14. Bölüm Tokat

53 3 0
                                    

sabah gözümü  açtım balkon kapısında uyuya kalmışım hiçbirşeyi hatırlamıyordum üstümü çıkardım kusmuk kokuyordum gömlek ve pantalon giyip aşağı indim başım çatlıyordu aç karnına ağrı kesici aldım telefon çaldı kerimdi.

alo kerim haber varmı alexten?

yakaladım abi babaya götürdüm işini bitirdi sahte mezar görevlisi kıyafeti giyip kimsesizler mezarlığına gitti 29 kurşunla.

işte bu nur içinde yatsın kimsesizler mezarlığında Alex bey,

Abi bu bitti sıra Nurullahta.

evet plan şu dedim yeşim geldi.

kerim sen büroya gel söylerim.

neden abi,

müsait değilim.

anladım abi kolay gelsin.

sağol.

kimdi o?

Ben sana ne zamandan beridir hesap verir oldum hayırdır?

Vermezsin neden veresin çükü ben bir malım.

sabahın köründe yine başlama.

doğru söylüyorum senin varya o adamdan farkın yok.

aynen doğru diyorsun ben o gün seni almak yerine o adama gitseydin şuan 3. avradı olarak kim bilir kaçıncı çocuğuna hamile olurdun.

yeşim tokat attı, sertçe elimi yumruk yapıp sıktım ve evden çıktım.

büroya kermin yanına gelmiştim.

kerim plan şu bu Nurullah Polat kendisi küçük çekmecede oturuyor nurgüzel apartmanı numara 40 kat 4 adam 39 yaşlarında babamı öldürme planlarını yakaladım tabi bu tek değil iki kankisi var Dursun ile Şakir bu ikisinin evi yok bir depoda kalıyorlar seninle beraber belediye ipersoneli kıyafeti ile yanlarına gidecez çünkü işe ihtiyaçları varmış sen Nurullahın yanına git ben Dursun ve Şakirin yanına gidecem.

peki abi kıyafetler burada.

sağol abim hadi iş başına.

kerim ile beraber benim aracıma bindim onu apartmana bırakıktan sonra atolyeye gitim kapıyı çaldım.

Dursun kapıyı açtı.

buyrun,

yok ben ikiniz için gelmiştim.

bir suçumuz olmadı.

ondan değil belediyemiz işçi arıyor araştırmaya göre ikinizede iş lazımmış bende ikinizi almaya geldim.

Dursun sevinçle şükrünün yanına gitti onu uyandırıp arabama yönlendirdim biraz sonra kerimin yanına gittim oda nurullahı kapmıştı arabaya bindiler çok seviniyorlardı salaklar.

fabrikya geçtik babam belediye işçisi kıyafetini giymiş dışarıda sandalyede oturuyordu.

kapıyı açtım onları çıkarttım 3ü babamı görünce kaçacakları sırada silah çektik arkalarından içeri soktuk sandalyeye bağladık.

ben Nurullah ı yumuruk manyağı yaparken kerim diğerlerine çalışıyordu.

nurullah: kimsin lan sen.

ben mi ben Mirhan Atahan, Kubilay Atahanın oğlu,

sen sen büyümüşsün.

büyüdüm len bücür senin canını almak için büyüdüm.

suçumuz ne?

Babamı öldürmeye cürret etmek mesela,

evet öldürecektik olmadı.

lan bide öldürecektim olmadı diyor.

BABAM: oğlum bırak acı çeksinler bu kadar yeter öldürmeyeceğiz ama süründürceğiz sonra kendi ölmek isteyecek.

babam şişi elinde getirmiş nurullahın yanına gidip sol bacağına soktu şişi nurullah acı içinde inliyordu.

konuş lan kimin adamısın.

a a asla

sağ bacağına soktu bu sefer.

konuş dedim lan!

aasla.

babam sağ elinin serçe parmağının aşağısına soktu şişi adam kaldıramıyordu artık babam dursuna yaklaştı sol bacağına soktu şişi dursun bağrıyordu sağ bacagınada soktu şakirin yanına gitti şakir korkak olacakki herşeyi şakıdı.

alex alexin aabisi bizi aldı alexin öcü olarak seni öldürmemi istedi bizde kabul ettik paranın yarısını almıştık işi bitirdikten sonra hepsini alacaktık 3'ünüde arka ambara tıktık ve  kitledik.

baba yeter şu alexin bitmeyen sülalesi lan bizim soyumuzu kuruttular soyumuzu.

sen soyumuzu kurtarırsın oğlum.

babam normal bir evlilik yaptığımı sanıyordu herhalde.

değil mi oğlum.

evet tabi baba bende çocuk çocuk diye ölüyordum sanki ben çocuklardan nefter ediyorum.

sen yap biz bakarız.

Tamam baba sonra konuşuruz.

Tamam oğlum evine gidebilirsin iş bitti 9 kişi getiricem nöbet tutsun diğer 37 kişi yolda geliyor bende eve gidecem.

tamam baba eve doğru yola çıktım ve varmıştım sabahki tartışma yüzünden girmek istemiyordum paşa geldi yanıma üstüme atladı yüzümü yaladı her yanım salya olmuştu.

oğlum dur yalama ya öf iğrenç.

havladı ve taraf değiştirip içeri girdi yeşimin yanına gitti.

bi sen kalmıştın lan paşa sendemi gittin.

içeri girdim mutfağa gidip su içtim yeşimin sesini duydum.

tokat için özür dilerim bi an oldu.

ona doğru baktım vicdan azabı çekiyordu.

vicdan yapmana gerek yok ben alışkınım küçüklükten.

mirhan ben gerçekten özü..

dinlemeyecem diyip yukarı çıktım

BEN SENİ HİÇ SEVMEDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin