"Áno spoznala." Jennie prehovorila a pozrela na ňu odcudzujucim pohľadom. Mala jej to povedať a nie nechať ju strápniť sa. Jennina červená farba v ličkach odznela a znovu vyzerala v poriadku. Jej oči padli na Zacharyho. Sledoval ju, prezeral si ju a ich pohľady sa stretli. Okamžite uhla pohľadom ale neunikol jej jeho úsmev.
"Nechceš sa ísť obliecť?" Opýtala sa ho Alice s pozdvihnutým obočím. "Pohoršuješ moje a Jennieni oči." Dodala a uškrnula sa. Nákup položila na kuchynský pult a oprela sa lakťami oň.
"Tvojej kamarátke to očividne nevadí." Odpovedal Zachary a s flirtovným úsmevom pozrel na Jennie a žmurkol. Ona okamžite od neho odvrátila pohľad a odkašlala si. Bolo veľmi očividné, že je z jeho prítomnosti nervózna.
"Bež!" Alice mu ukázala prstom, aby sa išiel obliecť a on s chechtnutím odišiel do jej izby, kde mal veci.
Jennie sa nahla ku Alice a začala šepkať. "To si ma nemohla upozorniť, že príde?!"
"Spomínala som ti to."
"Ale nepovedala si kedy!" Vyštekla Jennie a Alice sa zahanbene usmiala.
"Zabudla som."
"Vieš ako som sa pred ním strápnila?! Myslela som, že je to zlodej!"
"Prepáč." Ospravedlnila sa. "Ber to ale pozitivne, aspoň sa na tom v buducnosti budeme smiať."
"Ha ha ha už teraz sa smejem.." v jej hlase bolo cítiť iróniu. Pozrela na dvere izby kam práve vošiel Zachary. "Môj mobil!" Skríkla a bežala smerom kam vyhodila od ľaku mobil. Našťastie pristál presne na pohovke. Prezrela si ho a hľadala nové škrabance. Nič nenašla až na jeden veľký ktorý tam už mala dlhé roky. "Máš štastie." Pozrela na Alice a tá pretočila očami.
"Ako bolo u otca?" Spýtala sa Jennie a tá okamžite nahodila potmehutsky úsmev.
"On niekoho má." Priskočila ku Alice a oprela sa o kuchynský pult. "Nejakú novú susedu. Síce mi nepovedal, že sú spolu ale aspoň z jeho úsmevu som vyčítala, že sa niečo rysuje."
"Nevadí ti to?" Opytala sa Alice zároveň toho ako ukladala zeleninu do chladničky.
"Nie. Som zaňho šťastná." Vystrela sa a pozrela do diaľky. "Od rozvodu s mamou nemal nikoho. Bolo preňho zdrvujúce pozerať sa ako jeho bývalá žena je šťastná s niekým iným a on sa utápal v smútku, prečo ho opustila."
"Je mi tvojho otca ľúto, je to naozaj dobrý chlap." Pozrela na Jennie. "Občas som si pripadala ako jeho druhé dieťa, keď som bola u vás." Usmiala sa a zaspomínala na staré časy.
"Popravde, neviem čo sa pokašlalo v ich vzťahu. Vždy mi prišli zamilovaní a šťastní. Aspoň teda otec. Matka v poslednom roku manželstva travila viac času v práci ako doma. No, ako už viem, spávala so svojim šéfom..." Jennie si povzdychla a posadila sa ku večeri, ktorú nachystala. Alice sa posadila oproti nej.
"Môj otec prehlal kopu peňazí gemblingom. Bol závislí. Keby sa s ňim mama nerozvedie, tak sme teraz na ulici. Dokonca som zistila, že si peniaze požičiaval od podozrivých ľudí, ktorí po ňom potom išli. Mama spravila dobre, že sa s nim rozviedla." Otvorila sa Alice. Jennie netušila, že jej otec bol gembler. Alice priveľmi nerozprávala o jej rodine a Jennie sa nechcela zbytočne vypytovať. Zachary vošiel do miestnosti a postavil sa vedľa Alice. Tento krát bol už oblečený a hudba bola vypnutá. Položil jej na plece ruku a jemne sa usmial. Snažil sa ju utešiť. Alice naňho pozrela a úsmev mu opätovala.
"Mne matka odišla, pretože, citujem "Nezažila som poriadnu mladosť, chcem si užívať, byť voľná" Mala ma v osemnástich a s otcom sa zobrali iba kvôli mne. Vydržalo im to 5 rokov a od vtedy ma otec vychovával samého." Pridal sa ku nám aj Zachary.
YOU ARE READING
Zoznam: Rozpoltené srdcia
FanfictionPokračovanie príbehu Zoznam. Taehyung a Jennie sa vydávajú na samostatné cesty, keď vstupujú na rôzne univerzity. Napriek ich úsiliu zostať v spojení si náročný akademický a osobný život vyberá daň na ich láske. Uprostred tohto zmätku nachádza Taeh...