Görüntülü aramak

323 25 147
                                    

Yazar birden yazmasi gereken bir kitap oldugunu hatirladi.

Ayrıca sözüm var bu sefer uzun yazcam

-----------------------------------------------------------

Maria ile yürüyüşümüzü bitirdikten sonra kafeye gittik ve beraber bir şeyler yiyip kahve içtik.

Gerçi Maria sadece Dream ve ekibinden bahsediyordu.

Dışarda biraz daha oyalanıp eve döndük ve ben kendimi koltuğa fırlattım.

"Bİ DAHA ASLA BU SICAKTA DIŞARI FALAN ÇIKMAM. BOYUM KISALMIŞ ERİMİŞİM LAN."

Maria bana gülüyordu

"GÜLME AQ"

sonra birden aklıma telefonuma bakmak geldi, Maria ile sohbete o kadar dalmıştım ki telefonuma bakmak aklıma bile gelmemişti.

(Bu gercek dostluk amk bi dostluk sana telefonu unutturabiliyosa dogrudur o)

Telefonumu aldım, bir kaç bildirim vardı ama Clay bana hiç yazmamıştı.

Garip, yazar diye düşünmüştüm.

Ben telefona bakarken Maria geldi "ne o? Sevgilinden mesaj gelmiş mi diye kontrol falan mı ediyorsun?"

Elimde Üstüme yatmış olan Maria'yi ittirdim "of hayır, sevgilim falan değil o benim ayrıca."

Maria eliyle 'he he kesin öyledir' anlamında havada sallayarak bir hareket yaptı. Bende omuz silkip telefona bakmaya devam ettim.

Maria bana tüm gün Dream'i anlattığı yetmiyormuş gibi yine onu anlatmaya başlamıştı.

"YA YETER LAN SUS, NE DREAMMİŞ AQ"

Maria bana baktı "YA SENDE BENİM GİBİ İZLESEN SENDE AŞIK OLURSUN"

"SİKTİR GİT NE OLCAM BE"

(bu laflarını yazar y/n'ye yediricek bu arada)

Dream de dream

Kız Dream diyor başka da bir şey demiyor. Aşık olacak adam mı kalmadı amk.

Clay'den hala bildirim gelmemiş olması çok garip. Bana şimdiye çoktan yazmıştı hatta 937483 tane spam bile atmış olurdu.

Acaba benden soğudu mu? Bir anlığına onun Dream olabileceğini düşünmüştüm ama bu imkansızdı. Çünkü Dream ünlü biri ve eğer rastgele biri onun numarasını bulmuş olsaydı, basitçe engellerdi veya ona yazmamasını söylerdi.

Bunun sadece isim benzerliği veya o gün duyduğum sesin bir videodan çıkmış olabileceğini düşündüm.

Bunlar daha mantıklı gelen seçeneklerdi çünkü.

Telefonumu da alıp odama çıktım. Telefon ekranına mal mal bakıp bir bildirim bekliyordum. Çünkü şimdiye kadar yazmamış olması beni huzursuz ediyordu. Bu yüzden ben yazmaya karar verdim.

ClAYyy

Hey

Tinky winky

Bir süredir mesaj
yazmadığın için merak ettim,
her şey yolunda mı?

-----------------------------------------------------------

Telefonumu yatağımın yanındaki masaya koydum ve yatağıma tekrar uzandım. Umarım bir cevap verir umuduyla beklemek çok sıkıcı gelmeye başlayınca masama geçip bilgisayarımı açtım.

"Bir Numara Çevir, Şimdi!" (Dream x Reader Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin