Selam bebelerr napionuz bakalımm
Mantık hataları ve yazım yanlışları ola bilir kusura bakmayınn
Keyifli okumalarr...
LÜTFEN BÖLÜMÜ OKUYORSANIZ YILDIZA BASMAYI UNUTMAYIN<33
-----Kapının önüne gelip derince bir nefes aldım ve sakinleşmeye çalıştım. Zili çaldıktan hemen sonra kapı gürültülü bir şekilde açıldı. İrkilip bir iki adım arkaya gittim. Noluyor ya?
"Çocuklar lütfen biraz sakin olun kızı korkutuyorsunuz." Özlem hanım arkadaki 3 erkek ve 1 kıza bakıp sakince konuştu.
"Anne sabahtan beridir asla sakin olmayan ve zil çalınca telaşa kapılan sensin!" Kız sitemli bir sesle konuşunca içimden gülmek gelsede kendimi tuttum.
"Sus! Anneye cevap verme." Özlem hanım tekrar konuşunca boğazımı temizleyip dikkat çekmeye çalıştım. Yoksa bu sohbet böyle kapı önünde uzanır giderdi.
Boğazımı temizlememle hepsinin bakışları bana kaydı. Ups!
"Ay kızım hoş geldin! Özür dilerim sohbete daldım bir an. Geçsene içeri."
Özlem hanım hemen kenara çekilip geçmemi bekledi.
"Hoş buldum Özlem hanım." Özlem hanım dememle hepsinin kaşları havaya kalktı bir anda. Aldırış etmeden içeri geçtim.
"Gel kızım salona geçelim." Özlem hanımın yönlendirmesiyle salona geçtik ve oturduk.
Salon geniş ve ferahtı. Koltukların hemen irelisindeyse yemek masası vardı. Çok hoşuma gitmişti.
Ben etrafı incelerken onlarda dikkatle bana bakıyor ve inceliyorlardı.
"Bunlar kardeşlerin ve abilerin kızım. Gediz abin 28 yaşında ve doktor bildiğin gibi." Başımı sallayarak onu onayladım.
"Amir abin 27 yaşında. Gastronomi okudu ve kendi restoranı var." Hemen önümdeku koltukta oturan adamı gösterdi. Sarı saçları ve kahverengi gözleri vardı. Bu ailede neden herkes yakışıklı ya?
"Kardeşin Aleyda 23 yaşında ve yeni avukat oldu." Amirin yanında oturan kızıl saçlı ve koyu kahverengi göz rengine sahip olan kızı gösterdi. Gerçekten çok güzeldi Aleyda.
"Buda sonuncu kardeşin Aslan. 17 yaşında ve lise 3e gidiyor. Büyük abin babanla birlikte şirkette olduğu için onunla gelince tanışırısınız artık."
Gülümsedim ve hepsine kısa bir bakış atıp konuştum. "Memnun oldum."
Aleyda hemen heyecanla ortaya atıldı.
"Ay bizde çok memnun olduk İlayda hanım ablacım!"
Salondakiler onun bu dediğine kahkaha atarken bende tebessümle izliyordum. Heyecandan saçmalamıştı resmen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlda Marsel
Teen FictionBen İlda Marsel. Bu zamana kadar yaşadığım hayatın aslında bir yalan üzerine kurulu olduğunu öğrendiğimde artık her şey için çok geç olduğunun farkındaydım... Hayatımın geri kalanında yanımda olmaya ne dersiniz? Stresli, hüzünlü, mutlu ve bir o kada...