Sabah kalktığımda yanım boştu aşağı indim bol kahkahalı hoş sohbetli bir kahvaltı hazırlanıyordu kapıdan izlemeye başladım Yeşim farketmiş olacakki beni çağırdı.
Mirhan kalktın mı canım.
Yeşim ilk kez canım demişti 5 aydan bu yana.
kalktım canım,
kahvaltı hazır geç otur.
kahvaltıya oturdum sonra aklıma gelmişti dün gece normal çift gibi davranacağımızı söylemiştim.
kahvaltımı bitirmiştim kalkacakken yeşim 3 ayrı hap getirdi masaya koydu bunlar benim ilaçlarımdı.
Canım haplarını unutmuşsun sen bi terasa gelsene benle.
Yeşim ile 3. kata çıkmıştık terasa sonra kapıyı kapattı.
sen piskoloji hapları içiyormuşsun neden söylemedin?
Yeşim neden söyliyim norma bir çift olmadığımızdan ne yaptığım seni ilgilendirmez.
Neden piskoloji hapları içiyorsun peki?
Yeşim sen beni sağlam bir insan olduğumumu düşünüyorsun ben neler yaşadığımı anlattım bunları 5 yaşından bu yana sen çekmiş olsaydın kesin tımarhanedeydin ben uzun zamandır kullanıyorum kullanmadığım gün birşey olmuyordu taki seninle evlenene kadar hergün tartışma olunca piskolojim daha beter oluyor ve birşeyler yapabilirim diye kullanıyorum bacağımı yaraladığım gün ne kadar sakindim ama senle tartıştıktan sonra elime bıçağı aldım kendimi öldürecektim sen gittikte sonra hapları içtim.
Anladım.
Başka sorun yoksa kerimin yanına uğrayacam.
yok.
peki o zaman görüşürüz.
dışarı çıktım hapları almamıştım birşey olmamasını diliyordum ve eve gittim yeşim annesi ile sohbet ediyordu onlara selam verip odama geçip uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN SENİ HİÇ SEVMEDİM
Fiksi PenggemarBİR MAFYA LİDERİNİN BABASINDAN ŞİDDET GÖREN KIZI PARA KARŞILIĞINDA ALIP KARISI YAPMASI ANLATILIYOR ...