part 22

325 15 1
                                    

Unicode

'ကိုကိုမင်းသွေးရဲ့ချစ်တယ်ဆိုတာကတကယ်ဖစ်ရင်ကောင်းမှာပဲ အခု့လို့အခြေနေမျိုးခနခနလုပ့်နေရင်တော့ ကျွန့်တော့်ရဲ့ရင်ခုန်သံတွေကိုထပ့်ပီးထိန်းချုပ်နိုင်မယ်မထင်တော့ဘူးဗျာ အဲ့ကြောင့်မို့ သိပ့်ပီးမခြွေပါနဲ့တော့ အခု့လည်း စာပြပေးချင်တာကနည်းနည်း ကျွန့်တော်ကို ကြူချင်တာကများများ စာသင်ပေးမယ်ဆိုပီးမနက့်ကြစာသွားလုပ့်မယ့်ဘုရားကိုတူတူသွားမို့အိမ်ထိလာခေါ် ပြီးရင် စာလုပ့်ပီး နားချိန်ကျရင် အတင်းလူနားလိုက့်ကပ့်ပီးချစ်ကြောင်းတွေပြော ညနေပြန်တဲ့အခါကြလည်းလိုက့်ပို့ပီးတော့ အိမ်ရောက့်ပီဆို ပါးကိုဆွဲပီးနမ်း ပီးရင် မနက့်ဖြန်မကျရင်တွေ့မယ်ကိုယ်သွား ပီ အဲ့လိုတွေနှုတ့်ဆက့်နေတာ တကယ်သတိထားမိလာတာက အရင်ကလိုတကယ်ပဲမစိမ်းကားပဲ ကျွန့်တော့်ကိုအသေးစိတ့်ဂရုစိုက့်ပေးနေတာဗျာ ကျွန့်တော်ကလည်း ချစ်တယ်လေ အရင်ကလည်းချစ်သလို့ အခု့ထိလည်းချစ်တာပဲ ဒါပေ့မယ့် ကျွန်တော်သာချစ်တယ်လို့ပြောလိုက့်ရင်နာကျင်အောင်ပြန်လာပ့်မှာကိုကြောက့်တယ် အဲ့တာဆိုပိုပီးတော့သည်းခံနိုင်မှာမဟုတ့်တော့ဘူး အဲ့ကြောင့် ဒီတိုင်းလေးပဲ ကြည်နူးနေရတာ ဒါပေ့မယ့် ကိုကိုမင်းသွေးကတအားခြေယူနေတာ အသဲနှလုံးကို ဟူး...ကိုကိုမင်းသွေးရယ် '

'ဇွဲပြည့်လေးရာ မင်းကတဖြည်းဖြည်းနဲ့ပိုပီးချစ်ဖို့ကောင်းလာတယ်ကွာ မင်းကိုပိုပိုပီးတော့အပိုင်လိုချင်လာတယ် မင်းဘက့်ကပြန်လက်ခံလားပေးမှာကိုလည်း မြမြန်လေးလိုချင်နေပီကွာ မင်းကိုတစ်နေ့လုံးတွေ့ခွင့်ရခဲ့တာတောင် အိမ်ပြန်ရောက့်တာနဲ့ မင်းကိုလွမ်းနေရပီး မင်းရဲ့ပါးအိအိလေးတွေကိုလွမ်းတယ် ပီးတော့ မင်းကမနမ်းဖို့ပြောထားတဲ့နှုတ်ခမ်းရောပဲ အရမ်းလွမ်းတယ်ကွာ မင်းကိုလည်း ပိုပီးတော့ထိတွေ့ချင်တယ် ဘယ်တော့များမှ မင်းကငါ့ရြဲအပိုင် ဖစ်လာမှာလည်းကွာ ငါအရင်ကတည်းမငိးကိုငြင်းဆန်မိခဲ့တာကငါ့အမှားပါပဲကွာ မဟုတ့်ရင် မင်းကငါ့အပိုင်ဖစ်နေလောက့်ပီ အခု့ဆို ဒါပေ့မယ့် မင်းကငါ့ရဲ့အိမ်သူလေးပဲဖစ်လာရမှာပဲလေ ဟီး" မင်းကငါ့ရဲ့အပိုသ်ပဲဖစိရမယ် ဇွဲပြည့်လေးရယ်"

ရပ်ကျော်ရွာကျော်လေးရဲ့ အချစ်🐮Where stories live. Discover now