2

117 13 4
                                    

Keď sa Taehyung druhý deň na novej univerzite prechádzal rušným kampusom, nemohol si pomôcť, ale cítil zmes vzrušenia a nervozity. Vedľa neho kráčal Jimin s úsmevom na perách ako obvykle obzerajúc študentky. Občas doňho drgol a komentoval ich vzhľad, čo Taehyunga zaujalo ale už to neboli staré časy, kedy pokukoval po každej, ktorá stála za to. 

"Náhodou, od strednej som nemal žiadnu babu." poznamenal hrdo Jimin.

"Čiže tri mesiace?" uškrnul sa Taehyung a Jimin pokrivil ústa.

"To je môj rekord. Mali by ma zapísať do Guinessovej knihy rekordov."

"Jedine tak Jiminovej." zasmial sa Tae a drgol do Jimina lakťom. 

"Ale teraz naozaj, vôbec ti nechýbajú staré časy? To ako sme blbli s babami?" Opýtal sa Jimin a Taehyung sa zamyslel. Klamal by, keby mu povie, že nad tým vôbec nepremýšľal. Jasne, že nad tým rozmýšľal ale nestálo mu za to, aby prišiel o Jennie. Našiel niečo skutočné a nechcel sa toho vzdať. V minulosti urobil chyby, ktorým sa chcel vyvarovať.

"Klamal by som, keby poviem nie ale skôr mi chýbajú naše chlapské stretká u teba." Usmial sa a myseľ mu zablúdila ku Jungkookovi.

"Je škoda, že neostal v Soule a odišiel do Amsterdamu." Akoby Jimin vycítil na koho myslí. Taehyung prikývol. 

"Bohužiaľ nie všetko je vždy dokonalé." 

"To teda nie... a ani jej obočie." Jimin okomentoval okoloidúce dievča, ktoré ho očividne počulo.

"Myslím, že ťa počula." poznamenal Taehyung a Jimin sa zaksichtil. 

"Shit, teraz ma bude ohovárať pred kamarátkami." 

So smiechom prišli na úvodnú hodinu a posadali si do lavíc.

"Ahojte chalani." objavila sa pri nim ich spolužiačka Yuri. Svoju pozornosť upriamila na Taehyunga. Bola v tom istom ročníku a fakulte ako on.  "Počul si o sobotňajšom stretnutí? Stretávame sa s niekoľkými spolužiakmi v parku." povedala Yuri a oči sa jej leskli nadšením. Vzbudila Taehyungov záujem.

"Stretnutie? Na čo?" 

Yuri sa uškrnula a zastrčila si prameň vlasov za ucho. "Len neformálne stretnutie, aby sme sa stretli, lepšie sa spoznali a prediskutovali nejaké nápady na nadchádzajúce eventy. Mali by ste prísť!" teraz pozrela aj na Jimina. Síce sa nenachádzal v ich skupine ale Yuri bola spoločenský motýľ a musela mať prehľad o každom. Taehyung mal podozrenie, že sa jej Jimin páči. 

"Nie som si istý, či prídem." prehovoril a Yuri ho hneď zastavila.

"To nie je prosba ale príkaz! Musíte sa ukázať." pohrozila im prstom ale nestrácala široký úsmev.

"Uvidíme." zamrmlal Tae ale Yuri už odišla na svoje miesto. 

Ich deň ubehol ako voda a čo nevidieť bol koniec vyučovania. Zatiaľ to bola iba taká zoznamovačka s novým prostredím a vyučujúcimi. Čo však Taehyunga najviac zaujalo nasledovalo, keď s Jiminom odchádzali z kampusu školy. 

"Kámo, musím ísť za profesorom herectva dohodnúť sa o zapísaní do divadelnej hry. Stretneme sa na byte." rozlúčil sa s nim Jimin, ktorý si zmyslel, že chce hrať v školskom divadle. Jimin sa prihlásil na odbor herectva, čo nikto z jeho bývalých spolužiakov nečakal, dokonca ani Taehyung. Tae sa však nesťažoval, keďže sa jednalo o fakultu, ktorá sa nachádzala na rovnakej škole ako jeho odbor. Bol rád za Jiminovu prítomnosť. S rodinou nemal najlepšie vzťahy, hlavne s otcom. Nebol nadšený z jeho prijatia na muzické umenia. Chcel aby išiel na architektúru, tak ako chodil on a mohol riadiť firmu. Taehyung miloval hudbu a nechcel sa jej vzdať, avšak chápal aj svojho otca. Veľa premýšľal nad svojim životom, je jediný syn rodiny Kim, ktorý by mal pokračovať v rode a rodinnom odkaze, ktorý vytvoril už otcov otec. Nemal súrodenca, ktorý by bremeno prevzal zaňho a to spôsobovalo tlak na Taehyunga. Už od malička bol naňho otec prísny a situácia s matkou tomu vôbec nepomohla, čo vyústilo do zoznamu so ženami. Bol to jeho únik z pokazenej rodiny. 

Zoznam: Rozpoltené srdciaWhere stories live. Discover now