"Tae:
Hak etmemiştim...
Jungkook:
Ne olduğunu anlatır mısın? Rüyanda ne gördün. "
-JUNGKOOK-
Hala ağlıyordu. Ve hiç sakinlesecege benzemiyordu.
Tae:
O yanıkları Kyu Bong yaptı. Eskiden çok yakın arkadastık. Sürekli evinde bilgisayar oyunu filan oynuyorduk. Bir gün gittiğimde zorla yatağa bağladı. Gözlerimide kapattığı için hiç bir sey göremiyordum. Seslerden bir kaç kişi daha geldiğini anladım. O gece üzerimde bir sürü şey söndürdüler. Vücudumun yarısını nargile ile yakıp derimi soydular. Sonra anlamadığım bir iğneyi boynuma batırdılar ve bütün her yerim uyuşmaya başladı. O an daha az acı cekicegimi düsünüyordum ama uyusturmaları yetmedi. Gögsüme sıcak maşa bastırdılar. Ve boynuma ufak iğneler batırdılar. O gün tam olarak 3 kişi tarafından aynı anda taciz ve tecavüz edildim. Elimden aglamaktan başka bir şey gelmiyordu.
Ağzım acık kalmıştı. Bunlara nasıl dayandı ben bile anlamamıstım. Annesi nasıl fark etmemisti veya nasıl birine söyleme ihtiyacı duymadı onu bile anlamamıstım. Sımsıkı sarıldım ve göz yaşlarını sildim.
Jungkook:
Ağlama.
Tae:
Canım yanıyor. Hala hissediyorum.
Jungkook:
Burada olduğumu unutma.
_____________________________
Bir kaç saat daha ağlayıp uykuya dalmıstı. Temas sevmememesinin nedeni buymuş.
_____________________________
Sabah olmuştu Tae'yi okul için uyandırdım. Bir kaç kez itiraz ettikten sonra uyandı.
Aşağıya indim ve Tae için bir kase yulaf yaptım. Tae de o sırada giyinip aşağıya inmişti.
Jungkook:
Şunları ye de okula ben bırakacağım.
Tae:
Tamam
_____________________________
Yemeğini yedikten sonra kalktım. Motoru hazırladım ve arkama binmesini söyledim. Arkama oturdu ve belimden tuttu. Elini alıp düzgün bir şekilde yerleştirdim.
Jungkook:
Dikkatli tut. Elin yanlış yerlere gidiyo
Diyip sırıtmıştım. Yüzünü çevirmişti ama kızarık olduğunu görebiliyordum.
Jungkook:
Hadi be çok utangaçsın
Cevap vermemişti bende kaskımı takıp motoru sürmeye başlamıştım.
_____________________________
Okula geldiğimizde durdum. Tae de inmişti. Ve bir şey söylemeden okula girmişti.
-TAE-
Okula girdim. Içimde bir korku vardı ama kendime güveniyordum. Sınıfa girdim. Sıramın yanında Jimin oturuyordu. VE YANINDA Kİ SUGA'YDI!
Tae:
Sen niye burdasın?
Diye sordum. Yüzüme boş boş bakmıştı.
Tae;
Her neyse çekil şurdan
Diyip masadan ittirdim.
Tae:
Sen bu okuldan bile değilsin seni kim içeri aldı cidden ?
Suga:
Almadılar kendim girdim.
Jimin ikimizede tuhaf bir şekilde bakıyordu.
Jimin;
Her neyse ders başlıyacak çık sınıftan....
_____________________________
Öyle böyle son ders olmuştu. Yorgunluktan ölüyordum. Öğle molasinda otomattan aldığım içeceği açtım. Ama tuhaf kokuyordu. Zencefil gibi. Bunu içemezdim daha önce zehirlenmeye çalıştıklarında da aynı koku vardı. Kalkıp çöpe attım. Ne olur ne olmaz diye. Bu sırada son tenefüs bitmiş ve son ders başlamıştı. Hocanın sesi ninni gibiydi...
_____________________________
Uyuya kalmıştım. Jimin dürterek uyandırmıştı. Çantamı alıp sınıftan çıktım ve kapıda Jimin'i beklemeye başladım. Jimin'de geldiğinde merdivenlerden inmeye başladık
Jimin:
Sence de Suga hoş birisi değil mi?
Tae:
Hayır
Jimin:
Ama...
Tae:
Bahanelerini sıralamadan söyleyeyim öznel.
Jimin:
Of tamam be
Okulun dış kapısına geldiğimizde yağmur yağdığını fark ettim. Karşıda birisi şemsiye ile bekliyordu. Onuların yanından ayrildim ve eve gitmeye başladım.
_____________________________
Eve gidene kadar sırılsıklam olmuştum. Zile bastım. Kapıyı Jungkook açtı.
Jungkook:
Sırılsıklam olmuşsun. Içeri geçde üstünü değiştir.
Içeri girdim tir tir titriyordum. Jungkook üst kata çıkıp havlu getirmişti. Yanıma gelip saçlarımı kurulamaya başladı.
Jungkook:
Bari şapka taksaydın. Hasta olacaksın.
Tae:
Yok be olmam
Jungkook:
Umarım.
Bir kaç dakika daha kuruladiktan sonra yanımdan ayrıldı. Bends üst kata çıkıp üzerimi değiştirmeye başladım. O an Jungkook odaya girmişti. Ve altımda sadece boxerım vardı. Bir kaç dakika beni süzdükten sonra
Jungkook:
Pardon ben çıkayım
Dedi
Tae:
Gerek yok.
-JUNGKOOK-
Odaya girdim.
Jungkook:
Altıma çok yakışır aslında
Tae:
Ne dedin?
Jungkook:
Bir şey yok.
Bunu icimden söylemem gerekiyordu. Gerçekten çok malım. Ve neden böyle bir şey aklimdan geçti. Aşık filan değilim. Dimi? Ah, saçmalamaya başladım sanırım. O sadece benim üvey kardeşimdi. Ama hisler besliyordum... Susmalıyım.
_____________________________
Selam! Bu bölüm birazcık değil baya bir kısa oldu ama biliyorsunuzdur diğer fice 2 tane yeni bölüm attim. Bir sey daha soyleyecegim. Ben inkar etmiyorum liss texting yazıyorum. Benim ficlerim boyle digerini de okuyan bilir.Yazım yanlışı varsa özür dilerim kontrol etmedim. Oy verip yorum yapmayı unutmayın!🐙
(Instagram:daek_w)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʟᴏᴠᴇ ꜱʏɴᴅʀᴏᴍᴇ
FanfictionTae'nin annesi ikinci bir evlilik yapmıştı fakat bu evliliğin nelere yol açabileceğini göz ardı etmişti