part 33

258 9 0
                                    

Unicode

"အမ မင်္ဂလာပါ"

"အင် မောင်လေးတို့ရောက့်လာပီလား ဟိုနေ့ကအမနာမည်တောင် မိတ်မဆက့်လိုက့်ရဘူး အမနာမည်ကြည်ဖြူထက်နော် "

"ဟုတ့် အမလို့ပဲခေါ်တာကပိုရင်းနှီးဖို့ကောင်းတယ် အမလို့ပဲခေါ်တော့မယ်နော် "

"အင် ရတယ် မောင်လေးတို့အဆင်ပြေသလိုခေါ် "

"ဟုတ့် အမ အခု့က ဘာသင်တန်းအရင်စမှာလည်းမသိဘူးနော်"

"အင် အမပြောဖို့မေ့နေတာတစ်ခု့ရှိသေးတယ် သင်တန်းလာအပ့်တဲ့နေ့ကအမပြောလိုက့်တဲ့အတန်းတွေအပြင် မော်ဒယ် သင်တန်းပါသင်ပေးတယ်နော် ပြောရမယ်ဆို မောင်လေးတို့ရှေ့ရေးအတွက့်ရောပါ Dancerသမားတစ်ယောက့်ဖစ်လာရင် စတိတ်စင်ပေါ်တွေတက့်ဪင်ကြည့်ကောင်းနေအောင် လမ်းလျှောက့်ပုံတွေကိုယ်အနေထားတွေ အမတို့က ပရော်ဖက်ရှင်နယ် ဆန်ဆန်လေးသွားနေတဲ့သင်တန်းတစ်ခုမို့ပါ"

"ဝိုး အဆင်‌ေပြလိုက့်တာ သင်တန်းတစ်ခု့တက့်တာ အများကြီးလည်းသင်ရတယ် အဆင်ပြေပါတယ် အမ"
ထက်ပိုင် ကပြောလိုက့်တာ

"ဟုတယ် အမ အဆင်ပြေပါတယ်ဗျာ "

"အေအေ ဒါနဲ့ မောင်လေးဇွဲပြည့် ဒီနေ့ပို ချစ်ဖို့ကောင်းနေတယ် ဆံပင်ပုံစံအသစ်ချိန်းလာတာထင်တယ် ဝတ်စားပုံရောပဲ ကောင်းတယ် ပိုကြည့်လို့ကောင်းသွားတာပေါ့"

"အော် အမကလည်းဗျာ ဇွဲပြည့်တစ်ယောက့်ပဲကကည့်လို့ကောင်းတာလား ဟွန့် "

"အော် အော် မဟုတ့်ပါဘူးရှင့် မောင်လေးစန်းလင်းလည်း ကြည့်လို့ကောင်းပါတယ်ဗျာ "

"ဟီးဟီး ဟုတ့်ကဲ့"

"ကယ်ကယ် သွားကြတော့ အခု့ပထမဆုံးအချိန်က အကအခြေခံလေးတွေပြောပြမယ်ထင်တယ် သွားကြတော့ အကသင်ပေးမဲ့ဆရာရောက့်နေပီ"

ဟိုလေသာသာကအကသင်တာအခြေခံတွေဘာတွေနားမလည်တော့အသေးစိတ်မရှင်းပြတော့ဘူးနော် စိတ်ထဲကနေပဲ သင်နေတဲ့ပုံလေးတွေပုံဖော်ပေးကြနော် ဟဲ" သွေ့ပုချီနီမန်

"သားမင်းသွေး ဒီမှာ သားစစ်ရမယ့် စာရက်းတွေယူလာပေးတယ် တခု့ခု့ဆို ဦးလေးကို ခေါ်လိုက့်နော် "

ရပ်ကျော်ရွာကျော်လေးရဲ့ အချစ်🐮Where stories live. Discover now