MİRHANDAN...
Sabah babaannem gelmişti börek açıyorlardı mutfakta kapıdan içeri girecekken babaannemin sorusu ile duraksadım.kızım sen buralara kadar nasıl geldin?
babaanne ailem beni çok severdi ilk başlarda ama ben taki 18 yaşıma gelene kadar 18 yaşıma geldiğimde babam amcamın oğlu ile benim evlenmemi istedi bende olmaz dedim evden kaçtım çünkü plana göre amcamın oğlu akşam bana kahve yapıp uyku ilacı katıp kendini soyup yanımda yatarak evlenmek zorunda kalacaktı bende duyar duymaz evden kaçtım geldikten sonra şiddet gördüm babamdan tabi hergün değildi o gün şiddet gördüm sonra fabrikaya koydu beni çalıştırdı paramı yedi yıllarca ben 28 yaşına geldiğimde bu rıfat diye adm geldi evlenmek istedi ben hayır dedim durumumuz düşüktü sefalet içindeydik babamda vercem dedi sonra sokak ortasında bana şiddet uygularken dedi artık ağlıyordu mirhan geldi 100.000 vererek beni alacağını söyledi bir mal gibi mirhan beni aldı babamda parayı yiyiyor.
mirhan para vererek mi seni aldı?
evet o yüzden ona garezim çok geçermi bilemiyorum ama aklıma geldikçe mirhandan nefret ediyorum.
geçer kızım geçer zaman lazım bende zorla evlendirilmiştim eşim ile sonra öyle iyi olmuştukki tabi birgün kubilay ve mirhan bizdeyken silahlı saldırıya uğradık 12 kurşun ile gözümün önünde can verdi paramparça olmuştu ondan bana kalan tek şey kubilay oldu.
başınız sağolsun
sağol kızım neyse yapmaya devam edelim benim enik uyanır birazdan.
ben onun hayatını kurtardım o ise nefret doluymuş odama gittim üstümü değiştirdim kapıdan çıkacakken babaannem mutfaktan seslendi.
Mirhan oğlum nereye daha börek..
Afiyet olsun babaanne ben doyacağım kadar doydum.
yolda giderken annem ve babam olacak köpekleri gördüm beni tanıdılar sokakta dilencilik yapıyorlardı babam olacak köpek kalktı ayağı arabamın camına geldi.
AAAAAzat bu bu sensin.
evet bendim şe*efsiz dedim içimden.
Hayır bayım benim adım Mirhan başkası ile karıştırdınız.
HAYIR! bu sensin yalan söylüyorsun.
kimliğimi çıkarttım ve gösterdim.
Mirhan Atahan pardon evladım oğluma benzettim.
benzetme birdaha yeşimin söylediği yetmezmiş gibi bide yıllar sonra bu iki ********** gördüm kafam çatlıyordu resmen bara gittim içeri girdim babam oturmuş içiyordu gülerek yanına gidip oturdum.
vayy! kubilay paşam gemişsin yine.
sende eksik kalmamışsın ne oldu?
iki şe*refsizi gördüm dilancilik yapıyorlardı AZAT dediler kimliğimi gösterdim mirhan dediler bastım gittim.
he anladım tamam sanada söylüyorum o zaman.
tamam olur.
babam ile beraber 3 şişe bitirdik kafayı bulmuştu babam ama ben daha ciddiydim.
baba kalkalım.
kalkalım havuzaa gidelim of manolyaya bak manolyam gel gel.
baba ben sana getirecem manolynı tamam mı arabaya bin.
babamı arabaya koyup onu evine götürdüm babaannem evdeydi babamı bırakıp eve gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN SENİ HİÇ SEVMEDİM
FanfictionBİR MAFYA LİDERİNİN BABASINDAN ŞİDDET GÖREN KIZI PARA KARŞILIĞINDA ALIP KARISI YAPMASI ANLATILIYOR ...