Bir varmis bir yokmus ben hic yokmusum

267 28 117
                                    

Y/n'den dewam

Şimdi, bir fotoğrafımız vardı, geriye diğeri kalmıştı. Bunun içinde Chloe'nin diğer manitası ile buluşmasını beklememiz gerekecekti.

+ nerede ve ne zaman olduğunu da öğrenmemiz gerekecekti.

Yolda boş boş yürürken Sapnap ve Layla'nın kavgasından beynim sikildiği için sinirle onlara baktım

"SUSUN LAN ARTIK."

Layla "Ama Y/n! Sapnap beni akıl hastası, manyak, şizofren, psikopat olmakla suçluyor!"

Sapnap "Öylesin!"

Layla "hassiktir ordan."

Maria onların kavgasına güldü, bende onlara son kez sinirle bakıp önüme döndüm.

Eve geri geldik ve hepimiz salona oturduk

Layla "şimdi ne yapacağız?"

Maria "Chloe'nin buluşmasını yakalayacağız falan"

"Tamam da onu nasıl öğreneceğiz kas kafalı"

Sapnap "doğru. Olum her akşam evini falan gözetlesek? Veya takip etsek?"

"Amanın Anı Sapnap."

Layla "1 kere bile zor takip ettik bir de gözetleyip, hep mi takip edeceğiz?"

Sapnap "sen akıl hastası, manyak, şizofren, psikopat olduğun için yapabilirsin"

Layla "Sus ulan ağzına vurucam şimdi"

Sapnap "Ayıp"

"SUSUN LAN. derdimiz başımızdan aşkın"

Maria "Kendi sevgili adayını kaybettiği için tabi biraz agresif"

"SENİN YÜZÜNDEN. Neyse şuan suçlamaya vakit yok."

Sapnap "Ajan olma zamanı"

"Ya ben neler yapıyorum ya. Tanrı beni affetmeyecek yemin ederim."

Layla "tek sebebi bu mu sence?"

"Allah'ım, Tanrım, isa'm, budam ney varsa hangisi geçerliyse, lütfen beni kurtar"

Sapnap "bu da her kaleye gol atmaya çalışıyor hangisi tutarsa"

Maria "Neyse, Sapnap sen Dream'le konuşmaya çalışmaya devam et. Bizde takip etmeye devam edelim."

"İMDAAAAT. BEN BUNU YAPMAM."


*Time skip falan*

Yaptım.

Layla "Düzgün dur ulan"

Sapnap "şu fotoğrafı çeker misin artık?"

Maria "sessiz olun bi aq."

Şuan Chloe'nin evinin bahçesinde, odasında şu sevgilisini aldattığı çocukla bir şeyler yapmasının fotoğrafını çekmeye çalışıyoruz.
(Fesat anlamayın ebenizi-)

Layla Sapnap'ın omzuna çıkarak pencereye yetişip fotoğraf çekmeye çalışıyordu

"Be gerizekali video çeksene ordan ssleriz"

Sapnap "Bu kız çok zeki"

Layla "Tamam dur"

Layla fotoğraf tuşuna bastığı anda flaş patlayınca telefonu nasıl sakladığını bilemedi.

"GERİZEKALI FLAŞ MI AÇIK BİR DE?"

Layla "YA NE BİLEYİM BEN!"

Maria "Gerizekalılar bağırmayın!"

"Bir Numara Çevir, Şimdi!" (Dream x Reader Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin