MİRHANDAN...
Sabah saatlerinde uyandım uyanır uyanmaz babam aradı,ALO MİRHAN OĞLUM
EFENDİM BABA
BABAANNEN.
NE OLDU ONA?
ALEX KAÇIRMIŞ ESKİ BİR FABRİKAYA ÇAĞRIYOR
HEMEN GİDELİM BABA.
HADİ OĞLUM ÇABUK.
ALELİ BİR ŞEKİLDE BABAMIN EVİNE GİTTİM VE ONUNLA BERABER FABRİKAYA GİTTİK
KAPIYI AÇAR AÇMAZ BABAANNEM SANDALYEDE ELİ, KOLU, AĞIZI bağlıydı.
Babaannem bir şeyler anlatmaya çalışıyordu ama ağzı kapalı olduğunu anlamıyorduk ardından 3 tane lazer babaannemin alnına doğru gitti babaannem korkuyla bağırarak beni kurtarın diyordu ona yaklaşamıyordu çünkü 3 tane adam vardı bize saldırmaya yaklaştılar Biz de hemen onları dövdük üçü yerde baygın bir şekilde yatarken Alex'in sesi mikrofonla geldi.
Yolun sonu Atahan ailesi şimdi babaannenizin ve annenizin ölümü ile karşı karşıya geleceksiniz gözünüzün önünde öldüreceğim onu,
Lan senin a******* s******** senin lan Alex köpeği.
Ve Alex'in sesi kesildi 3 tane lazer babaannemin alnından 3 kurşunla babaannemin kafası sağ omuzuna doğru gitti ve kanlılar içinde sandalyede kaldı koşturarak ona sarıldık uyanmasını bekledik ama nafile ki çünkü nabzı atmıyordu Alex'in peşine düştük ama yetişemedik adamlarıyla beraber kaçmıştı Biz de onun elinden aldığımız Burhan savaşı katlettik yüzümüzde yara bere vardı babaannemi Atahan ailesi mezarlığına gömüp oradan eve geldik hiç kendim de değildim hemen soğuk suyun altına girdim bugün olanlar gözümün önünden gitmiyordu babaannem ölmüştü gözümün önünde hem de duş aldıktan sonra yatağa geçtim derin uykuya bıraktım kendimi yeşim'in seslenmesiyle gözümü açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN SENİ HİÇ SEVMEDİM
FanfictionBİR MAFYA LİDERİNİN BABASINDAN ŞİDDET GÖREN KIZI PARA KARŞILIĞINDA ALIP KARISI YAPMASI ANLATILIYOR ...