07

34 6 8
                                    

"Ama hisler besliyordum... Susmalıyım. "
_____________________________
-JUNGKOOK-
Çünkü susmazsam garip şeyler söyleyeceğim. Ama bilemiyorum. O gerçekten çok hoş. İyi bir çocuk. Kendime hakim olmalıyım. Benden 4 yaş küçük.
Tae:
JUNGKOOK!
Jungkook:
Efendim?
Tae:
Kaç kez seslendim ne düşünüyorsun bu kadar ciddi?
Jungkook:
Bir şey yok.
Tae:
Yağmur bitti. Evde de bir şey yok. Yemek yemeye çıkalım.
Jungkook:
Vampir olduğumu unutuyorsun. Yemek yiyemem. Tek başına git.
Tae:
Hadi ama...
Yüzünü aşmıştı.
Jungkook:
Tamam mızmızlanma da uzerini giyin çıkalım.
Sevinerek kafasını sallamıştı.
Tae:
Çık odadan.
Jungkook:
Zaten vücudunu gördüm. Gerek olduğunu düşünmüyorum.
Tae:
Tamam.
_____________________________
10-15 dakika sonra hazırlanmıştı. Normal bir bol pantolon üzerine beyaz bir kazak giymişti. Aşağıya inmeye başladı.
_____________________________
Restoranta geldiğimizde motoru durdurup indik. Içerisi çok kalabalıktı. Ama zar zor boş bir masa bulduk. Tae oturup telefonunu çıkardı. Telefonunda bir kaç şeye baktıktan sonra garsonun yanına bıraktığı menüye baktı.
Tae;
Aslında sadece kremalı salata yeter.
Kafamı salladım ve garsona siparişi söyledim.
_____________________________
Yemek bir kaç dakika sonra geldi. Yemeği yemeye başladıktan bir kaç dakika sonra koşarak tuvalate gitti. Geri döndüğünde yüzü domates gibi kıpkırmızı ve dudakları şişmişti.
Tae:
Gidelim buradan-mmh
Yüzümü ekşittim. Her cümlenin sonunda neredeyse inliyordu. Yediği yemeğin için de ne vardı cidden? Tae cebinden biraz para  çıkarıp tabağın altına sıkıştırdı. Yemekte biraz göz gezdirdigimde yemekte tuhaf bir şey olduğunu anlamıştım. BU AZDIRICIYDI! Gerçekten neden yemeğin içinde azdirici vardı ki? Büyük ihtimal başka birinin yemeği ile karıştı ama bu hâlâ mantıklı değildi. Tae bu sırada dışarı çıkmıştı. Bende dışarı çıktığımda köşede kusuyordu.
Jungkook:
Tae!
Seslendim ama bakmıyordu. Sonra kafasını kaldırıp bana baktı.
Tae:
Gidelim.
_____________________________
Eve geldiğimizde koşarak üst kata çıktı. Odaya girip kapiyi kapatti. Bende pesinden gittim. Kapıyı tıklatıp iyi olup olmadığını sordum. Ses vermiyordu. Bir kaç dakika sonra odadan çıktı.
Jungkook:
İyi misin?
Tae:
Hayir-mmh
Jungkook:
Tuhaf sesler çıkarmayı bırak.
Tae:
Beni kullanıyorsun değil mi?
Jungkook:
Hayır emin ol kullansaydım şuan bu halinden yararlanıp seni sikmistim.
Tae:
O zaman beni kullan-mh
Jungkook:
Sacmalıyo-
Kelimemi tamamlayamadan dudaklarıma asılmıştı. Hafifçe omuzlarından ittirdim.
Jungkook:
ŞUNU YAPAMAYI BIRAK! SENIN SADECE ÜVEY ABINIM.
Tae:
Biliyor musun? Bu gün odada dedigin şeyi duydum. Altına yakışırım değil mi?
Jungkook:
Saçma konuşuyorsun. Azgınlıktan ne dediğini bilmiyorsun.
Tae:
Azgın olsam olmasam bile seni arzuluyordum.
Yanıma gelip boynuma sarılmıştı.
Tae:
Boynuma bir kaç iz istiyorum.
O an bende ipler kopmuştu. Kanın lafı geçince bile kötü oluyordum. Boynuna bir kaç kez nefesimi üfledim. Sonrasında boynuna dişlerimi geçirmiştim. Yuksek bir sesle inlesede canı acımıyor aksine zevk alıyordu. Boynu neredeyse mosmor olmuştu.
-TAE-
Ne yaptığımı bilmiyorum. Ağzımdan çıkan kelimeleri sanki ben söylemiyordum. Boynum acısa bile yanma ile karışık olan o acı hissinden zevk alıyordum. Boynumdan dişlerini çıkardığında çok kötü bir şekilde inlemiştim. Dudaklarıma asıldığında dudaklarim kendi kanım ile ıslanmıştı. Mide bulandırıcı olsada hoşuma gidiyordu. Kendi kanım dudaklarımı ıslatmıştı. Kandan dolayi ağzıma demir tadı geliyordu. Ilk defa acıdan bu kadar haz aldığımı hissediyordum. Dudaklarımdan ayrıldığında neredeyse ikimizde hırlıyorduk. Eli kazağıma gitmişti. Kollarımı kaldırıp kazağımı çıkardı. Şuan önünde yarı çıplaktim.  Göğüsümü ısırmıştı. Bacaklarımı bedenine sarıp kucağına çıktım. Şuan kanımın akması ve göğsümün cayır cayır  yanması ile karışık bir haz alıyordum. Bütün vücudum uyuşmuştu. Kan akan bölgeyi yalıyordu.
Tae:
Seni içimde istiyorum-mmh!!
Bu sözüm ile beraber odaya ilerleyemeye başlamıştı. Beni yatağa bıraktı ve altımdaki kıyafetleri çıkardı. Şuan tamamen çıplaktım. 2 parmağını ağzıma soktu
Jungkook:
Em!
Dedi. Parmağı salyam ile ıslanmıştı. Bir kaç dakika sonra ağzımdan parmaklarını çıkartıp deliğime sokmuştu. Belim istemsizce yukarı kalkmıştı. Canım yandığı için yastığı sıkıyordum. Bir anda 3.parmağını da soktu. Canım yansada bu çok zevk vericiydi. Parmakları gel git yaparken parmağı deligimin duvarına çarpmıştı. Titredim. Parmaklarını çıkarıp pantalonunun fermuarını açtı. Gözlerimi kapattım. O an penisini soktu. Acıyla ve hazla inlemiştim. Içimde gel git yapmıştı. Ama bir sıcaklık hissediyordum.
Tae:
S-sen içime mi boşaldın?
Jungkook:
Merak etme hamile kalmazsın. Sen erkeksin.
Tae:
Içimden çık. Boşalacağım.
Jungkook:
Ne olurmuş ki? Zaten bu çarşafları değiştireceğiz.
O an boşaldım. Çarşaf sıvımdan dolayı ıslanmıştı.
_____________________________
Ben çok bir şey söylemeden kaçayım. Suan acayip utandım. Yazım hatası varsa özür dilerim bu bölümü attigim gibi kaçıyorum.
(Instagram:daek_w)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

  ʟᴏᴠᴇ ꜱʏɴᴅʀᴏᴍᴇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin