05

24 4 0
                                    

"Jungkook:
Azcık dısarı filan çık sosyalleş"
-JUNGKOOK-
Jungkook:
Hadi dışarı çıkalım. Yerinden kalk azcık.
Hala yatakta oturuyordu. Yatakta karışına oturdum. Hala atesi var gibiydi elimi alnına yasladım. Yasladığım gibi geri çektim. Elim yanmıştı.
Jungkook:
Sen yanıyorsun!
Tae:
Sabahtan beri yanıyorum.
Jungkook:
Kalk bi soğuk suya filan gir yanıyorsun.
Tae:
Hayır
Jungkook:
Kalkmazsan ben yaptırırım.
Tae:
Gerek yok.
Bacaklarından çekip kucagıma aldım. Banyonun önünde indirdim
Tae:
YAPMAYACAGIM!
Jungkook:
Hala mızmızsın.
Kollarını yukarı kaldırıp tisörtünü cıkardım. Kaldırdığımda büyük bir leke ile karsılasmıstım. Derisi yanmıştı!
Jungkook:
Bune?!
Tae:
Bir olayda oldu
Jungkook:
Hiç krem filanda mı sürmedin iz kalır bu
Tae:
Farkındayım yapacak bir şeyim yoktu krem sürsem bile geçmezdi.
Jungkook:
Buraya ne oldu?
Tae:
Yandı
Jungkook:
Bunu başka bir zaman konusacagız ama şu yatağa yatta krem filan süreyim.
Tae:
İstemiyorum teması sevmediğimi biliyorsun.
Bacaklarından tuttum ve kucagıma aldım. Yatağa yatırıp
Jungkook:
Kremi getireceğim kalkma buradan.
Dedim. Ne kadar diretsede şuan direnmiyordu ve yatakta yatıyordu.
_______________________________
Bir süre kremi aradıktan sonra kremi alıp odaya girdim hala uzanıyordu. Yatağa oturdum ve kremi kutusundan çıkardım. Parmağıma kremi sıktıktan sonra göğüs ucuna sürmeye başladım.
Jungkook:
Gögüsüne kadar yanmış ve gerçekten krem filan sürmemissin.
Bir şey dememişti. Bir kaç dakika da kremi her yerine yedirmistim. Ama bir şey dikkatimi çekmişti. Bu normal bir yanık değildi.
Jungkook:
Bu normal çay kahve yanığı değil nargile yanığı buraya ne oldu?
Tae:
Söylemek zorunda değilim.
Jungkook:
Arkanı dön kontrol edeceğim.
İtiraz etmeden sırtını dönmüstü döndügünde korkunç bir maznara vardı. Kürek kemiklerinin arası full jilet ve yanık iziydi.
Jungkook:
CİDDEN BURALARI SEN Mİ YAPTIN?
Tae:
Hayır.
Jungkook:
Sen bana bunları kim yaptığını söylemezsen seni öldürürüm.
Yine cevap vermemişti. Kalçasının üstünde de bir sürü çizik vardı. Pijamasını çok az aşağı çektiğimde jilet izleri vardı. Bunları kendi yapmış olamazdı. Buraya kolu ulaşmazdı bile.
Tae:
Daha fazla çekme.
Umursamadım ve parmagıma krem alıp sürmeye başladım.
Jungkook:
Kalk hadi bitirdim.
Kalkarken bacakları açıldı. Bacaklarını gördügümde içim cız etti. Onun yerine ben üzülmüstüm. Cünkü sigara yanıkları ile kaplıydı.
Jungkook:
Gerçekten buraları kim yaptı?
Acını ben hissettim. Bunlara nasıl katlandın?
Tae:
Zamanı gelmedi söyleyemem.
Ağlamaya başlamıştı. Yataktan kalktım ve saçlarını okşadım.
Jungkook:
Ben buradayım merak etme.
Hala hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
Jungkook:
Hadi dışarı çıkalım kafanı filan dağıtırsın.
Tae:
Olur
Yanaklarında ki göz yaşlarını sildim. O da yataktan kalkmıştı.
Tae:
Odadan çıkarmısın üzerimi giyincegim.
Odadan kapıyı kapatıp çıktım. Beraber kaldığımız için onun giyinmesini beklemeliydim.
_______________________________
Bir kaç dakika sonra odadan cıktı. Çok tatlı olmuşdu. Üzerinde bol bir pantolon ve sweatshirt vardı. Saçlarınıda yıldızlı kücük tokalar takmıştı.
Jungkook:
Tamam ben giyinecegim
Tae:
Çok fazla abartma
Jungkook:
Tamam
Odaya girip kapıyı kapattım. Üzerime beyaz bir gömlek giydim altımada siyah bir pantolon giydim. Bir kaç fis parfüm sıktıktan sonra odadan çıktım.
Tae:
Abartma demiştim ama neyse
Jungkook:
Hadi çıkalım
Elimi omzuna attım ve inmeye başladık. Çilek kokuyordu.
_______________________________
Jungkook:
Motora bin.
Motora oturdum o da arka kısma oturdu ve ellerini belime doladı.
Jungkook:
Dikkatli tutun
Bir tane kask uzattım ve takması için elime verdim. O da elimden alıp taktı
_______________________________
Yol bitmişti ve varmıstık.
Jungkook:
Seni Suga ile tanıstırıcagım o da burada
Saskınlıkla bana bakmıştı. Sonra motordan indik ve kafeye girdik. Masaların birinde Suga oturuyordu. Elinden tutup oturucagımız masalara sürüklemistim.
Jungkook:
Bak bu Tae
Suga:
Memnun oldum
Deyip Tae'ye elini uzatmıştı. Tae boş boş bakıyordu. Suga'nın elini ittirdim. Sonra masaya oturduk
Suga:
Kaç yasındasın?
Tae:
19
-SUGA-
Çok yakısıyorlardı. Shiplemekte kesinlikle haklıydım. Ama burada tuhaf bir koku vardı. Bu saf kan kokusu. Ve Tae'den geliyordu. Jungkook'un neden bu kadar yakın davrandığını anlamıştım. Jungkook garsona seslenmişti. Ve bir kaç sipariş vermişti ama sadece Tae için sipariş oluşturmuştu. Biz insan olmadıgımız için yemek yemeğe ihtiyaç duymuyoruz.
Tae'nin boynuna göz gezdirirken dis izi olduğunu fark ettim. Cidden onun istisna olduğunu bilerek onu ısırdı mı?
Suga:
Jungkook benim ile gelsene.
Kafa sallamıştı. Tae de önündeki milkshake odaklanmış bir şekilde içiyordu bizi pek umursamıyordu.
Beraber tuvalete gittik
Suga:
Sen onu cidden ısırdın mı?
Jungkook:
Isırmıstım ama daha önceden onu başka birisi yapmış. Sabahtan beri kendine gelmesini bekliyorum.
-TAE-
Bir yere gitmişler ama pek takip etmedigim icin bilmiyordum. Yan masadan tanıdık bir ses bana seslenmişti. Kafamı çevirip baktığımda Ae-sook olduğunu gördüm. Bana sırıtıp el sallıyordu. Bir anda titreme gelmişti. Sandalyeden kalkıp karşıma oturmuştu.
Ae sook:
Ne büyük şans bak yine karşılaştık.
Yine ağlamaya başlamıştım bir şeyde de aglamasam olmuyordu zaten.
Ae sook:
Aa ağlama ama
Gülüp cümlesine devam etmişti.
Ae sook:
Çok mızmız ve aglaksın. A bu arada yanındakiler kimdi ya? Yeni sütüklük yapacağın kişiler mi?
O sırada Jungkook ve Suga tuvaletten çıkmış ve masaya doğru geliyorlardı.
Jungkook:
Burada ne işin var?
Ae sook'un saçından tutup diğer masaya doğru fırlatmıştı.
Ae sook:
Ovv yeni sürtüklük yapacak birisini bulmuş. Aa yoksa ikinize birlikte mi veriyor?
Jungkook:
Tae kalkta gidelim.
Cebinden para çıkarıp tabağın altına koymuştu. Elimden cekistirip masadan kaldırmıştı. Herkesin tuhaf bakışları içinde dışarı çıkmıştık.
Jungkook:
Buna da ağlama
Yanaklarımdaki göz yaşlarını silip motora bindi.
Jungkook:
Hadi gidelim artık zaten saat geç oluyo.
Yanına gidip arkasına bindim.
_______________________________
Evin önüne geldiğimizde motordan indim ve cebimden anahtarı cıkarıp kapıyı açtım. Eve girdiğimizde direkt üst kata çıktım. Jungkook'ta pesimden geliyordu.
Jungkook:
Ağlama o cok takılacak biri değil ayrıca film izleyelim hadi.
Kafamı sallamıstım.
Jungkook:
Üzerini cıkart ben geleceğim.
Kapıyı kapatıp çıktı bende üzerimdekileri çıkarıp normal pijamalarımı giymiştim. Jungkook kapıyı tıklatıp odaya girdi. O da dolabından bir sweat ve eşofman çıkardı. Üzerini giyinmeye baslayacakken odadan çıktım.
_______________________________
Odaya bir kaç dakika sonra girdim. O da filmi filan hazırlamıştı. Bende koltuğa oturdum ve battaniyenin altına girdim.
_______________________________
-JUNGKOOK-
Yanına oturdum ve film izlemeye başladık.
_______________________________
Film bir kaç saat sonra bitti . Tae omzumda uyuya kalmıştı. Ama huzursuzdu. Bir kaç dakika sonra ağlamaya başlamıştı.
Jungkook:
Tae iyi misin?
İrkilerek kalkmıştı. Omzuma kafasını yaslayarak ağlamaya başlamıştı.
Tae:
Hak etmemiştim...
Jungkook:
Ne olduğunu anlatır mısın? Rüyanda ne gördün.
_______________________________
Yeni bölümü attım burada kestiğim icin bende mutsuzum ama birazcık fazla oldu bu bölüm sıkılmamanız icin kısa kestim en kısa zamanda yeni bölümü atacağım ⏤͟͟͞͞☆




  ʟᴏᴠᴇ ꜱʏɴᴅʀᴏᴍᴇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin