part 24

331 13 5
                                    

Unicode

ရဲ့ရင့်ဆေးရုံမှာ သုံးရက့်လောက့်သတိမေ့ပီးနိုးလာတော့ လုံးဝအသိစိတ့်မရှိတော့ အော်ဟစ်ပီး ငိုလိုက့်ရီလိုက့်ဖစ်သွားတာ ပီးတော့လူတွေတာနဲ့ရတာတွေနဲ့ကောက့်ပေါက့် ပီးရင် မလုပ့်ကြပါနဲ့တော့ တောင်းပန်ပါတယ်ဆိုပီးငိုပြန်ရော ဆရာဝန်ကတော့ လူတစ်အုပ့်ကရက့်ရက့်စက့်စက့်ဝိုင်းမုဒိန်းကျင့်တာကိုခံရပီး အသိစိတ်လွတ့်သွားတာ နောက့်တစ်နည်းပြောရရင် စိတ်ရောဂါရသွားတာပေါ့ ရတနာလည်း သူ့မောင်လေးအဖစ်ကိုကြည့်ပီးငိုတာ ဘလိုပြောပြောမသိပ့်ဘူး နောက့်ပီး ရတနာအမေတွေက ရတနာမောင်လေး ရဲ့ရင့်ကိုတွေ့တဲ့လမ်းက ဆေးသမားတွေကိုဖမ်းပီးထောင်ချစေခဲ့တယ် ရဲ့ရင့်ကတော့ စိတ်ဆေးရုံမှာပဲကုသမှုခံယူခဲ့တယ် ကျွန်တော်ကတော့ ကို့ကိုယ်ကိုပိုပီးရွံခဲ့တယ်အဲ့နေ့က ပီးတော့ ကျနော်ကြောင့် ကျနော့်သာလက့်ခံခဲ့ရင် ပီးတော့ရဲ့ရင့်သာကျွန်တေယ့်နောက့်ကိုပြေးမလိုက့်ခဲ့ရင် ဒီလိူတွေဖစ်လာမှာမဟုတ့်ဘူးလေ အခု့လိုဖစ်ခဲ့ရတာကျနော်ကြောင့် နောက့်ပီး ကျနော်သာအစကတည်းကလက်မခံနိုင်တာကို ရဲရင်ပွတ့်သီးပွတ်သပ့်လာလုပ့်တာကိုပြတ်ပြတ်သားသားပြောခဲ့ရင် အခု့လိုတွေဖစ်လာမှာမဟုတ့်ဘူးလေ အြဲတဲ့ကgayတွေဆိုဝေးအောင်နေတယ် ပီးတော့ ရွံစရာတွေလို့စိတ်ထဲမှာမှတ်ယူခဲ့တယ် အခြောက့်ဆိုတာနဲ့ရွံပီးကြည့််ရတော့ထိဖစ်အောင်အထိ အဲ့လိုတွေတွေးပစ်ခဲ့တာ ရတနာငိုနေတာကြသနားတယ်ရတနာကိုနှစ်သိမ်းပေးနေခဲ့တယ် အဲ့ကိစ္စဖစ်ပီး နှစ်လကြာမှ ရတနာလည်း စိတ်ပြန်ငြိမ်ပီးအေးအေး‌ဆေးဆေးပြန်ဖစ်လာတယ် တက္ကသိုလ် စတုတ္ထနှစ် ရောက့်ပီး တစ်လအကြာမှာ ရတနာက ....

"မင်းသွေး ငါပြောစရာရှိတယ်"

"အင့်ပြောလေ ရတနာ ဘာပြောမလို့လည်း ကို့ကို"
ကျွန်တော်စကားစပီးတာနဲ့ ရတနာကရွှန်းလဲ့နေတြဲမျက့်ဝန်းတွေနဲ့ကြည့်ပီး

"ငါနင့်ကိုချစ်တယ် မင်းသွေး"

အဲ့လိုပြောပီးတာနဲ့ ငိုချလာတဲ့ရတနာကိုကြည့်ပီး သူချစ်တယ်ပြောတာကိုလက့်ခံကာ အကောင်းဆုံးထက့်ပိုကောင်းအောင်ရတနာကိုပျော်ရွှင်မှုတွေပေးကာ သူများတွေထက့်သာလွန်အောင် ချစ်ပေးခဲ့တာ စချစ်‌ဖို့ပြောခဲ့တာရတနာဆိုပေ့မယ့် နောက့်ပိုင်းဂရုစိူက့်ရင်းနဲ့ ရတနာကိုပိုပိုပီးချစ်လာမိခဲ့တယ် ဒီလိုနဲ့ပဲ ဘွဲ့ရပီး ရွာပြန်လာခဲ့တယ် ရွာပြန်ရောက့်ပီး တစ်လကြာတော့ ရတနာကအဆက့်သွယ်တွေဖြတ်ခဲ့တယ် ကျနော်ခံစာစခဲ့ရတယ်လေ အခု့ကြလာလည်တယ်ဆိုပီးကျနော်ဆီကိုပြန်လာတာကြ ကျနော့်အခု့ချိန်မှာ ဇွဲပြည့်လေးကို ချစ်နေမိပီ ဇွဲပြည့်ကိုလုံးဝလက်မလွှတ်ချင်တော့သည့်အထိ အနားမှာအပီးပိုင်ခေါ်ထားချင်တဲ့အထိချစ်နေမိပီလေ ဟူး.....

ရပ်ကျော်ရွာကျော်လေးရဲ့ အချစ်🐮Where stories live. Discover now