„Stále nemôžem uveriť, že si tu so mnou!" prehovorila Jennie s nadšením v hlase. „Už som nedúfala v zázraky po rozhovore s tvojou matkou."
Alice pretočila očami. „ Ani mi ju nespomínaj. Vieš čo to bolo presvedčiť ju? Skoro som dušu vypľula pri tom."
„Hlavne, že ti to prešlo." Pokračovali v kráčaní do kampusu školy. „Ale za akých podmienok. Neviem čo je horšie."
„Aké podmienky?" Opýtala sa Jennie a Alice sa znechutila.
„Príde za mnou na nejaký čas môj nevlastný, otravný brat Zachary. Ver mi, jeho tu nechceš."
Jennie sa rozosmiala. „Určite nebude horší ako môj nevlastný brat."
Jennie a Alice vkročili do rušného kampusu Univerzity marketingu v Soule s očami rozšírenými úžasom, keď sa zahľadeli na veľké budovy, ktoré zdobili okolie. Areál bol malebnou zmesou tradičnej kórejskej architektúry a moderného dizajnu s elegantnými sklenenými štruktúrami postavenými vedľa pokojnej krásy záhrad a upravených nádvorí. Keď kráčali po cestičkách lemovaných stromami, nemohli si nevšimnúť pulzujúcu zmes študentov, ktorá zaplnila areál. Študenti sa zhromaždili v skupinách, ich hlasy sa ozývali smiechom a rozhovormi. Niektorí študenti sedeli v tieni stromov, zahĺbení do svojich kníh alebo písali na svojich laptopoch, zatiaľ čo iní sa zapájali do živých diskusií na lavičkách roztrúsených po celom areáli. Vzduch sálal očakávaním, keď sa noví študenti, ako Jennie a Alice, miešali so staršími, ktorí vyžarovali auru sebadôvery a známosti. Keď sa predierali davom ľudí, zbadali farebné stánky rôznych študentských klubov lemujúcich centrálne námestie. Kluby siahali od akademických spoločností a športových tímov až po kreatívne umelecké a kultúrne organizácie. Každý stánok vyvesil živé plagáty a nadšených členov klubu pozývajúcich okoloidúcich, aby sa pridali a preskúmali svoje vášne. Pohľad Jennie prešiel na skupinu študentov, ktorí na otvorenom nádvorí nacvičovali tanečné pohyby. Ich synchronizované pohyby a nákazlivá energia pritiahli dav a upútali pozornosť. Hudba sa prelínala so šumom rozhovorov a vytvárala vo vzduchu takmer hmatateľný rytmus. Uprostred davu konečne zazreli svoju študijnú skupinu prvákov. S očakávaním sa ku ním pridali a pozorne počúvali staršieho študenta, ktorý ich mal na starosti. Všetko bolo tak rozdielne oproti strednej a to ich na tom tešilo. Ako zoznamovačka sa hrali rôzne hry, ktoré mali stmeliť kolektív. Dievčatá sa náramne zabávali. Na ich prekvapenie, mnoho dievčat poznalo Taehyunga, čo v Jennie vyvolalo nepríjemné pocity. Síce povedali, že ho poznajú iba z Instagramu ale tak či tak jej to pripomenulo stredoškolské časy. Bolo ťažšie Taemu veriť ale robila čo mohla. Mala ho rada a to nezmení ani jeho minulosť. Počas prázdnin strávili spolu takmer každučký deň, čo prehĺbilo ich spojenie. Tešila sa ako mu porozpráva o svojom dni na univerzite. Po skončení hier vytiahla mobil a napísala mu správu. Chcela s ním mať video hovor a ukázať mu školu. Po chvíli jej odpísal a mohli začať volať. Alice sa priblížila k mobilu tiež a čakala na tvár Taehyunga.
„Ahoj." Ozvalo sa z druhého konca mobilu, čo vyčarilo Jennie úsmev na tvári.
„Ahoj, ako prebieha tvoj prví deň?" Opýtala sa ho a on jej začal rozprávať. Ich iba ešte len čakali hry. Spoza jeho pleca bolo vidno Jimina ako pokukuje po študentkách.
„Hej Jimin, utri si slinku." Ozvala sa so smiechom Alice a s ňou sa zasmiali aj ostatní. Jimin sa priblížil ku mobilu a prezrel si Alice.
„Nový účes? Krátke vlasy ti pasujú." Žmurkol na ňu a ona sa usmiala.
„Pokiaľ dobre vidím, tak nie som jediná s novými vlasmi. Blond ti sekne." Žmurknutie mu vrátila. Jennie a Taehyung sa rozosmiali.
„Pripomeň mi, aby sme ich nenechávali o samote." Zasmial sa Tae.
YOU ARE READING
Zoznam: Rozpoltené srdcia
FanfictionPokračovanie príbehu Zoznam. Taehyung a Jennie sa vydávajú na samostatné cesty, keď vstupujú na rôzne univerzity. Napriek ich úsiliu zostať v spojení si náročný akademický a osobný život vyberá daň na ich láske. Uprostred tohto zmätku nachádza Taeh...