Kerim'in yanındayken telefon çaldı yabancı numaraydı.
Alo
Alo enişte ben Canan.
Evet hatırladım.
Enişte annem ve beni size getirirmisin?
Tabi getireyim.
Enişte babam bizi bıraktı.
Ne? nasıl yani?
Annem ile tartıştılar beni ablam gibi parayla bi gence satacaktı annem öne geçti babamda evi terk etti ev sahibimizde 5 aydır kira ödemediğimiz için bizi evden attı bizi yanına alabilirmisin?
Ne demek tabiki.
Enişte annem, annem akciğer kanseri olmuş tedavi görmesi gerekiyor yoksa onu kaybedeceğiz.
Canan önce sakinleş evet şimdi ben sizi alıyorum evde konuşuruz olur mu?
Tamam enişte.
Yeşimin annesi ve kardeşini alıp eve getirdim perişan haldelerdi.
Anne senin malın, benim malım, benim malım, senin malın o yüzden rahat olun yok rahat olamam derseniz buraya yakınlarda 5 tane evim var birine girebilirsiniz.
Çok sağol oğlum ama yük olmak istemi-
Anne ne yükü kendi annem gibisin ne yükü,
Peki oğlum Allah razı olsun.
Hepimizden İnşallah,
Anne duydum ki akciğer kanseriymişsin.
YEŞİM:Ne anne ciddimisin?
Evet oğlum doğru tedavi masrafı 18.480 bizdede öyle bir bütçe yok.
Anne izin ver ben o parayı ödiyim ameliyat ol izin ver lütfen.
Oğlum bu kadarı çok fazla.
Fazla değil anne ben şu zamana kadar ne yaptım ki?
Oğlum özel konulara girmek istemiyorum ama meraktan soruyorum kubilay beyin yani baban yeşimi itstemeye geldiğinizde anneni göremedim boşandılar mı?
Ben 5 yaşındayken öldü.
Yeşim gözümün içine baktı.
Başın sağ olsun.
Dostlar sağolsun.
Annem benim işim var şirkete gidip gelicem size iyi konuşmalar.
kolay gelsin oğlum
Sağol annem
Evden çıktım kerimin yanına uğradım biraz sohbet ettiğimiz an telefonuma mesaj geldi yeşimdi.
Mirhan canan benim odama geçti annem misafir odasında uyuyor ben salonda kalamam annemler görür şüphelenir o yüzden senin odanda kalmak zorundayım seni bekliyorum mutfaktayım.
Tamam geliyorum yoldayım.
Eve gittim yeşim mutfak masasında uyuya kalmışı gidip uyandırdım ssessizce.
Yeşim,kalk.
Mirhan sen ne zaman geldin?
2 dakika önce.
Tamam peki şimdi ne olacak?
Annenlere bir ev bulana kadar yanımda kalacaksın gerçek çiftler gibi olacağız o kadar.
Tamam o zaman yukarı çıkalım uykum çok var.
eşim ile uykarı çıktık ben yarının dosysını hazırladım yeşimin yanına geçtim çok tuhafıma gidiyordu yanımda ilk defa karşı cinsten biri ben evlendiğimin farkına bugün varmış gibiydim gerçek çift olsaydık çok güzel olurdu be yeşim ama olmuyor işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN SENİ HİÇ SEVMEDİM
FanfictionBİR MAFYA LİDERİNİN BABASINDAN ŞİDDET GÖREN KIZI PARA KARŞILIĞINDA ALIP KARISI YAPMASI ANLATILIYOR ...