" Sarang?"
Taehyung si všimol pri fontáne sedieť dievča z dnešného incidentu. Na tvári sa mu vyčaril úsmev a jeho telo mimovolne začalo kráčať ku nej, ignorujúc Jimina a ostatných spolužiakov. Dievča sa naňho otočilo s prekvapeným výrazom, no rázom ho nahradil široký úsmev.
"Taehyung, čo tu robíš?" Milo sa spýtala a postavila sa oproti nemu.
"Stretnutie so spolužiakmi." Ukázal rukou za seba na bandu ľudí, ktorí sa horlivo rozprávali a prekrikovali. Ona iba prikývla a jemne sa zasmiala.
"To rozkrikujúce dievča, je moja najlepšia kamarátka." Ukázala prstom na Yuri mávajúcou placačkou.
"Tak to sa budeme stretávať častejšie." Pozrel jej do očí a jemne sa usmial. Ona prikývla a neskrývala svoj očarujúci úsmev. Prinútila Taehyunga usmiať sa ešte viac. Sám nevedel, ako to robí ale v jej prítomnosti sa musel iba usmievať.
"Hej vy dvaja! Okamžite sa ku nám pridajte!"
Zakričala na nich Yuri. Nebola nadšená z nepozornosti, ktorá sa jej dostávala od najlepšej kamarátky a spolužiaka. Robila to pre dobro kolektívu, takže očakávala aktivitu a angažovanosť od všetkých.Taehyung so Sarang sa zasmiali a pridali sa naspäť k davu. Sarang sa držala pri ňom a nechcela od neho odísť. Či už pri hraní hier alebo odpočinku. Taehyungovi to samozrejme nevadilo, bolo mu s ňou príjemne, čo sa mu v prítomnosti dievča nestávalo, teda až na Jennie. Sarang nebola doterná a ani si nežiadala jeho pozornosť. Jednoducho bola sama sebou, čo veľa dievčat v jeho pritomnosti nedokázalo. Dokončili pár hier na stmelenie kolektívu a Jimin si Taehyunga odtiahol od všetkých ďalej.
"Nezabúdaj, že máš Jennie." Jimin sa uškrnul a Taehyung si odfrkol.
"Ja viem. Čo tým chceš naznačiť?"
"Nič, nič ale vie o tom Sarang?"
"Poznám sa s ňou pár dní. To mám každému rozkrikovať, že mám dievča?!" Ostal trochu podráždený. Nerobil nič zlé, iba sa so Sarang rozprával. "To mám teraz odháňať každého odo mňa alebo čo?!"
"Nie, to som nepovedal. Vieš čo, kašli nato, nič som nepovedal." Teraz sa odul aj Jimin.
"Sorry, nechcel som znieť podráždene." Ospravedlnil sa Taehyung.
"To je v pohode. Zažili sme spolu aj horšie." Uškrnul sa Jimin a objal Taeho kamarátsky okolo pliec, vedúc ho späť ku davu.
---
Jennie vyšla z autobusu a svižným krokom si to mierila k domu svojho otca. Niesla mu niečo sladké pod zub. Nečakane zastala, keď pred bránkou domu uvidela neznámu ženu. Rozprávala sa s jej otcom a vyzeralo to, že spolu flirtujú. Jennie sa pohla v pred a s úsmevom na perách išla pozdraviť neznámu ženu. Jej otec sa prekvapene vystrel, keď uvidel Jennie. Nečakal ju tu. Neznáma žena práve bola na odchode a slušne Jennie pozdravila a odišla. Bola to žena okolo štyridciatky a bola veľmi pekná. Veľmi dlhú dobu nevidela otca s cudziou ženou, čo v nej vyvolalo zvedavosť.
"Dobrý." Jennie sa ozvala veselým hlasom a odzdravila ženu. Jemne sa uklonila ako odchádzala a pozrela na otca. "Kto to bol?" opýtala sa s potmehútskym úsmevom. Žeby si jej otec našiel nápadníčku?
"Nová suseda. Bola sa iba pozdraviť." Jej otec sa usmieval a snažil sa skryť záujem o novú susedu.
"Nová suseda? Naozaj? Nie niečo viac?" Doberala si ho. Vpustil ju dnu a spoločne sa presunuli do kuchyne. Jej otec neodpovedal na jej doberanie a začal sa vypytovať na školu.
"Ako bolo na stretnutí so spolužiakmi?" Opýtal sa a ona vedela o čo mu ide.
"Nezahováraj. Ja sa chcem rozprávať o tebe a tej žene. Ako sa volá? kto je to? Čo robí?"
On iba pretočil očami ale vedel, že musí svojej dcére odpovedať inak mu nedá pokoj. "Och, dobre. Poviem ti to. Otrava malá." postrapatil jej vlasy.
"Počkaj, doniesla som koláče. Povieš mi to pri jedle." Rýchlo zobrala taniere a naložila koláčiky na ne. Spoločne sa do nich pustili. "Tak? Kto je to?"
"Ako som už povedal, nová suseda. Prisťahovala sa z Busanu. Býva tu asi týždeň a volá sa Dahyun, vlastní celkom úspešnú kaviareň v meste." Jennie pozorne počúvala a v hlave jej niečo napadlo.
"Nehladá náhodou brigádnikov?" Opýtala sa a jej otec pokrútil hlavou.
"Môžem sa jej spýtať."
"Povedz že poznáš dve veľmi šikovné dievčatá, ktoré sú priateľské a radi sa učia nové veci a majú zodpovední prístup."
"Chceš aby som klamal?"
"Ja som vedela, že ti nemá nosiť tie koláče."
Obaja sa zasmiali a pokračovali v konverzácií. Jennie doma strávila asi hodinu a potom sa vrátila naspäť na byt, kde ju čakala Alice. Otvorila dvere, z Alicinej izby išla hlasitá hudba, nie obvyklý štýl, aký počúvala ale Jennie iba mykla pleciami. Nič si z toho nerobila.
"Alice? Som doma!" zakričala do priestoru a vyzula si topánky. Nákup, ktorý urobila cestou domov vyložila v kuchyni. Z kúpelne bolo počuť tiecť vodu. Alice sa musela sprchovať. V pokoji povykladala nákup a spratala ho. Začala chystať večeru. Keď bola nachystaná, išla zaklopať na dvere kúpelne. Voda bola vypnutá.
"Večera je hotová." Prehovorila jemným hláskom ale ani vo sne nečakala, čo sa stane o pár sekúnd neskôr. Dvere sa roztvorili a v ních stál neznámy chalan s nahou hruďou, obalený uterákom okolo pásu. Z tmavých vlasov mu padali kvapky vody. Prekvapene na ňu hladel ale úsmev sa mu pohrával na tvári.
"Ááh!!!" Jennie zvreskla. Od ľaku odhodila mobil do priestoru za sebou a bežala do kuchyne. Zobrala do ruky špinavú panvicu v ktorej pred chvíľou pripravovala vajíčka. Chalan ju s pobaveným smiechom nasledoval. Náramne sa na nej zabával. Jennie naňho vytasila panvicu.
"Kto si a čo robíš v našom byte?!" Jej hlas bol vystrašený ale zato pevný. "Alice?!" zakričala do priestoru na kamarátku.
"Pokoj. Som Alicin brat." Odpovedal so s miechom chalan a ukázal očarujúci úsmev.
"Čože si?" Jennie zamrmlala ale panvicu nepúšťala z ruky.
"Alicin brat." Zopakoval a priblížil sa ku nej. Vystrel ruku, že si s ňou potrasie rukami. " Som Zachary. Alicin starší brat. Musela ti o mne hovoriť." úsmev sa mu pohrával na tvári a Jennie si ho prezrela. Vôbec sa s Alice nepodobal. Predsa si len spomenula na moment, kedy jej spomínala jej nevlastného brata. Prezrela si ho od hora dolu. Musela uznať vyzeral dobre, až priveľmi. Mal opálené vyšportované telo a v očiach sa mu pohrávala iskra nezbednosti. Všimol si ako si ho prezerá a jeho úsmev sa zväčšil. "Čo to bude? Potrasieš mi rukou alebo ma majzneš s panvicou?" Opýtal sa pobavene a ona panvicu položila na svoje miesto.
"Nevedela som, že tu budeš." zamrmlala a podala mu ruku. "Ja som Jennie, Alicina spolubývajúca." potriasli si rukami a jej oči padli na jeho hruď. Prehltla guču v hrdle a okamžite sa pozrela inam. Začalo jej byť horko a trápne. Kde preboha trčala Alice?! Ako si to pomyslela, hneď sa otvorili dvere a do bytu si nakráčala vysmiatá Alice. Niesla v rukách tašku s nákupom.
"Oh, už si asi spoznala môjho brata..." Prezrela si ich oboch. Jennie na nu gánila a mala chuť ju prizabiť. To jej nemohla povedať, že príde dnes?!
Ahojky! Po skoro dvoch mesiacoch nová časť...nezabíjajte ma prosím...Mám nato dobrú výhovorku :D Bola som na dovolenke, potom ochorela a teraz mám školu a prácu zároveň. Budem sa snažiť pridávať časti každý týždeň ale nič nezaručujem. Čo hovoríte na časť?? Akoby ste sa zachovali v Jenninom prípade, keby nájdete v byte cudzieho chlapa? :D
YOU ARE READING
Zoznam: Rozpoltené srdcia
FanfictionPokračovanie príbehu Zoznam. Taehyung a Jennie sa vydávajú na samostatné cesty, keď vstupujú na rôzne univerzity. Napriek ich úsiliu zostať v spojení si náročný akademický a osobný život vyberá daň na ich láske. Uprostred tohto zmätku nachádza Taeh...