3. Aile mi?

263 46 113
                                    

Hellooo herkese merhabaa napıyorsunuuuz şık şık şıık (evet Ceyda Kasabalı fanıyım susun dnjdjdkdk)

Sınır: 15 vote, 60 yorum.

LÜTFEN BÖLÜMÜ OKUYORSANIZ YILDIZA BASMAYI UNUTMAYIN<33

Keyifli okumalarr...
------

Bedenimin hafif sarsıldığını hissedip gözlerimi açtım. Nerdeydim ben ya?

"Kızım uyan hadi hastaneye geldik."

Özlem hanımın sesini duyunca uykum artık tamamen açılmıştı. Gözlerimi etrafta gezdirip geldiğimizi gördüm. Hemen üstüme başıma çeki düzen verip arabadan indim. Özlem hanımla Ahmet beyde inince hastaneye doğru ireliledik.

Girmeden önce gördüğüm şeyle kaşlarım havalandı. Hastanenin ismi "Özel Ilgaz Hastanesi"ydi. Vay be bu kadar zenginmişler yani. Gerçi adamların özel şoförü var İlda ne bekliyordun ki?

İkinci kata çıkıp bir odanın önünde durduk. Onlar içeri girince bende arkalarından girdim. Odada doktor olduğunu tahmin ettiğim bir tane erkek vardı sadece. Bayada yakışıklıydı yani. Neyse sahibine kısmet artık...

Doktor bizi görünce hemen gelip Özlem hanıma sarıldı. Bu hareketiyle kaşlarım havalandı. Noluyoruz be?

Özlem hanımda doktora sarılıp konuştu.

"Oğlum. Nasılsın? İki gündür yüzünü göremiyoruz." Af buyur? Oğlum mu?

"İyiyim annem. Biliyorsun nöbetim çok oluyor bu aralar." Doktor gülümseyerek konuştuktan sonra gözleri bana kaydı. O anda gözlerinden bir çok duygu geçti. Gözlerine hüzün çöktüğünü göre biliyordum.

Özlem hanım bana baktığını fark etmiş olacak ki konuşma gereği duydu. Onunda sesi titriyordu.

"İlda, bu oğlum Gediz. Seninde abin yani..." Vay be ben az önce abim ola bilecek adama mı yavşamıştım yani? Neyse unutalım bunu..

Daha ortada hiç bir şey yokken beni aileden görmeleri çok garibime gidiyordu. Ya sonuç negatif çıkarsa? O zaman daha çok üzüle bilirdiler.

Özlem hanımın gözlerinin içine bakarak sert olduğuna emin olduğum sesle konuştum.

"Özlem hanım daha hiç bir şey belli değil. Belli değilken beni bu kadar ailenizin içine katmanız doğru değil. Her halde üzülmenizi istemiyorum çünkü testin sonucu pozitif çıksa bile ben Türkiyede yaşamayacam. Bunca yıl nerede kaldıysam oraya, kendi evime dönücem. Sizinlede tanıştığıma memnun oldum Gediz bey."

Son cümlemi Gediz beye bakarak konuştuktan sonra derince bir nefes aldım. Özlem hanımın gözleri dolmuştu. Ahmet beyse hiç bir şey demeden kenarda durmuş bizi izliyordu. Gediz doktor boğazını temizleyerek konuştu.

"Bende memnun oldum küçük hanım. O zaman hemen kanını alalım. Testin sonucu iki saate çıkar." (Ne kadara çıktığını bilmiyorum salladım ehe)

Başımı sallayarak onu onayladığımda gidip sandalyeye oturdum. Bir hemşire gelip hemen kanımı aldı ve çıktı odadan.

"Kızım testin sonucu çıkana kadar bir yerlerde oturup konuşalım mı?" Özlem hanımın aşırı masum gelen sesini duyduğumda başımla onayladım onu. Yufka yüreğim el vermiyordu yine. Neyse gidip konuşalım bakalım.

Dışarı çıkıp hastanenin yanında olan kafeye girdik. Masaya oturunca garson geldi hemen. Hepimiz birer kahve söyledikten sonra geldiğimizden beri konuşmayan Ahmet bey söze girdi.

İlda Marsel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin