir çok insan gördüm ama kokun beni garip bir şekilde çekiyor. Ve saf bir kanın var ilaçlar olmasaydı şu an kesinlikle ölmüştün. Her neyse aktivite yapalım kardeşlerin yaptığı şeylerden. Yürüyüşe çıkmak. Film izlemek. Beraber dışarıya çıkıp alışveriş merkezlerine gitmek. Normalde böyle şeyler yapmam ama sana özel bir ilgi gösteriyorum.
Tae:
Saçmalıyorsun. Beni ısırdın ve sen bir vapmirsin. Ayrıca annen nerede?
Jungkook:
O konuyu açma
Tae:
Tamam
Jungkook:
Ee, hangi aktiviteyi yapalım?
Tae:
Film izleyelim(normalde izlemeyecektim ama ilk defa bana özel bir ilgi gösteriliyor)
Jungkook:
Hangi filmi izleyelim?
Tae:
Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları
Jungkook:
Tamam. Battaniye getiricem. Çünkü benden korkuyor musun üşüyor musun anlamadığım bir şekilde titriyorsun.
Tae:
Beraber oturamam ben.
Jungkook:
Niyeymiş?
Tae;
Uzun mesele boşver
Jungkook:
Tamam. Battaniye istiyor musun istemiyor musun?
Tae:
İstiyorum
Jungkook:
Burada otur ve filmi aç ben geleceğim.
Aslında bunu yapmaya pek bir niyetim yoktu. Ama bana özel olan bir ilgi ilk defa böyle hissettim. çocukken her ne kadar annemi çok sevsem bile işleri yüzünden ilgisiz büyüdüm. Ve şuan bana her ilgi gösteren kişiye anında aşık olabiliyorum. Ae Sook'ada bu yüzden inanmıştım. Sanırım yine midem bulanıyor. Aklıma her geldikçe midem bulanıyor. Bu sefer tutabilirdim kendimi sanırım. Çünkü burada durmamı söyledi.
Jungkook:
Ben geldim
Elindeki battaniyeyi bana uzatıyordu.
Tae:
Yanıma bırakır mısın?
Jungkook;
Tamam
Diye söylenerek yanıma bıraktı. Aslında bunun neden olduğu şeyi bilseydi o da hak verirdi bu halime. Her insandan korkuyorum.
Filmi başlatmıştı. Karşımdaki koltuğa oturmuştu. Çok dikkatli bir şekilde izliyordu. Film 2 saatti. Ve birinci saatinden uykum gelmeye başlamıştı.
-JUNGKOOK-
Uyuya kalmış. Aslında ona özel bir ilgi filan gösterdiğim yok. Belliki çok ilgisiz büyümüş. Bu onun daha kolay kanmasını sağlıyor. Çünkü şu an bile onu ısırabilirim. Ama o bana güvendi. Gerçekten çok saf. Hem kişilik olarak. Hem dış görünüş olarak acayip güzel onun kadar güzel birisi görmedim. Yakışıklı demiyorum güzel diyorum. Çünkü tam bir bebek suratı var. Kanı kesinlikle beni çekiyor...
_______________________________
Merhaba!! Umarım kurguyu beğenirsiniz. Ben beğendim. Bu arada Ae Sook'u unutmayın. Ae Sook'un yüzü böyle:

Kendinize iyi  bakın!(oy vermeyi unutmayın!!!!) (Yazım yanlışı olabilir kontrol etmedim)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kendinize iyi bakın!(oy vermeyi unutmayın!!!!) (Yazım yanlışı olabilir kontrol etmedim)

  ʟᴏᴠᴇ ꜱʏɴᴅʀᴏᴍᴇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin