5

75 5 3
                                    


Taehyung zaviezol Sarang domov. Zastavil pred obrovskou villou.

"Tu bývaš?" Opytal sa neveriacky. Nevedel, že je Sarang až tak bohatá.

"Áno. Chceš ísť ďalej?" Opýtala sa popri vychádzaní z auta.

"Nie, musím sa vrátiť za Jennie ale možno nabudúce." Žmurkol na ňu a ona mu zakývala. Rozlúčili sa a Taehyung sa vrátil späť ku kaviarni. Zaparkoval auta a počkal si na Jennie, kým skončila. Sedel v aute a čakal. Medzi tým si prezeral sociálne siete a všimol si, že ho Sarang označila v príspevku. Odfotila ich kávy a označila ho. Jemne sa usmial a pozrel smerom ku vchodu kaviarne. Jennie práve vychádzala a za ňou vyšiel nejaký chalan. Tae sa zamračil a vyšiel z auta. Sledoval ich ako sa rozprávajú a smejú. Zrýchlil krok a chytil Jennie za ruku."Ahoj." Prehovoril s oslňujúcim usmevom.

"Ahoj." Jennie naňho pozrela s prekvapeným výrazom. "Čo tu robíš? Myslela som, že si odišiel."

"Vrátil som sa." Dal jej pusu na líce a pozrel na chalana vedľa nej. Jennie si všimla Taeho pohľad.

"Toto je Zachary, Alicin brat." Predstavila ich . "Zachary toto je Taehyung, môj priateľ."Obaja si potriasli rukou. Taemu trochu odľahlo, keď zistil, že sa jedná o Alicinho brata ale stále sa mal na pozore.

"Skočíme niekam?" Opytal sa s nádejou v hlave Tae, keď pozrel Jen do očí.

"Umm...mala by som už ísť domov, ráno skoro vstávam." Pozrela naňho s ospravedlňujúcim pohľadom.

"To nič, tak ťa aspoň odveziem." Ona prikývla a on ju potiahol za ruku smerom k jeho autu. "Zoberieme aj Zacharyho." Prehovorila Jen a naznačila Zacharymu aby išiel s nimi. Tae prikývol ale nebol priveľmi nadšený. Chcel byt s Jen osamote. Zaparkoval pred jej bytovkou. Zachary vyšiel a čakal na Jennie. Jen už chcela vystúpiť ale Taehyung chytil jej ruku a zastavil ju. Stiahol okienko a pozrel na Zacharyho.

"Chvíľu si ju tu nechám." Prehovoril a Zachary to pochopil. Nechal ich o samote. Zatvoril okienko a pozrel s úsmevom na Jennie.

"To malo byť čo?" Pozorovala ho s otázkou v očiach.

"Nemôžem byť s mojou priateľkou chvíľu o samote?" Odpásal sa a naklonil sa ku nej bližšie. Jenu ruku jej položil na stehno a druhou sa dotkol jej líca. Jennie zažmurkala očami a jej líčka nabrali ružovkastú farbu.

"Môžeš ale-"

"Jen.." Priblížil sa k jej perám a zašepkal. "Dlho sme neboli spolu sami.." Cítila ako sa jeho ruka jemne posúva vyššie jej stehnom smerom k vnútornej strane jej stehna k citlivému miestu. Jej srdce sa rozbúšilo a pozrela na jeho ruku. "Jen.." Mal zvodný hlas. Šepkal do jej pier a následne ju nato pobozkal. Jeho ruka sa posunula vyššie.

"Tae! Sme na parkovisku v aute!" prudko sa odtiahla a neveriacky naňho pozrela a on sa uškrnul.

"Zadné sklá sú tienene. Nikto nás neuvidí." Znovu sa k nej priblížil ale ona ho zastavila rukami na jeho hrudi.

"Nie. Nebudeme to robiť na parkovisku pred bytovkou. Naozaj už musím ísť, potrebujem sa nachystať do školy." Odpútala sa a on pretočil očami. "Nepretáčaj na mňa oči." Upozornila ho a on sa zasmial.

"Tento krát ti to dovolím ale nabudúce ak budeme sami.... už ti to neprejde tak ľahko Jennie." Nahol sa ku nej a vášnivo ju pobozkal. Chcel jej ukázať o akú šancu práve prišla. Ona sa usmiala a bozk mu s radosťou oplatila ale držala si odstup. Vedela, ak by znovu niečo skúsil, podľahla by mu. Odtiahla sa a rozlúčili sa.

Taehyung naštartoval auto a odišiel domov. Štvalo ho, že mu to dnes nevyšlo ale vedel, že ju nemôže do ničoho nútiť. Už dlhšiu dobu spolu nespali a on bol nervózni. Zaparkoval auto v garáži a vošiel do bytu. Vyzúval si topánky, keď si na komode všimol účtenky a obálky. Jedna mu padla do oka. Obálka s názvom psychiatrickej kliniky. Už sa išiel po ňu načiahnuť, keď mu ju spred očí zobral do rúk jeho otec. Tae naňho pozrel.

Zoznam: Rozpoltené srdciaWhere stories live. Discover now