"Weight of the world on your shoulders
I kiss your waist and ease your mind
I must be favored to know ya
I take my hands and trace your linesIt's the way that we can ride
It's the way that we can ride (Oh-oh-oh-oh)
Think I met you in another life
So break me off another time (Oh-oh-oh-oh)
You wrap around me and you give me life
And that's why night after night
I'll be fuckin' you right"-Jungkook-
*
Jimin okul çıkışında arkadaşını rahatlatmak için elinden geleni yapmıştı ama So hee hala titriyordu. Bundan sonrası artık onun elinde değildi. Arkadaşına sarılarak yumuşak sesle konuştu.
"Eminim düşündüğünden çok daha iyi geçecek. Hem Jungkook o kadar da kötü biri değildir diye düşünüyorum sonuçta Yoongi ile arkadaş. Sadece biraz gerici duruyor o kadar. Ayrıca senden hoşlanmıyorsa maksimum reddeder, ki bu da dünyanın sonu değil, değil mi?" Dedi titreyen omega kızı kucaklarken. So hee okullarındaki en popüler alfalardan biri olan Jungkook'tan hoşlanalı yaklaşık 2 ay oluyordu. Jimin nereye gitse bu çocuk hakkındaki bilgileri duymaktan çok sıkılmıştı.
"Jungkook da basketbol oynuyor," diyordu mesela So hee başka çocukları oynarken gördüğünde. Veya markette "Jungkook muzlu süt çok sever," diyordu süt reyonundan geçerken.
Yani Jimin'in Jungkook hakkında gereksiz çok bilgiye sahip olmasının sebebi de tamamen So hee'ydi.
Yakın arkadaşının ve neredeyse bütün okulun alfaya olan takıntısını anlayabiliyordu açıkcası. Gerçekten çok yakışıklıydı, dehşet bir playboy imajı vardı ve dövmeleri ve piercingleriyle birlikte birçok omeganın hayalini süslüyordu. Ama Jimin için bu pek öyle değildi çünkü alfanın egosu 5 km öteden bile fark edilebilir bir egoydu. Onunla bir gece bile olsa geçirmek için etrafında dolanan omegaları ve Jungkook'un onları reddetmeyişini de biliyordu. Tabii bir kez yattığının ikincisi olmuyordu orası ayrı. Ama sırf bu gibi davranışları yüzünden So hee'yi direkt itiraf etmeye yollamıştı. Alfanın arkadaşını kullanmasına izin vermeyecekti.
Kollarındaki kızı bırakıp son bir kez iyi şanslar diledikten sonra part-time çalışmaya başladığı çiçekçiye gitmek üzere yola koyuldu. Bugün Jimin için iyi bir gün olacağa benziyordu ve biraz şansla belki So hee için de iyi bir gün haline gelirdi.
●
So hee planladığı gibi Jungkook'un sınıfının çıkışında bir gün önceden hazırladığı çikolatalarıyla bekliyordu. Belki biraz cringe'dı ama So hee böyle bir kızdı ve Jimin'in onu durdurmaya içi el vermemişti. Alfanın Amerikan futbolu antrenmanları olduğu için takımıyla sınıfta giyindiklerini biliyordu. Birden kızın bekleyişi sona erdi ve sınıfın kapısı açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seven | Jikook
FanfictionJungkook'un ondan nefret eden pembe saçlı omegayı, onu haftanın yedi günü aralıksız sevebileceğine (!) ikna etmesi gerekiyordu. Jungkook - Seven MV ama Jikook ve Omegaverse