yasadigim mukemmel tahlisizliklerden sonra geldim
YENİ GELMEDİK KARDESİM GERİ GELDİK
neyse evet bism
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah uyandım ve yanımda uyuyan Layla'ya baktım
"KALK LAN!"
"Ay."
Layla'nın sakinliğine güldüm. Bu gün planımız Chloe ile buluşmak ve Sapnap'ın sivri zekası ile bulduğu planı uygulamak.
Maria'yi da uyandırdık ve kahvaltılık bir şeyler hazırladık.
Bir şeyler yedikten sonra Layla Sapnap'a mesaj attı ve hepimiz ayni anda evden çıktık. Hem heyecanlı hem gergin hemde sinirliydim.
...
Kafeye geldik, Layla ve Maria gelmedi. Ben ve Chloe bir masada oturuyorduk. Chloe bana öldürücü bakışlar atarken bir yandan telefonuma bakmamak için cebelleşiyordum.
"Pekala Y/n. O fotoğraflar hakkında..."
"Kes. Beni soktuğun bu durumu düzeltmezsen o fotoğrafları alnıma bile yapıştırırım sırf insanlar görsün diye. İnatlaşma benle senin o saçını başını bir yolarım var ya"
"Umrumda değil. Onları yayamazsın. Yemin ederim ki sana hayatı zehir ederim."
"Bak sen. Öyle mi?"
Ayağa kalktım ve Chloe'yi kolundan tutup kafeden çıkardım. Kafenin arkasında bekleyen Maria, Layla ve Sapnap'ın önüne fırlattım kızı.
"Ne diyordun?"
Maria sinirli bir şekilde baktı Chloe'ye.
Sonra saçından tutup ayağa kaldırdı kızı
"Bırak saçımı ya! Sizi dava ederim. Yemin ederim ki yaparım!"
Layla "Of sus başımı ağrıtıyor sesin"
"Kendin kaşındın Chloe."
Chloe'nin telefonundan Dream'in numarasını bulduk ve onu aradık.
Maria bir yandan Chloe'nin saçını çekmeye devam ediyordu bu yüzden Chloe can çekişiyordu.
Sapnap "Sessiz ol ve kapa çeneni. Al şu telefonu, Clay'e söylediğin tüm yalanları anlat."
"Yoksa kafanda hiç saç kalmayana kadar tek tek yolarım o saçlarını."
Clay telefonunu açınca Chloe derin bir nefes aldı.
Ona dediğimiz gibi, önceden söylediği şeylerin bir yalan olduğunu söyledi Clay'e.
Clay Chloe'ye de sinirli gibiydi. Çünkü bağırıyordu. Sesini biz bile duyduk amk.
Chloe gözleri dolu bir şekilde Maria'ya baktı.
"Maria tamam sal kızın saçını."
Maria sertçe ittirince Chloe yere kapaklandı.
Layla "ay yazık."
Chloe "Tamam konuştum işte, fotoğrafları sil lütfen."
"Yoo, ne olur ne olmalığına duracak onlar. Bir yanlışını görürsem, senin yanlışını da tüm okul görür. Anladın?"
Chloe sadece kafa sallamakla yetindi.
"Defol git şimdi."
Chloe yanımızdan koşarak kaçtı.
Gülümseyerek bizimkilere baktım
"Başardık mı?"
Sapnap "Yok. Daha değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Bir Numara Çevir, Şimdi!" (Dream x Reader Texting)
FanfictionY/n ve arkadaşı Maria beraber yaşayan iki genç kızdır. Bir gün ani bir can sıkıntısı kararıyla Y/n kendi numara komşusuna yazmaya karar verir.