1. Bölüm |GİRİŞ

15 1 10
                                    

İnsanın her isteği olmaz . İnsan her zaman mutlu olacak gibi bir şey de yok. Ve bence de çoğu insan üzgün ve depresif. Nedeni bilinmez ..ben insanlara bakınca o an ne hissettiklerini anlayabiliyorum. Ne kadar duygularını gizlemeye çalışırsa çalışsın anlayabiliyorum. Beni ne kadar anlamasalar da..

Evet , beni anladıklarını sanmıyorum. Bazen bu durum benim canımı sıkıyor. Aynen üzülüyorum. Ama belli etmemem gerekiyor. Bu duruma karşı gülmem ve güçlü durmam gerek .. gerçeği tam aksi olsa bile.. etrafımdaki insanların böyle canını sıkmaya hakkım yok .. sırf bu yüzden gülücem , güçlü durucam..

Bazen soruyorlar "Hiç sevgilin oldu mu? " diye .. işte buna gerçekten gülesim geliyor. Yani sonuçta benim doğru düzgün arkadaşım bile yokken nasıl 'Sevgilim' olsun ki..

Ben Sude .. Sude Aktaş ismimi söyliyemedim üzgünüm. Bunu içinde üzgünüm hiç mutlu olamadım ki .En son ne zaman gerçekten güldüğümü hatırlamıyorum..

Şu an da lise 3 'e gidiyorum. Bir sonraki seneye sınavım olduğu için çok çalışıyorum. Övünmeyi sevmem ama ders notlarım oldukça yüksek.

Sadece bir tane arkadaşım var. O da ; Nazlı . İsmine bakmayın tersine düşerseniz işte o zaman yandınız. Benimle arkadaş ve hatta arkadaştan da öte yani nasıl desem o benim kardeşim , annem , babam , abim  ve ablam o benim şu dünyadaki tek varlığım.

Aile konusu açılmışken..benim ailem yok. Trafik kazası geçirmişler. Kaza sonucu hepsi vefat etmiş. Ben ve benimle birlikte yetim haneye bırakılan ablam mı? abim mi? Onu bile bilmediğim bir kardeşim varmış o da lösemiymiş yani anlayacağınız onun da sonu kaçınılmaz Ölüm olmuş.
Ben de yetimhanedeydim. Ama ordaki zorbalık bardağı taşıran son damla oldu. Ben de dayanamayıp kaçtım. Beni tanıyan olmadığı için de beni aramamışlardı.

Eksikliğim hissedilmemiştir. Eminim . Hissedilmedi zaten..

____________________

Evet, ilk bölümü nasıl buldunuz ?
Beğendiniz mi?
Kitap hakkında sorularınız mı var ?
Eee o zaman niye şu alttaki yorum butonundan belirtmiyorsun? Daha ne duruyorsun ? Hadi yoruma!!

Yıldızımızı parlatmayı unutmayın!!

2. Bölüm de görüşmek üzere..

HAYATA TUTUNMAK İÇİN BİR NEDEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin