Prešlo len pár dní a veľká udalosť, oslava prezradenia pohlavia bábätka, sa neodvratne blížila. Jennie bola nadšená, ale zároveň aj trochu nervózna. Pri nákupoch pre bábätko sa rozhodla pre neutrálne veci – jemné pastelové farby, ktoré by vyhovovali chlapčekovi aj dievčatku. Hoci hlboko vnútri mala pocit, že čakajú dievčatko, nechcela riskovať. Intuícia ju už predtým oklamala, a preto zostala opatrná. Na oslavu prišla ruka v ruke s Taehyungom, čo ju napĺňalo zvláštnym pokojom. Jeho prítomnosť jej vždy poskytovala pocit bezpečia a istoty, a dnes to potrebovala viac ako kedykoľvek predtým. Vedľa nej stála aj Alice, ďalšia opora v jej živote, ktorá bola stále nablízku, keď to Jennie potrebovala.
Jennie bola nadšená, pretože tento deň mal byť zvláštny aj z iného dôvodu – konečne mala predstaviť Taehyunga svojej mame. V okamihu, keď sa ich pohľady stretli a Jennina mama si uvedomila, že Taehyung pochádza z bohatej a vplyvnej rodiny, videla, ako jej matke zasvietili oči. Architektonická firma, ktorú vlastnila jeho rodina, bola veľmi uznávaná, a Jennina mama okamžite videla príležitosť. Jej manžel sa práve začínal viac angažovať v podnikaní, odkúpil niekoľko budov, a takéto spojenie mohlo byť cenné. Taehyung to zrejme vedel vycítiť, no s jemným úsmevom na perách dokázal očariť nielen jej matku, ale aj všetky jej kamarátky, ktoré sa okolo neho zhromažďovali ako okolo magnetu. Jennie bola za to nesmierne vďačná. V týchto spoločenských situáciách sa necítila vždy úplne komfortne, ale Taehyung svojou prirodzenou charizmou všetko uľahčil. Nevedela si predstaviť, ako by zvládla dnešný deň bez neho. Po chvíli, keď sa obaja prešli medzi hosťami a pozdravili ich, Taehyung jemne objal Jennie okolo pásu a vtisol jej nežný bozk na spánok.
„Ďakujem, že si tu so mnou," zašepkala Jennie ticho, takmer nepočuteľne, no jej vďačnosť bola zreteľná.
Taehyung sa na ňu pozrel s láskou v očiach a odpovedal: „Pre teba všetko, láska." Jeho stisk okolo jej pásu zosilnel, ako keby ju chcel uistiť, že je tam pre ňu bez ohľadu na čokoľvek. Jennie sa šťastne zachichotala, pocit tepla a radosti jej pretekal celým telom. Chvíle, ako táto, jej pripomínali, prečo si Taehyunga tak veľmi vážila.
---
Alice postávala na kraji diania, v jednej ruke pevne zvierala pohár a pomaly z neho usrkávala. S jemnou nervozitou sa rozhliadala po miestnosti, zatiaľ čo sa na ňu upierali pohľady. Cítila, ako sa jej ľudia odmerane vyhýbali očným kontaktom, alebo naopak, hádzali po nej opovrhujúce pohľady. Niektorí si šepkali a občas sa ktosi potichu uchechtol. Tento pocit outsiderstva ju už však neopúšťal, kdekoľvek sa ocitla. Zvykla si na to, no dnes to bolo akési intenzívnejšie. Prečo sem vôbec chodila? Nezapadala. Vždy bola tá cudzinka.
Jennie sa rozprávala so svojou matkou a Taehyungom, a Alice si čoraz viac uvedomovala, aká osamelá tu je. Ostatní sa bavili, zapadali do tohto sveta, no ona tu stála ako prízrak v rohu miestnosti. Jej pohľad neprestajne prechádzal po okolí, kým nečakane začula pri sebe hlas.
„Sleduješ ma?" ozval sa mužský hlas, ktorý okamžite spoznávala. Alice sa prudko otočila a jej oči sa stretli s Eunwoom. Konečne niekto, koho poznala. Bol to okamžitý pocit úľavy. Na jeho tvári sa objavil hravý úsmev a s miernou iróniou sa opýtal: „Čo tu robíš?"
„Som tu s kamarátkou," odpovedala a mierne sa pousmiala. Eunwoo vyzeral fantasticky, mal na sebe elegantné sako a pôsobil, akoby práve vystúpil zo stránok luxusného módneho časopisu. Alice stále prekvapovalo, ako veľmi ju dokáže fascinovať. Sama si myslela, že už nikdy nebude nikto, kto by v nej vyvolal takýto pocit, no Eunwoo jej zakaždým zastavil dych.
„Ty?" opýtala sa, zvedavá, čo ho sem priviedlo.
„Nevlastná matka sa snaží predvádzať, aby ukázala svojim kamarátkam, ako úžasne sa jej darí. Nie je to zábavné?" uchechtol sa, zjavne pobavený celou situáciou.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoznam: Rozpoltené srdcia
Hayran KurguPokračovanie príbehu Zoznam. Taehyung a Jennie sa vydávajú na samostatné cesty, keď vstupujú na rôzne univerzity. Napriek ich úsiliu zostať v spojení si náročný akademický a osobný život vyberá daň na ich láske. Uprostred tohto zmätku nachádza Taeh...